Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر استفاده از دستگاه ماینر به صورت غیرمجاز در یک کارخانه در شهرک صنعتی هامون پیگیری موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران با هماهنگی قضائی این کارخانه را مورد بازرسی قرار دادند که در بخش انتهایی یک اتاق تعبیه شده بود که در آن ۳۹ دستگاه ماینر و یک دستگاه مودم غیرمجاز کشف شد.

وی با اشاره به تشکیل پرونده و تحویل دو فرد متخلف به مراجع قضایی، تصریح کرد: ارزش ریالی این اقلام غیرمجاز توسط کارشناسان مربوطه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

انهدام باند سارقان و زورگیران مسلح خودرو در شهرستان خاش

سردار طاهری اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره زورگیری و سرقت مسلحانه در محور‌های مواصلاتی شهرستان خاش شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان و انتظامی شهرستان خاش قرار گرفت.

وی با اشاره به حساسیت ویژه پلیس در برخورد با جرایم خشن و همچنین سایر جرایم ارتکابی مجرمان، افزود: با تلاش شبانه روزی و اشرافیت اطلاعاتی کاراگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان و شهرستان خاش، ماموران موفق شدند سرنخ‌هایی از حضور یک باند چهار نفره سارقان را در سرقت‌های مسلحانه اخیر شهرستان خاش بدست آورند و تحقیقات خود را برای شناسایی محل اختفای آنان ادامه دهند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این راستا و طی تحقیقات تکمیلی ماموران انتظامی با بهره گیری از روش‌های علمی و فنی در کشف جرم موفق شدند هویت متهمان را و همچنین مخفیگاه آنان را شناسایی و هر ۴ عضو این باند را در اقدامی غافلگیرانه در یکی از مناطق شهرستان خاش دستگیر کنند. متهمان پس از بازجویی اولیه در ابتدا منکر هر گونه سرقتی شدند، ولی در ادامه با رویارویی مستندات و مدارک موجود لب به اعتراف گشوده و به ۵ فقره سرقت مسلحانه خودرو در شهرستان اعتراف کردند.

سردار طاهری با بیان اینکه در تحقیقات نهایی در بازرسی از خودروی متهمان یک قبضه سلاح کلاش و ۲۰ تیر جنگی نیزکشف شد، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

انهدام ۳۴ باند قاچاق سوخت

سردار طاهری اظهار داشت: در راستای مبارزه جدی با قاچاق سوخت با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی، در سه ماه نخست سال جاری پلیس امنیت اقتصادی و تکاوران انتظامی استان سیستان و بلوچستان در نقاط مختلف طرح‌های متعددی را به اجرا گذاشتند و موفق شدند چندین باند سازمان یافته قاچاق سوخت را منهدم و فراورده‌های نفتی زیادی را از خارج عرضه توزیع کشف کنند.

وی با اشاره به انهدام ۳۴ باند قاچاق تهیه و توزیع سوخت و فراورده‌های نفتی، افزود: در این راستا مأموران پلیس امنیت اقتصادی و دیگر رده‌های عملیاتی استان، با شناسایی متخلفان و در بازرسی از ۱۰۸ دستگاه تریلی سوخت کش و اتوبوس دارای باک اضافی، یک میلیون و ۷۳۶ هزار و ۶۵۷ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه قانونی توزیع از نوع گازوئیل، بنزین و نفت سفید را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه بیشترین سوخت‌های کشف شده مربوط به شهرستان‌های "زاهدان، سیب سوران، سراوان و خاش" بوده است عنوان کرد: در این رابطه ۵۱ فرد متخلف شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/.ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث و انتظامی سوخت قاچاق انتظامی استان سیستان و بلوچستان فرمانده انتظامی شهرستان خاش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۴۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند اراذل و اوباش در شهرستان بابلسر

سرهنگ سید جعفر افضلی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت تعدادی اراذل و اوباش در امر سرقت‌های خشن و تهیه و توزیع موادمخدر در سطح شهرستان بابلسر و دیگر شهرستان‌های مازندران، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیس، ماموران پلیس امنیت عمومی با همکاری ماموران اطلاعات سپاه شهرستان، رد سه متهم اصلی این پرونده از اراذل و اوباش سابقه دار را شناسایی کردند.

سرهنگ افضلی با اشاره به اقدامات فنی، اطلاعاتی و شناسایی مخفیگاه متهمان از هماهنگی قضائی در این خصوص خبر داد و گفت: ماموران امنیت عمومی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) در اطلاعات سپاه شهرستان موفق به دستگیری هر سه اراذل و اوباش شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از کشف دو قبضه سلاح گرم به همراه ۴ قبضه قمه و مقادیری قابل توجهی موادمخدر از متهمان خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • انهدام باند اراذل و اوباش در شهرستان بابلسر
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • دستگیری قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم
  • توقیف تجهیزات حفاری غیرمجاز در خرامه
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • دپو بیش از ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در شیراز
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان
  • کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید