Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از انتخاب، تمرینات قدرتی عضلات تنفسی با مقاومت بالا (IMST) عضلات تنفسی شما را تمرین می‌دهد. بر اساس این مطالعه جدید،   در شرکت کنندگانی که از این روش استفاده کرده اند میزان بیشتری اکسید نیتریک وجود دارد که رگ‌های خونی را گسترده می‌کند.

کارشناسان می‌گویند این دستگاه تمرین تنفسی می‌تواند برای میلیون‌ها نفر، مبتلا به فشار خون بالا سودمند باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محققان دانشگاه کلرادو بولدر و دانشگاه آریزونا ارزیابی کردند که آیا تمرین مقاومتی عضلانی با مقاومت بالا (IMST)، (وسیله‌ای است که شما را مجبور به استنشاق در برابر مقاومت می‌کند)، سلامت قلب و عروق را بهبود می‌بخشد یا خیر.

در مطالعه کوچکی که در ژورنال انجمن قلب آمریکا منتشر شد، ۱۸ شرکت کننده از دستگاه IMST با سیستم مقاومتی و نیمی دیگر از دستگاه بدون مقاومت استفاده کردند.

پس از  ۳۰ بار استفاده از دستگاه طی شش روز در هفته و در یک دوره شش هفته‌ای، شرکت کنندگانی که از تمرینات مقاومتی استفاده می‌کردند نتایج بهتری داشتند یعنی، به طور متوسط ​​۹ میلی متر جیوه در فشار خون سیستولیکشان کاهش یافته است، که فشار خون بر عروق شما را هنگام ضربان قلب اندازه گیری می‌کند.

افت فشار خون با کمک IMST به اندازه برخی دارو‌های کاهش فشار موثر است. محققان همچنین دریافتند که گروه درمانی دارای مقادیر بیشتری اکسید نیتریک است که رگ‌های خونی را گسترده می‌کند.

دانیل کریگ هد، نویسنده مطالعه و استادیار تحقیق در گروه فیزیولوژی تلفیقی دانشگاه کلرادو بولدر، به اینسایدر گفت که این دستگاه می‌تواند به میلیون‌ها آمریکایی مبتلا به فشار خون بالا کمک کند، به ویژه برای افرادی که وقت ورزش ندارند.

کریگد گفت: "این نتایج بسیار  خوب است، زیرا افرادی که وقت کافی برای انجام ورزش‌های طولانی مدت ندارند، می‌توانند هر روز ۳۰ دقیقه یا بیشتر، بتوانند این کار را انجام دهند و از نظر فشار خون فوایدی ببینند.

پربیننده ترین ثبت نام واکسن کرونا ( لینک و شرایط ) واکسن کرونا را به کدام بازو بزنیم بهتر است؟ اعلام گروه سنی جدید واکسیناسیون، هر چهار روز یکبار ارمنستان شرایط تزریق واکسن را تغییر داد آخرین آمار کرونا در ایران (۱۴۰۰/۴/۱۹)

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: فشار خون فشار خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۴۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش مزارع خرمشهر پژوهشگران

یاسر شریفی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرمشهر گفت : نقش تغذیه اصولی در کاهش آفات و بیماری های نخلستان در طرح ترویجی پایین به بالا در سطح ۶۰ هکتار از نخلستانهای خرمشهر بررسی شد.

او از برگزاری برنامه های ترویجی در جهت کاهش آفات و بیماری ها در نخلستان خبر داد و گفت : بررسی نقش تغذیه اصولی در کاهش آفات و بیماری های نخلستان در طرح ترویجی پایین به بالا در سطح ۶۰ هکتار از نخلستانهای این شهرستان انجام شد.

این مسئول گفت : تغذیه اصولی و صحیح، نقش مهمی در مدیریت تلفیقی آفات دارد و در این برنامه های آموزشی ترویجی که طبق دستورالعمل طرح ترویجی پایین به بالا اجرا خواهد شد نقش این عامل  در کاهش میزان آسیب آفات و بیماری ها در در نخلستان های این شهرستان بررسی و برای کشاورز شرح داده میشود.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • حالت تهوع بعد از ورزش چه دلایلی دارد ؟
  • قیمت نفت از نردبان عوامل مثبت بالا رفت
  • حمله به رفح کارت بازی اسرائیل برای آزادی اسرااست/مقاومت آماده است
  • پایش مزارع خرمشهر پژوهشگران
  • التیام سریع زخم پای دیابتی با استفاده روزانه از یک محصول فناورانه ایرانی در منزل
  • افرادی که فشار خون بالا دارند ماست را با این ماده غذایی ترکیب کنند
  • بعد از ورزش بدن‌درد دارید؟ برای تسکین، این روش‌ها را امتحان کنید
  • دانشمندان تنها در ۱۵۰ دقیقه الماس ساختند
  • مقاومت ترموود در برابر آتش
  • مقاومت ترموود در برابر آتش یک ویژگی مهم این چوب صنعتی است