Web Analytics Made Easy - Statcounter

شمار جان باختگان حادثه فرو ریختن ساختمان در شهر میامی ایالت فلوریدای آمریکا به ۸۶ نفر رسید. به گزارش پول نیوز، در حالی که شمار جان باختگان حادثه فرو ریختن ساختمان در سِرفساید (Surfside) در میامی به ۸۶ نفر رسیده، تلاش‌ها برای یافتن اجساد بیشتر روز شنبه به رغم بارش باران، ادامه یافت.

همزمان با تلاش مسئولان برای یافتن قربانیان بیشتر در زیر آوار ساختمان، ماشین‌های سنگین در محل فرو ریختن ساختمان مشغول به کار بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



روز چهارشنبه، جستجو کنندگان رسما اعلام کردند امیدی به یافتن نجات یافتگان بیشتر ندارند و تمرکز آن‌ها از عملیات امداد و نجات به عملیات جستجو برای یافتن اجساد بیشتر تغییر کرد.

یک ساختمان مسکونی ۱۲ طبقه در سرفساید ۲۴ ژوئن (۳ تیر) ناگهان فرو ریخت که باعث کشته شدن ده‌ها تن و ناپدید شدن تعداد بیشتری شد. تحقیقات درباره علت فرو ریختن این ساختمان هنوز ادامه دارد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: پول نیوز پول حادثه میامی کشته شدگان فرو ریختن ساختمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۴۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش بی وقفه نیروهای هلال احمر در نجات خودروها از سیلاب تسوج

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید منجم، مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به این حادثه گفت: با جستجوی تیم‌های امدادی هلال احمر تسوج و آتش نشانی، هر سه خودروی گرفتار در سیلاب، از محاصره سیل نجات یافته و به صاحبانشان تحویل داده شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت. اما دو دستگاه از خودروها دچار خسارات جزئی و یک دستگاه دیگر به طور کامل مچاله شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر در ادامه افزود: در این عملیات امدادی، ۲۰ نفر از کادر و داوطلبان هلال احمر در قالب ۵ تیم حضور داشتند و با تلاش شبانه روزی خود، جان و مال مردم را از خطر سیل نجات دادند.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص آبگرفتگی معابر و منازل روستای چهرگان، نیازی به تخلیه آب از منازل نبوده اما امدادگران جمعیت هلال‌احمر در محل سانحه حضور پیدا کرده‌اند و تا اقدامات لازم را انجام دهند.

کد خبر 6096093

دیگر خبرها

  • صلاح به تاریخ‌نویسی در لیگ برتر ادامه می‌دهد
  • ماجرای مفقودی یک کارگر شهرداری ؛ جستجو ادامه دارد
  • عملیات جستجو و نجات ۱۵ گردشگر مفقود شده در جنگل های نوشهر
  • کارگر شهرداری در سیلاب گرفتار شد؛ جستجو برای نجات وی ادامه دارد
  • نجات خانواده ۱۱ نفره گرفتار در کوه پس از ۵ ساعت جستجو
  • ریزش یک ساختمان مسکونی در اهواز
  • زیرش یک ساختمان مسکونی در اهواز
  • تلاش بی وقفه نیروهای هلال احمر در نجات خودروها از سیلاب تسوج
  • گودبرداری غیراصولی عامل زیرش ساختمان مسکونی در اهواز
  • یافتن دو گردشگر مفقود شده در ارتفاعات سیبک