Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا،  پانزدهم فروردین پرونده‌ای با موضوع کلاهبرداری از سوی  سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 12 تهران برای  رسیدگی تخصصی به پایگاه هفتم پلیس آگاهی فرستاده  شد. مفاد پرونده حاکی از آن بود که یک شهروند خانم شکایتی مبنی بر جعل و کلاهبرداری مطرح کرده است.

شاکی در اظهاراتش گفته بود: چند سال پیش در تهران جویای کار بودم و از طریق آگهی با فردی به اسم نادر آشنا شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او عنوان کرد که من را در واحد حسابداری شرکت استخدام می‌کند اما باید حساب جاری نزد بانک داشته باشم. من هم به ناچار حساب جاری افتتاح کردم و مدارک هویتی‌ام را در اختیار شرکت او قرار دادم و بعد از مدتی با بیان این مطلب که می‌خواهد اقدامات شرکت را وسعت ببخشد، دو شرکت به نام بنده به ثبت رساند.

متهم  با مدارکی که از بنده در اختیار داشته مبادرت به افتتاح حساب جاری نزد سایر بانک‌ها کرده و سپس اقدام به کلاهبرداری از تعدادی از شهروندان کرده است البته  بنده زمانی متوجه این موضوع شدم که برای اخذ وام ازدواج به بانک مراجعه کردم و متوجه شدم به نام من چک‌های متعدد زیادی در حدود 500 میلیون تومان صادر و از مردم کلاهبرداری کرده است.

سرهنگ کارآگاه «هوشنگ کاکاوندی» رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران در تشریح این خبر گفت: با توجه به اهمیت موضوع و وسعت اقدامات مجرمانه متهم، مراتب در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و برای شناسایی محل اختفای متهم، اقدامات پلیسی لازم انجام شد و در نهایت خانه  متهم در حوالی خیابان فردوسی شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

نادر منکر اتهامات وارده بود، اما در مراحل بعدی اعتراف کرد و مشخص شد دارای چندین فقره سابقه جعل، سوء استفاده از سند مجعول و صدور چک بلامحل است.

رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران در پایان گفت: با اتمام تحقیقات و اعتراف صریح متهم، با دستور دادیار شعبه اول دادسرای ناحیه 12 تهران نادر به اتهام جرم کلاهبرداری روانه زندان شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا وعده های انتخاباتی کلاهبرداری حسابداری اخبار حوادث کلاهبرداری مدارک میلیاردی سوء استفاده وام ازدواج سهام عدالت قیمت خودرو کرونا وعده های انتخاباتی بازیگر سینما و تلویزیون تجاوز سحر قریشی قیمت قتل امین حیایی جسد شیطان ترکیه خانه مجردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۴۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات برگزاری اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، در راستای عرضه‌ی «اوراق مالی اسلامی دولتی» توسط وزارت امور اقتصادی و دارایی (دولت) در تواترهای هفتگی، مرحله اول حراج اوراق مرابحه عام در سال ۱۴۰۳ برای فروش به بانک‌ها، مؤسسات اعتباری غیربانکی و نهادهای مالی موضوع بند (۲۱) ماده (۱) قانون بازار اوراق بهادار ج. ا. ایران، در روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌گردد. لازم به ذکر است، بانک مرکزی در حراج‌های مزبور خدمات کارگزاری مورد نیاز را به وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانک‌ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی ارائه می‌دهد. نحوه برگزاری حراج و اوراق عرضه‌شده مطابق با جداول ذیل خواهد بود:

وزارت امور اقتصادی و دارایی الزامی به پذیرش کلیه پیشنهادات دریافتی یا فروش کلیه اوراق عرضه‌شده در حراج را ندارد. بانک مرکزی سفارشات دریافت شده از بانک‌ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی را به منظور تصمیم‌گیری به وزارت امور اقتصادی و دارایی ارسال می‌نماید تا نسبت به تعیین و اعلام سفارش‌های برنده اقدام نماید. کارگزاری این بانک ضمن تامین‌زیرساخت معاملات، تعهدی نسبت به حجم و قیمت اوراق مالی اسلامی دولتی عرضه و فروخته شده نداشته و اوراق مزبور را در بازار اولیه به منظور تأمین مالی دولت خریداری نخواهد کرد.

کد خبر 6090782 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط
  • شرایط دریافت وام ازدواج در سال ۱۴۰۳
  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران
  • جزییات ناگفته از سرقت بانک ملی توسط کاراگاه پرونده
  • جزییات برگزاری اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۳
  • بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی
  • کلاهبرداری از طریق جعل اسناد خودرو در نظرآباد
  • ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان پرداخت شد