Web Analytics Made Easy - Statcounter

«فرزین افشاری» روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح با هدف رفع محرومیت‌های آموزشی در مناطق محروم استان همدان و همچنین نقش آفرینی جهادی در حوزه رسالت معلمی از بهمن سال گذشته آغاز شده است.

وی اظهار داشت: اجرای اقدامات و فعالیت های جهادی بر اساس رسالت معلمی خود و فاصله گرفتن از فعالیت‌های جهادی معمول مانند اقدامات عمرانی با حضور شماری از دانشجویان در ۲ سطح مناطق عشایر نشین و محروم استان همدان از دیگر اهداف این طرح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افشاری با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در این طرح، تصریح کرد: مرحله نخست این طرح بهمن پارسال و با همکاری دانش آموزان عشایری و سازمان امور عشایری استان همدان با تشکیل ۹ کلاس برای ۶۰ دانش آموز اجرا شد.

وی تصریح کرد: مرحله دوم این طرح نیز از اردیبهشت ماه امسال آغاز و تا شهریورماه با تشکیل ۹ کلاس درس برای حدود ۶۰ دانش آموز عشایر و مناطق محروم استان همدان ادامه دارد.

معاون عملیات جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان عنوان کرد: در فاز دوم کار دانشجویان در ۲ بخش سازماندهی خواهند شد که ابتدا مناطق محروم استان شناسایی و دانشجویان فعالیت های تربیتی خود دراین مناطق را انجام می دهند.

به گفته وی، در بخش دوم نیز دانشجویان داوطلب می‌توانند مناطقی را برای فعالیت انتخاب کنند که نزدیک به محل سکونتشان باشد.

وی افزود: اجرای طرح جهاد تربیتی با انعقاد تفاهم نامه‌ای بین آموزش و پرورش؛ بسیج دانشجویی و دانشگاه فرهنگیان از فروردین ۱۴۰۰ به طور رسمی آغاز شد.

استان همدان نزدیک به ۷۰۰ دانش آموز عشایری دارد.

برچسب‌ها همدان جامعه عشایری اداره کل آموزش و پرورش همدان تعلیم و تربیت کودک عدالت آموزشی محرومیت گروه های جهادی دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان جامعه عشایری اداره کل آموزش و پرورش همدان همدان جامعه عشایری اداره کل آموزش و پرورش همدان تعلیم و تربیت کودک عدالت آموزشی محرومیت گروه های جهادی دانش آموزان محروم استان استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۵۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت بیش از ۲ میلیارد تومانی سیل به زیر ساخت‌های عشایری سربیشه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل امور عشایر استان  از خسارت ۲ میلیارد و 500 میلیون تومانی سیل و بارندگی‌های اخیر به زیر ساخت‌های عشایری شهرستان سربیشه خبر داد.

ابراهیمی افزود: : تردد عشایر در طول بیش از پانصد کیلومتر از ایل راه‌ها که بر اثر سیل تخریب شده است امکان پذیر نیست. 

وی گفت: منابع ذخیره آبی، جایگاه‌های نگهداری دام و همچنین انبار‌های ذخیره علوفه از دیگر زیر ساخت‌هایی هستند که بر اثر جاری شدن سیل و بارش باران تخریب شده است.

دیگر خبرها

  • اختتامیه نخستین جشنواره همیاران مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی در همدان
  • معلم عشایری که پدرانه مشق علم و ادب می‌کند
  • کوچ بهاره عشایر در خراسان شمالی آغاز شد
  • اردو‌های تابستانی دانش‌آموزان یمنی 
  • مناطق ییلاقی و قشلاقی مستعد لرستان شناسایی شده است
  • اجرای دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس در استان قزوین
  • سال گذشته بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کردیم
  • سردار زهرایی: بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌ایم
  • خسارت بیش از ۲ میلیارد تومانی سیل به زیر ساخت‌های عشایری سربیشه
  • ثبت نام بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری تمدید شد