Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما از رویترز، وزیر بهداشت فرانسه روز یکشنبه اعلام کرد در صورتی که کشورش برای مقابله با شیوع سویه دلتای کووید ۱۹ اقدامی نکند، این خطر وجود دارد که اوایل ماه اوت تعداد مبتلایان به کووید ۱۹ در فرانسه به ۲۰.۰۰۰ نفر در روز برسد.

اولیویه وران، وزیر بهداشت فرانسه روز جمعه گفته بود سویه دلتا احتمالاً از اواخر این هفته سویه غالب در مبتلایان جدید خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعداد مبتلایان جدید در فرانسه طی روز شنبه ۴.۶۹۶ نفر بود، در صورتی که تعداد مبتلایان جدید روزانه یک هفته قبل ۳.۰۰۶ نفر بود.

وزیر بهداشت فرانسه اضافه کرد: ”آنچه من در فرانسه می‌بینم این است که تعداد بستری‌ها طی ۲۴ ساعت گذشته کاهش داشته است، ولی با توجه اینکه سویه دلتا بسیار مسری‌تر است احتمال دارد که تعداد ۳۰۰۰ مبتلای روزانه طی یک هفته به ۶۰۰۰ نفر برسد و طی ۱۵ روز به ۱۲.۰۰۰ نفر برسیم و اوایل ماه اوت هم تعداد مبتلایان روزانه به ۲۰.۰۰۰ نفر برسد. البته این در صورتی است که اقدامی صورت نگیرد“.

عفونت با ویروس کرونا یا کووید-۱۹، برای نخستین بار در اواخر سال ۲۰۱۹ در چین گزارش شد و به سرعت شیوع یافت و موارد ابتلا به آن افزایش یافت. با گذشت مدت زمان بسیار کوتاهی، موارد ابتلا به عفونت با ویروس کرونا در اکثر کشور‌های جهان مشاهده شد و به همین خاطر سازمان بهداشت جهانی در مارس سال ۲۰۲۰ پاندمی (همه گیری) این ویروس را اعلام کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کرونای دلتا هور العظیم قطعی برق 1400 بحران آب طالبان فرانسه ویروس کرونا گسترش کرونا افزایش مبتلایان اوج گیری کرونا کرونای دلتا هور العظیم قطعی برق 1400 بحران آب طالبان وزیر بهداشت فرانسه تعداد مبتلایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۵۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام شماره تماس برای دیدار مردمی وزیر بهداشت

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت گفت: هموطنان برای دیدار با دکتر عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با شماره تلفن 81455836 تماس حاصل کنند.

علیرضا رحیم نیا با بیان این مطلب افزود: با توجه به برنامه ریزی دیدار مردمی وزیر بهداشت در اردیبهشت ماه سال‌جاری برای عموم مردم، تمامی شهروندان عزیز ایران اسلامی می توانند در خصوص مشکلات مبتلا به عمومی شهر و منطقه و مسائلی که نیاز به دستور وزیربهداشت دارد، در روزهای 11 و 12 اردیبهشت ماه از ساعت 8 صبح لغایت 14:30 بعد از ظهر، با شماره تماس 81455836 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ ها در غزه از دست مقامات در رفته
  • وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ها در غزه از دست مقامات در رفته است
  • اعلام شماره تماس برای دیدار مردمی وزیر بهداشت
  • آیا باید از سرایت ویروس آنفلوانزای پرندگان به گاوها نگران باشیم؟
  • ‌بری: طرح پیشنهادی فرانسه را دریافت نکرده‌ایم/ نبرد ما تا توقف جنگ در غزه ادامه می‌یابد
  • هشدار وزارت بهداشت فلسطین درباره خطر فاسد شدن داروها در غزه
  • فرانسه: بدترین سناریو در لبنان یعنی جنگ را رد می‌کنیم
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • پیشتازی ایران در تشخیص مالاریا / مورد بومی ابتلا در کشور گزارش نشده است