Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین نقاشی عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضع فعلی جریان اصلاح طلب گفت: طبیعتا یک جریان سیاسی که از نظر تاریخی یک جریان ریشه دار کشور در است و از نظر پایگاه مردمی بخشی از مردم را نمایندگی می‌کند و برخواسته از یک بستر اجتماعی است نمی‌تواند در برابر مسائل مختلف اجتماعی سکوت کند یا به انزوای خود خواسته برود و از نقد و تاثیر گذاشتن بر قدرت حاکم خود را مبرا کرده و بی تفاوت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در این وضعیت فعلی که تمام ارکان قدرت و سه قوا و سایر منابع قدرت با یکدیگر همسو شده و قدرت یکدست شده منطقی‌ترین اقدام اصلاحات در وهله اول باید بازبینی مجدد در عملکرد خود باشد، برای اینکه ایده‌هایی را که قرار است در جامعه مطرح کند مورد باز بینی قرار دهد، قطعا در برخی مواقع در طول این ۸ سال و یا دو دهه گذشته ایراداتی در استراتژی‌های خود داشته که باید به نوعی این را مورد اصلاح قرار دهد.

نقاشی افزود: علاوه بر این جریان اصلاح طلب باید به نقد عملکرد‌ها و ارائه ایده‌ها و طرح و برنامه خود به رسانه‌ها بپردازد، یعنی نباید انتقاد صرف ارائه دهیم بلکه باید برنامه جایگزین هم ارائه دهیم. معتقدم که چنین نگاهی در بین احزاب و شخصیت‌های جریان اصلاحات باید ایجاد شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۵۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس قوه قضائیه به هرمزگان سفر می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در جریان سی‌اُمین سفر استانی خود از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا، چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت) در سفری رسمی و در رأس هیئت عالی قضایی به استان هرمزگان سفر می‌کند.

رئیس دستگاه قضا و سایر مسئولان عالی قضایی در جریان این سفر، برنامه‌هایی را در راستای رفع مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی مردم استان هرمزگان، ترتیب خواهند داد.

در جریان این سفر، نسبت به رفع مشکلِ مُزمن اهالی یکی از مناطق استان هرمزگان که بیش از نیم قرن استمرار داشته است، اقداماتی با حضور رئیس قوه قضاییه صورت خواهد گرفت.

برگزاری نشست هم‌اندیشی با فعالان اقتصادی و کارآفرینان و دست‌اندرکاران مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور از دیگر برنامه‌های سفر رئیس دستگاه قضا به استان هرمزگان است.

کد خبر 6093769

دیگر خبرها

  • بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات
  • مجری جنجالی صداوسیما به اصلاح‌طلب و اصولگرا رحم نکرد: حرامید! +تصویر
  • مراد صحرایی: در دولت سیزدهم مرگ سند ۲۰۳۰ را اجرا کردیم / تغییر عناوین و حجم دروس مدارس برای اجرای برنامه‌های پرورشی
  • مجری صداوسیما: اصلاح طلبی نطفه‌اش حرام است و اصولگرایی لقمه‌اش!
  • تکمیل پروژه مونوریل قم جزو اهداف مهم دولت سیزدهم است
  • ۱۲ نگین درخشان صنعت گاز در دولت سیزدهم
  • سکوت معنادار قالیباف بعد از پایان ضرب الاجل برای دولت رئیسی
  • رئیس قوه قضائیه به هرمزگان سفر می‌کند
  • رژیم صهیونیستی پاسخ پیشنهاد حماس را با اصلاحات به مصر داد
  •  واکنش اصلاح‌طلبان به سخنان نصیری درباره اتحاد شاهزاده و تاجزاده؛ تکرار یک شوخی بی‌مزه است | ارتباطی به جریان اصلاحات ندارد | واقعا یک توهم است