Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع تیم ملی فوتبال ایتالیا قهرمانی آتزوری را به تمامی ایتالیایی‌های سراسر جهان تقدیم کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آلساندرو فلورنزی در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال ایتالیا در رقابت‌های یورو 2020 که با برتری آتزوری مقابل سه‌شیر در ضربات پنالتی به دست آمد، به شبکه تلویزیونی «رای اسپورت» ایتالیا گفت: ما این قهرمانی را به تمامی ایتالیایی‌ها در سراسر جهان تقدیم می‌کنیم چون یکبار دیگر ثابت کردیم که اگر لازم باشد، ما مردم خاصی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدافع تیم ملی ایتالیا ادامه داد: (جام) به رم می‌آید، آنها (هواداران انگلیس) یک واژه را اشتباه استفاده می‌کنند (در خطاب به شعار معروف انگلیسی‌ها که "جام به خانه می‌آید"). بدون تیم بودن نمی‌شود به پیروزی رسید و من فکر می‌کنم ما از شروع تا پایان جام یک تیم بودیم.

یورو 2020| طعنه بونوچی به هواداران انگلیس پس از قهرمانی آتزوری

وی در پایان خاطرنشان کرد: پس از گل تساوی می‌دانستیم که می‌توانیم برنده بازی باشیم و فرصت‌هایی در ادامه نصیب‌مان شد که حتی می‌توانستیم قبل ضربات پنالتی به پیروزی برسیم. در ضربات پنالتی هم دوناروما و پنالتی‌زن‌های ما عالی کار کردند. قرار بود اگه ضربات پنالتی ادامه پیدا کند من پنالتی ششم را بزنم.

ایتالیا که پیش از این تنها یکبار در سال 1968 فاتح یورو شده بود، در سال‌های 2000 و 2012 هم به فینال این رقابت‌ها رسیده بود، اما در کسب جام ناکام بود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی انگلیس تیم ملی فوتبال ایتالیا یورو 2020 تیم ملی انگلیس تیم ملی فوتبال ایتالیا یورو 2020 ضربات پنالتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۵۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضربات پنالتی، بدن دروازه‌بان تیم‌ملی را سرخ کرد

به گزارش ورزش سه، باقر محمدی دروازه‌بان قرچکی تیم ملی فوتسال ایران برای پیشرفت و شکوفایی بسیار تقلا کرده است و به سبک گلری هندبال و با توپ‌های کوچک تمرین می‌کند. همان چیزی که باعث شده رفلکس‌های سریع برق آسا و توانایی‌های استثنایی‌اش در مهار شوت‌ها را به نمایش در بیاورد تا موقعیت خود را به عنوان یک دروازه‌بان‌ در سطح مدرن فوتسال تثبیت کند.

سنگربان تیم ملی نقش تعیین کننده‌ای را در فینالیست شدن ایران در جام ملت‌های آسیا داشته و علیرغم اختلال در خط دفاعی، او به خوبی از قفس توری شمسایی محافظت کرده و بارها با عکس‌العمل‌های خود ناجی تیم ملی شده است.

محمدی در پیروزی تیم ملی برابر ازبکستان نقش اساسی داشت و دو ضربه پنالتی بازیکنان ازبک را مهار کرد. شلیک‌های آن‌ها به قدری محکم بود که ردپای سیاهش پس از بازی همچنان روی دستان دروازه‌بان ایران باقی مانده است.

محمدی در سال گذشته بی وقفه و با کمترین استراحت بیش از ۴۰ مسابقه درون دروازه تیم ملی و گیتی‌پسند اصفهان ایستاد و با مصدومیت راهی جام ملت‌های آسیا شد و واقعیت این است، او با توجه به نقشی که برعهده گرفته فرصتی برای ریکاوری بدست نیاورده و پس از جام ملت‌های آسیا برای رسیدگی به آسیب‌هایش، هفته‌ها خانه‌نشین شود و دوران نقاهت را پشت‌سر بگذارد.

با این حال، تیم ملی فوتسال و وحید شمسایی برای قهرمانی در آوردگاه آسیایی، به درخشش باقر محمدی در مصاف با تیم ملی تایلند و ۱۵ هزار تماشاگر، دل بسته‌اند.

دیگر خبرها

  • ضربات پنالتی، بدن دروازه‌بان تیم‌ملی را سرخ کرد
  • مطهری:برد تراکتور را به خانواده لاله تقدیم می‌کنم
  • آیا لغو فرمان رشد در ایتالیا باعث سقوط فوتبال این کشور می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • در ضربات آخر تمرکز نداشتیم
  • پایان هیجان در اراک، کنار زدن مدافع عنوان قهرمانی با سخت کوشی آلومینیوم سازان
  • ضربات پنالتی نفس‌گیر تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم اراک + ویدئو
  • اینتر برای خرید‌های تابستانی ۱۰۰ میلیون یورو خرج میکند
  • گل‌ها و ضربات پنالتی دیدار فوتسال ایران ۳ (۶) - (۵) ۳ ازبکستان
  • قطعی: ستاره ایتالیایی یورو را از دست داد
  • تصاویر خیره‌کننده از «ماه صورتی» در سراسر جهان