Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه تایمز اسرائیل، نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، «ایال هولاتا» یکی از مقامات ارشد سابق در آژانس اطلاعاتی موساد را به عنوان مشاور امنیت داخلی جدید خود انتخاب کرد.

در بیانیه دفتر بنت آمده است: باتوجه به سال‌های متمادی تجربه، عملکرد و درک چالش‌های راهبردی اسرائیل در محیط دیپلماتیک و امنیتی، بنت او را برای این سمت انتخاب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هولاتا در مدت ۲۰ سال فعالیت در موساد در سمت‌های مختلف، ریاست واحد برنامه ریزی راهبردی این آژانس جاسوسی را برعهده داشت و رئیس واحد فناوری این نهاد بوده است.

او جایگزین «مئیر بن شبات» مشاور امنیت داخلی کنونی این رژیم خواهد شد که یکی از افراد نزدیک به بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی بود.

پس از سوگند ماه گذشته کابینه جدید رژیم صهیونیستی و برکنای نتانیاهو پس از ۱۲ سال از قدرت، بنت از بن شابات خواست تا زمان انتخاب جایگزین، او در سمتش بماند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی موساد نفتالی بنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۵۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی: اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد

ایهود المرت، نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی در مقاله خود در روزنامه عبری زبان «هاآرتص» افزود: اکثریت قاطع اسرائیلی‌ها معتقدند که تنها انگیزه گسترش جنگ و حمله به رفح حفظ آینده سیاسی نتانیاهو است، زیرا حمله به رفح به هیچ وجه به نفع اسرائیل نیست.

وی همچنین تاکید کرد که نتانیاهو در داخل حباب جدا از واقعیت زندگی می‌کند و در آن حباب به خود و دیگران می‌گوید که برای ادامه حیات اسرائیل می‌جنگد و ماموریت تاریخی او مقابله با جهان برای دفاع از اسرائیل در برابر تمام کسانی است که می‌خواهند اسرائیل را نابود کنند.

المرت با اذعان به اینکه گفتن این موضوع از نظر احساسی دشوار است، اعتراف کرد که «مهم است درک کنیم که اسرائیل از این رویارویی پیروز بیرون نخواهد آمد» او در عین حال بر لزوم درک این موضوع تاکید کرد که همه اهداف صحبت‌های مداوم نتانیاهو در مورد «پیروزی کامل» را درک کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ادعای شورای امنیت داخلی اسرائیل درباره یحیی السنوار
  • نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی: اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد
  • درخواست مقام سابق امنیتی اسرائیل برای انحلال کنست
  • عضو ارشد حماس: آمریکا نتانیاهو را تحت فشار قرار دهد تا تصمیمی سیاسی بگیرد که منجر به توافق آتش بس شود/ رژیم صهیونیستی به دلایل سیاسی داخلی هنوز نتوانسته تصمیم لازم برای رسیدن به توافق را اتخاذ کند
  • اولمرت: اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد
  • اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد
  • 8 زخمی در حمله جدید اسرائیل به سوریه
  • لفاظی مقام سابق آمریکا در مورد اقدام تنبیهی اخیر ایران علیه اسرائیل
  • مقام صهیونیست: آمریکا از جنگ خسته شده است
  • تل آویو، گرفتار در تنگنای راهبردی بی‌ثمر بودن حمله به رفح