Web Analytics Made Easy - Statcounter

نصرت الله علیرضایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، ورزش و جوانان، صنعت معدن و تجارت، حفاظت محیط زیست، آموزش فنی و حرفه‌ای، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، امور مالیاتی، مخابرات، تعاون کار و رفاه اجتماعی و فرهنگ و ارشاد اسلامی دستگاه‌هایی هستند که باید از نمایندگی به اداره ارتقا پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول اضافه کرد: فعالیت دستگاه‌های یاد شده در قالب نمایندگی و تنها با حضور یک یا ۲ کارمند در آنها، آن طور که باید و شاید پاسخگوی نیازهای مردم شهرستان آوج نیست.

وی با بیان اینکه مکاتبات لازم برای ارتقای سطح نمایندگی ادارات با دستگاه‌های صورت گرفته، تصریح کرد: این موضوع همچنین در شورای برنامه‌ریزی استان مصوب شده اما با این وجود متاسفانه هنوز برخی ادارات پاسخ مکاتبات را نداده و برخی نیز تغییر در این وضعیت را در حیطه اختیارات وزارتخانه‌های خود اعلام کرده‌اند.

به گفته فرماندار آوج، برای جلوگیری از تردد شهروندان این شهرستان به مرکز استان و همچنین رفاه حال آنان و نیز خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم، باید نمایندگی دستگاه‌های اجرایی در آوج از حیث امکانات، زیرساخت‌ها و نیروی انسانی ارتقا پیدا کنند.

وی با بیان اینکه با تلاش‌های انجام شده دستگاه بهزیستی این شهرستان ارتقا یافته، تاکید کرد: هم اکنون نیز پیگیر استقرار و راه اندازی شرکت تعاون روستایی در آوج نیز هستیم.

شهرستان آوج با مرکزیت شهری به همین نام و با ۲ بخش مرکزی و آوج در جنوب غرب استان قزوین قرار دارد.

شهرستان آوج در سال ۹۱ از بخش به شهرستان ارتقا یافت.

برچسب‌ها آوج استان قزوین نیروی انسانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آوج استان قزوین نیروی انسانی آوج استان قزوین نیروی انسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۵۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز گمرکات مرزی، مناطق آزاد و ویژه به ۳۵۰ دستگاه آشکارساز کامیونی

رئیس کل گمرک گفت: اعمال کنترل‌های هوشمند در گمرکات مرزی کشور و مناطق آزاد و ویژه نیازمند استقرار ۳۵۰ دستگاه آشکارساز کامیونی در مبادی ورودی است.

به گزارش ایرنا از گمرک، محمد رضوانی‌فر با اشاره به دشواری شرایط کار کارکنان گمرک در مناطق مرزی و محروم بر ضرورت تجهیز اماکن گمرکی تاکید و خواستار حمایت جدی از گمرک در تجهیز امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری شد.

وی با اشاره به حجم کالاهایی که از مناطق آزاد و ویژه به گمرکات داخلی ترانزیت می‌شود، تجهیز متناسب و همسطح تمام گمرکات را در جهت ساماندهی تجارت کشور یک ضرورت برشمرد.

رئیس کل گمرک ایران افزود: وضعیت گمرکات خصوصاً در نواحی مرزی می‌بایست متناسب با حجم تجارت خارجی کشور ارتقا یابد و این امر نیازمند توجه و حمایت جدی نهادهای تصمیم‌گیر است.

رضوانی‌فر تاکید کرد: در گمرکات کشور در دو سال گذشته به اندازه تمام مدت زمان قبل از آن، دستگاه آشکارساز کامیونی نصب و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است، با این حال، گمرک کماکان نیازمند تجهیز به دستگاه‌های آشکارساز است.

وی نیز در این دیدار از تبیین نیازمندی‌های اساسی کشور استقبال کرد و افزود: این تبیین چنانچه منطقی و مستدل مطرح شود می‌تواند به یک گفتمان در محافل مدیریتی کشور تبدیل شود و قابلیت تحقق آن را افزایش دهد.

کد خبر 749967

دیگر خبرها

  • نیاز گمرکات مرزی، مناطق آزاد و ویژه به ۳۵۰ دستگاه آشکارساز کامیونی
  • برای رفع مشکلات نیازمند اتحاد و وحدت میان دستگاه‌های مختلف هستیم
  • ارتقای شاخص‌های عمران شهری بجنورد نیازمند ۱۶۰ هزار میلیارد تومان اعتبار
  • جوانی جمعیت نیازمند اغنا سازی است
  • موتور محرک اقتصاد در کشور مشارکت مردم است
  • مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند
  • سمنان در اجرای سازوکار اجرایی پدافند غیرعامل نیازمند خودمراقبتی است
  • فرمانداری نایین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت
  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند