Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- احمد حسین زادگان، مقام عالی دولت در مازندران، در حاشیه جلسه شورای برنامه ریزی به هجمه های مغرضانه ی شکل گرفته علیه مدیران ارشد پاسخ گفت. ‎

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درساری ،احمد حسین زادگان استاندار مازندران در حاشیه جلسه شورای برنامه ریزی بابیان اینکه سال سختی را سپری کردیم و برخی از مطالبات مردم به دلیل شرایط ویژه کشور محقق نشد، اظهار کرد: اما باتوجه به شرایط سخت کشور، تحریم های ظالمانه، موانع و مشکلات و بلایای طبیعی، سیل، بحران کرونا که شانزده ماه کشور را درگیر کرده است، مجموعا عملکرد مدیریت در حوزه استان مازندران در پروژه های عمرانی، حفظ و ارتقای اشتغال و کاهش نرخ بیکاری و افزایش فعالیت های اقتصادی، مطلوب بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین زادگان با بیان اینکه اگر توانستیم نرخ بیکاری را تک رقمی کنیم و نرخ رشد مشارکت اقتصادی 41 درصد را به 44 درصد برسانیم و در مقابله با کرونا با مدیریت و همراهی سربازان خط مقدم حوزه سلامت و تعامل و همراهی همه ی بخش ها و نهاد های استان توفیقی پیدا کنیم، افزود: اعلام اینکه تورم در استان 33.3 درصد است و 3 درصد از میانگین تورم کشوری کمتر هستیم این به این معنا نیست که ما خوشحالیم که33 درصد تورم داریم، بلکه با عنایت به مشکلات کشوری موجود توانستیم اندکی از این فشار بر مردم بکاهیم.

وی ادامه داد: با کمک همکارانمان و هدایت های نماینده معزز ولی فقیه در استان، قوای مختلف، دولت، بخش های مختلف، نهادهای اطلاعاتی، امنیتی و نظامی و انتظامی، همگرایی در استان اتفاق افتاده و این موجب شده است به کارنامه قابل قبولی در بعضی از بخش ها دست پیدا کنیم.

استاندار مازندران با واکنش به انتشار اخبار کذب در فضای مجازی، گفت: یک بخشی از دلایل عقب ماندگی در استان همین بحث های انحرافی است که منجر به واگرایی در استان می شود و شدیدا به استان آسیب می رساند.

حسین زادگان افزود: ثابت هم شده که این حرف ها بدون اساس و پایه است و دلیل درستی ندارد و اصولا این اخبار یا از ناآگاهی افراد هست و یا آگاهانه از سوی بعضی افراد سازمان یافته نشات گرفته و یک کلونی است که این افراد بخاطر برخورد دستگاه قضا و نیروهای امنیتی که ورود پیدا کردند و دستشان را از بیت المال کوتاه کردند، متضرر شده اند و یا افرادی که امتیازات ویژه می خواستند، رانت می خواستند که به آنها ندادیم و تازمانی که بر این مسند هستم این کار را نخواهم کرد. این هجمه هایی که به من وارد می شود نمی تواند من را وادار کند که به آنها رانت بدهم.

وی ادامه داد: خیلی جاها از حقوق خودم گذر کردم، سکوت کردم، اعتقاد داشتم اگر یک طرف این دعواها بایستم و به این اخبار کذب و حرف های بی اساس پاسخ بدهم چقدر زمان دارم که به مردم و استان خدمت کنم این آخرین باری است که به این موضوعات می پردازم، چون اعتقاد دارم که مگر چقدر فرصت خدمت گزاری هست که بخواهم وقت استان را برای این گونه سخنان بی پایه و اساس تلف کنم.

حسین زادگان با بیان اینکه هیچ یک از نهاد های قوای سه گانه از تخریب فضای مجازی در امان نبوده اند، ادامه داد: ترور شخصیت های بزرگ کشور از ابتدای انقلاب تاکنون به طرق مختلف بوده و الان نیز با پخش کلیپ ها و اخبار کذب توسط دشمنان انقلاب در فضای مجازی انجام شده است.

وی افزود: دشمنان انقلاب با اتهامات بی پایه و اساس و سخیف به شخصیت های بزرگ از شهدای گرامی تا مدیران، مردم را نسبت به حاکمیت و نظام بدبین می کنند تا بین مردم و نظام فاصله بیاندازند و هرنوع اقدامی در داخل کشورکه فضا را متشنج کند و شائبه را بیشتر نماید و اعتماد مردم به مسئولین و مدیران را تضعیف کند، حتما خیانت به نظام است.

حسین زادگان، تصرح کرد: در دوران مدیریت در مسند استاندار هیچ گونه خط قرمزی در برخورد با افراد متخلف در حوزه های اجرایی نداشته و ندارم و هیچ گونه توصیه برای مدیرانی که تخلف کرده اند با هیچ نهادی نداشته ام که مانع دستگیری آنان شوم.

استاندار مازندران با بیان اینکه بنده امروز با جرات اعلام می کنم که استان مازندران جزء محدود استان هایی است که در زمان های بحرانی همه ی نهادها در کنار هم بودیم، گفت: این رویکرد همگرایی باید در استان نهادینه شود چه با حضور من و چه بدون حضور من و به سمت رفع مشکلات استان برویم و در این مسیر هر مدیری، هر نماینده ای، هر قاضی اگر تخلف کرد با او برخورد می شود.

وی با بیان این که هر مدیری در حوزه اختیاراتش ممکن است خطا کند، گفت: این مدیر می تواند از دستگاه اجرایی باشد، می تواند از مجلس باشد و یا از دستگاه قضا باشد باید. هر فردی باید پاسخگوی رفتارش را باشد و این ابتدا در مرحله اتهام و بعد رسیدگی و بعد هم حکم صادر می شود و محکوم می شود. 

استاندار ادامه داد: همه ی مسئولین هوشیار باشند، مشخص است که این تخریب های هدفمند و سازمان یافته برای استانی که در این چند سال اخیرهیچ حاشیه ای نداشته ایم، همگرایی استان را نشانه گرفته است.

حسین زادگان، خاطر نشان کرد: تغییر دولت و دولتمردان امری طبیعی است. افراد جدید باید در همین جایگاه هایی که امروز کمر به تخریب نا جوانمردانه آن بسته اند کار کنند. جایگاهی که در این چند سال با مشکلات عدیده و کم نظیری که سابقه نداشت اداره شد و با مردم همراهی کرد.

استاندار مازندران با بیان این که قصد ورود به این مباحث را نداشتم، افزود: تاکید من بر این موضوع است که توهین و تخریب فقط از آن دولت نیست و اگر قبح این ماجرا شکسته شود، هیچ یک از ارکان و مسئولان در هر قوا و قامتی از آن درامان نخواهند بود. با اتهامات بی پایه و اساس و سخیف، مردم را نسبت به حاکمیت و نظام بدبین نکنیم و بین مردم و نظام فاصله ایجاد ننماییم.

وی در ادامه با تاکید بر ایجاد مرز میان مدیران مردمی و پاکدست با مدیر متخلف، گفت: مدیران خدوم و پاکدست فرزندان مردم این استان هستند که همواره به خدمت صادقانه فکر می کنند. تخلف چند مدیر را به همه ی مدیران انقلابی استان نسبت ندهیم.

حسین زادگان در خصوص متن هزار دستان که در فضای مجازی به وی نسبت داده شده، گفت: قبلا هم رسیدگی شد توسط دستگاه های نظارتی هم بررسی شد این افراد هر کدام سالهاست که در دستگاه های اجرایی سابقه خدمت دارند و من هیچ نقشی نداشته ام، ولی دوباره این متن منتشر شده است.

وی ادامه داد: اینان تکلیفشان با خودشان معلوم است، سکوت دستگاه های مسئول را نمی دانم, بنده نامه زدم که بروید برخورد کنید و بررسی کنید اگر صحت دارد برخورد کنید، اگر هم صحت ندارد با منتشر کنندگان این متن ها برخورد کنید.

استاندار اظهار داشت: از مسئولین نهاد های امنیتی می خواهم که نگذارید این باب شود که هرکسی، هر متن بی پایه ای را در فضای مجازی منتشر کند و مدیران را تخریب نماید و به راحتی منتشر کند.

حسین زادگان در خصوص موضوع تالاب که به وی و فرزندش تهمت زده شد، گفت: بنده دستور پیگیری داده و دستگاه قضا وارد شد و مشخص شد توهم این افراد بوده و با افراد متخلف نیزبرخورد لازم صورت گرفته و انتظار می رفت که با مشخص شدن موضوع و اجرای حکم بازگشت تالاب برای افکار عمومی در خصوص تهمت های زده شده رفع ابهام می شد.

استاندار گفت: امروز صراحتا اعلام می کنم، هر فردی که به هر دلیلی که منافع اش به خطر افتاده و نام نمی برم ولی اگر لازم باشد، نام این افراد را می گویم که در هر دو اردوگاه از جناح ها ی مختلف هم بوده اند، مدیران مارا تخریب کنند با این افراد برخورد قاطع می شود.

وی ادامه داد: اگر در استان دستگاه های نظارتی اطلاع دارند که مدیری یک برگ تخلف دارد و در حال امحاء آن است، فرصت را از دست ندهند و این فرد خاطی را محاکمه کنند.

حسین زادگان با تشکر از همکاری سپاه و بسیج سازندگی که در همه ی مشکلات در کنار دولت بودند، گفت: استان مازندران جزء سه استانی است که بیشترین پروژه را با همکاری سپاه و بسیج سازندگی اجرا کرده است.

وی با بیان اینکه ما به عنوان دولت و نهادهایی مثل سپاه و بسیج سازندگی از هم جدا نیستیم، بلکه در کنار هم هستیم، گفت: دشمنان این نظام به دنبال ایجاد فاصله بین نهادهای کشور هستند و بدانند هیچ وقت به نتیجه ی دلخواه خود نمی رسند.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه شهید رجایی به مدت 28 روز رییس جمهور بودند و تلاش های زیادی کردند، گفت: مجموعه مدیریت استان و مدیران دستگاه های اجرایی تا اخرین روز از پایان دولت دست از تلاش و کوشش برای استان عزیزمان برنمی داریم.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تخلف چند مدیر را به همه ی مدیران انقلابی استان نسبت ندهیم استاندار مازندران فضای مجازی حسین زادگان بی پایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۵۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار زهرایی: سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند

رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: سال گذشته، ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج سازندگی پیوستند و ثبت شدند و مجوز فعالیت گرفتند. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم،‌ سردار محمد زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی در نشستی خبری، شعار امسال هفته بسیج سازندگی را «همه با هم بسیج خدمت‌رسانی» اعلام کرد و گفت: این شعار سه جنبه را دنبال می‌کند؛ همه در کنار هم بودن، وجود تشکیلات مردمی و خدمت‌رسانی خادمان ملت و جهادگران، سه جنبه شعار منتخب بسیج سازندگی در سال 1403 است.

وی افزود: بسیج گسترده‌ترین شبکه مردمی کشور است،. بسیج از انقلاب و از مردم، جداشدنی نیست؛ اعتقاد ما این است که هر کسی که دغدغه انقلاب و مردم را دارد بسیجی است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی با اشاره به اقدامات این سازمان در سال گذشته، یادآور شد: سال گذشته، بیش از 33 هزار مسکن از سوی کمیته امداد احداث شد که 11 هزار واحد از این تعداد را بسیج سازندگی ساخته بود. بسیج دارای دو قرارگاه «سازندگی و محرومیت زدایی» و «اقتصاد مقاومتی» است که عمده مسئولیت و امور این دو قرارگاه بر دوش سازمان بسیج سازندگی است که با توجه به شعار سال، عمده تمرکز بسیج سازندگی در سال جاری، معطوف به تولید خواهد بود.

زهرایی با اشاره میزان ثبت و فعالیت گروه‌های جهادی در بسیج سازندگی طی سال گذشته، اظهار کرد: در سال گذشته، 11 هزار گروه جهادی به بسیج سازندگی پیوستند و ثبت شدند و مجوز فعالیت گرفتند. در حال حاضر سازمان بسیج سازندگی از ظرفیت 51 هزار گروه جهادی فعال در سطح کشور بهره‌مند است و در طول سال گذشته 23 هزار گروه جهادی در رزمایش فاطمی شرکت کردند و خدمات مختلفی را به مردم ارائه دادند.

وی با اشاره به مهمترین برنامه‌های بسیج سازندگی در سال جاری، گفت: از مدرسه جهاد رونمایی و اجلاسیه ملی «شهدای جهاد خدمت» هم برگزار خواهد شد. همچنین در جریان طرح «از آبخیز تا جالیز» چند صد پروژه در هفته بسیج سازندگی سال جاری افتتاح می‌شوند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی یادآور شد: در سال گذشته 34 هزار جهیزیه با کمک‌های مردمی، تامین و توزیع شد و بیش از 20 هزار پروژه محرومیت‌زدایی توسط بسیج سازندگی در سراسر کشور به اجرا در آمد. بسیج سازندگی طی سال گذشته 123 هزار مورد اشتغال‌زایی انجام داد؛ بستر کار ما صندوق‌های قرض الحسنه است و 30 هزار فرصت شغلی را همین صندوق‌های قرض‌الحسنه ایجاد کرده‌اند. در سال گذشته با احیای واحدهای صنعتی، از نابودی 27 هزار فرصت شغلی جلوگیری شد.

زهرایی با اشاره به ایجاد 10 دهکده اقتصاد مقاومتی تاکنون، از افتتاح چندین دهکده دیگر اقتصاد مقاومتی در هفته بسیج سازندگی سال جاری خبر داد و گفت: بسیج همچنین در موضوع شرکت‌های دانش‌بنیان، طی سال گذشته 5 هزار مورد اشتغال‌زایی انجام داده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • تشریح برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم
  • برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم تشریح شد
  • بهره مندی بیش از ۹۰ روستا در مناطق شرقی کرمانشاه از آب شرب خانگی
  • سردار زهرایی: سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • پایتخت تقسیم می شود؟
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی برای توسعه لرستان