Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-02@14:46:11 GMT

اتفاقات عجیب در فینال یورو ۲۰۲۰

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۹۵۹۹۹

اتفاقات عجیب در فینال یورو ۲۰۲۰

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، در جریان پخش تلویزیونی فینال مسابقات فوتبال یورو ۲۰۲۰ که بین دو تیم انگلستان و ایتالیا برگزار شد، برای مخاطبان ایرانی اتفاق عجیبی افتاد؛ اتفاقی که نشان داد، بحث سانسور صحنه های شادی در مسابقه های ورزشی خارجی، همچنان به شکل سنتی و ابتدایی خود باقی است و همچنان موقعیت های عجیب، بعضا کاریکاتوری و قاعدتا آزاردهنده را برای مخاطبان رقم می زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماجرا از این قرار بود که پس از گل دقیقه ۲ "لوک شاو" برای تیم ملی فوتبال انگلستان، بازیکنان تیم فوتبال ایتالیا به مدت بیش از یک ساعت از بازی در نیمه های اول و دوم، شرایط سخت، پرتلاش و پراضطرابی را سپری کردند؛ تا آنکه درنهایت، در دقیقه ۶۶ و پس از کش و قوس فراوان، "بونوچی" برای تیم ملی ایتالیا گل زد. این گل طبعا با توجه به حساسیت بازی و نیز شرایط سپری شده برای تیم ایتالیا، شادی هیجانی خاصی را برای بازیکنان این تیم ایجاد کرد.

اما در کمال تعجب، کارگردان تلویزیونی پخش ایران، تصاویری را به عنوان صحنه های واکنش طرفداران دو تیم انتخاب کرد که درواقع برعکس بود. در این تصاویر، طرفداران تیم ایتالیا (زننده گل) ماتم زده و طرفداران تیم انگلستان (دریافت کننده گل) به شادی جمعی مشغول بودند؛ صحنه هایی که به نظر می رسید، در دقایق پیش از گل تساوی بازی ثبت و ذخیره شده بودند.

اتفاق تلویزیونی جالب توجه دیگر در این بازی، به صحنه های زدن پنالتی ها مربوط بود. "مگوایر"، مدافع بلندقامت انگلستان پنالتی دوم این تیم را به ثمر رساند. ضربه او خیلی محکم بود و توپ را به کنج و زیر تاق دروازه کوباند. در لحظه تماس توپ با تور دروازه، دوربینی که متناسب با شرایط ضبط تصاویر احتمالی از درون این دروازه تعبیه شده بود، با ضربه شدید توپ، به شدت تحت تاثیر قرار گرفت و درنتیجه، برای لحظه هایی، تصویر برفک در قاب تلویزیونی پخش مستقیم این بازی نقش بست؛ اتفاقی که مخصوصا در پخش تلویزیونی جهانی برای بازی هایی در این سطح، واقع نمی شود. 

اتفاق جالب دیگر را اما موتور جستجوگر گوگل رقم زد. در ساعت های پس از پایان بازی فینال یورو ۲۰۲۰ اگر در سایت اینترنتی گوگل و به هر زبانی، تیم ملی فوتبال ایتالیا را جست و جو می کردید، یک آتش بازی مجازی به سبک شادی های پس از قهرمانی، برایتان در صفحه مانیتور کامپیوتر ترتیب می داد.

تیم فوتبال ایتالیا درنهایت با یک گل بیشتر در ضربه های پنج گانه پنالتی، برای دومین بار و پس از بیش از نیم قرن، مجددا قهرمان جام ملت های فوتبال اروپا شد و اجازه نداد که تیم فوتبال انگلستان در نخستین حضور خود در تاریخ فینال این رقابت ها، به نخستین قهرمانی اش نیز دست یابد.

پربیننده ترین دی‌ماریا راز لیونل مسی را افشا کرد خبر بد برای استقلال ایتالیا قهرمان یورو۲۰۲۰ شد + عکس بیرانوند: با حضور کی‌روش و بازیکنان ایرانی احساس تنهایی نمی کنم صحبت‌ های تند گل‎ محمدی علیه مدیرعامل استقلال

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: یورو 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۵۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانوئل نویر: لایق پیروزی برابر رئال مادرید بودیم؛ می‌خواهیم به فینال ومبلی راه پیدا کنیم

نویر از عملکرد هم‌تیمی کره‌ای خود در جدال با رئال مادرید دفاع کرد

طرفداری | شب گذشته (سه‌شنبه) و در دیداری حساس از دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید به تساوی ۲-۲ رضایت دادند. جدال برگشت دو تیم، هفته آینده در استادیوم سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد.

بایرن مونیخ ۲-۲ رئال مادرید؛ آنها شماره ۷ دارند و نمی‌بازند!

مانوئل نویر، کاپیتان و دروازه‌بان بایرن مونیخ پس پایان بازی در گفتگو با اشپورت آینس گفت:

جو فوق‌العاده‌ای بر ورزشگاه حاکم بود و من را به یاد فینال ۲۰۱۲ مقابل چلسی انداخت. وقتی اتوبوس ما به ورزشگاه رسید، با استقبال چشمگیری از سوی هواداران مواجه شدیم، می‌خواهم از آن‌ها بایت حمایتی که از ما داشتند، تشکر کنم. بازی برگشت

 خیلی دوست داشتیم بازی را ببریم و لیاقت آن را هم داشتیم، اما هنوز هم این فرصت را داریم تا با کسب نتیجه لازم در بازی برگشت، به فینال صعود کنیم. در حال حاضر فقط روی بازی بعدی متمرکز هستیم و البته خوشحالیم که هنوز همه‌چیز دست خودمان است. می‌خواهیم به فینال ومبلی راه پیدا کنیم.

عملکرد ضعیف کیم مین جائه

ما در رختکن در مورد عملکرد کیم صحبت کردیم. اشتباهات اتفاق می افتند و بخشی از فوتبالند. نمایش کیم در بازی امروز، به این معنی نیست که او در بازی های بعدی هم بد عمل خواهد کرد. اتفاقا او در برخی صحنه‌ها عملکرد خوبی داشت اما در برخی از لحظات حساس، شاید تصمیمات درستی نگرفت، چیزی که همیشه در فوتبال اتفاق می افتد.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • با یک روز استراحت بیشتر فینال را به اسپانیا نمی‌باختیم
  • صعود پارما به سری آ ایتالیا/ جمع ۷ خواهران دوباره جمع شد
  • نورافکن: هرچه بگذارم، حاشیه می‌شود/ اتفاقات عجیب و غریبی برایمان درست کردند
  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • واکنش عجیب پرز به گل‌های وینیسیوس (عکس)
  • مانوئل نویر: لایق پیروزی برابر رئال مادرید بودیم؛ می‌خواهیم به فینال ومبلی راه پیدا کنیم
  • جنوا و فعال کردن بند خرید 8 میلیون یورویی کُنی دی وینتر از یوونتوس
  • صدای داور روی آنتن تلویزیون؛ هاوارب وب برای شفافیت VAR وارد عمل شد
  • ببینید | اتفاقات عجیب و ترسناک جهان تا سال ۲۰۲۴
  • ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم