Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@10:09:51 GMT

شادی زایدالوصف کیلینی در لحظه قهرمانی از دریچه دوربین یوفا+فیلم

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۹۶۰۳۰

شادی زایدالوصف کیلینی در لحظه قهرمانی از دریچه دوربین یوفا+فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری فارس، فینال رقابت های یورو 2020 شب گذشته میان تیم های انگلیس و ایتالیا  در ورزشگاه ومبلی برگزار شد که این دیدار در وقت های معمول با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا این دیدار به وقت های اضافی کشیده شود.

در وقت های اضافی هم توپی از خط دروازه عبور نکرد تا ضربات پنالتی تیم پیروز و قهرمان را مشخص کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ضربات ایتالیا موفق عمل کرد و با نتیجه 3 بر 2 پیروز شد و در نهایت جام قهرمانی به رم رفت. 

دوربین یوفا فیلم جدیدی را منتشر کرد که واکنش جورجو کیلینی کاپیتان اول تیم ملی ایتالیا در لحظه قهرمانی در یورو 2020 را به تصویر می کشد. در زیر می توانید این لحظه تاریخی و شادی خاص کیلینی را تماشا کنید.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: تیم ملی ایتالیا قهرمانی در یورو 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۶۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار آلگری در یوونتوس را تمام شده بدانید!

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در این فصل نتوانست نتایج مدنظر هواداران و مدیران این باشگاه را به دست آورد و همین اتفاق باعث شد که انتقادهای بسیاری علیه بازیکنان و خصوصا سرمربی این تیم مطرح شود و شایعه اخراج آلگری به صورت جدی به گوش برسد. 

هواداران یووه امیدوار بودند که تیم‌شان در این فصل مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های سری آ ایتالیا باشد اما شرایط به این شکل پیش نرفت و آنها حتی رتبه دوم را هم به میلان واگذار کردند تا ادامه کار برای آلگری روی نیمکت این تیم بسیار دشوار شود. 

تونی در گفتگو با گاتزتا دلو اسپورت درباره شرایط این مربی اظهار داشت: «آلگری در آستانه قطعی کردن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده است و اگر بتواند جام قهرمانی کوپا ایتالیا را هم به دست آورد، به اهدافی که این باشگاه از ابتدای فصل در نظر داشت رسیده است. 

ما می‌توانیم سبک بازی یووه را زیر سوال ببریم اما هیچ شکی وجود ندارد که او با برنامه پیش رفت. از بیرون این احساس وجود دارد که دوره آلگری به پایان رسیده و یوونتوس تغییراتی در تابستان خواهد داشت. خواهیم دید. من برای او متاسفم چون عملکرد بدی نداشت اما اینتر تیم بهتری دارد.»

دیگر خبرها

  • رشد ۳۰ درصدی تجارت ایران و اتحادیه اروپا / واردات ایتالیا از ایران ۲ برابر شد
  • رشد ۳۰ درصدی تجارت ایران و اتحادیه اروپا/ واردات ایتالیا از ایران ۲ برابر شد
  • واردات ایتالیا از ایران ۲ برابر شد
  • رسمی: لیست تیم‌های یورو 26 نفره شد
  • لحظه ترسناک انفجار و آتش‌سوزی یک مغازه مقابل لنز دوربین مداربسته! (فیلم)
  • کار آلگری در یوونتوس را تمام شده بدانید!
  • ببینید | لحظه ترسناک انفجار و آتش‌سوزی یک مغازه مقابل لنز دوربین مداربسته!
  • قهرمانی میلان در سری آ ایتالیا با برتری 1-0 مقابل آاس رم (2004/5/2) / فیلم
  • دیدار پرسپولیس و سپاهان از دریچه دوربین ایسنا
  • صعود پارما به سری آ ایتالیا/ جمع ۷ خواهران دوباره جمع شد