Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا،  نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، مشاور امنیت داخلی جدید این رژیم را منصوب کرد.

- نماینده دائمی روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین گفت که ایالات متحده و ایران در مذاکرات برای احیای برنامه جامع اقدام مشترک در مورد برنامه هسته‌ای ایران عملگرایانه پیش می‌روند اما واشنگتن باید نخستین گام برای امتیازات متقابل را بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

- یک مقام سیاسی عراق از سفر قریب‌الوقوع نخست‌وزیر این کشور به آمریکا خبر داد.

- مقام‌های رسمی افغان اعلام کردند که نیروهای امنیتی این کشور با پشتیبانی حملات هوایی، تهاجم شبه‌نظامیان طالبان به ولایت تخار را دفع کردند.

- رئیس‌جمهوری سابق آمریکا گفت که در خصوص کاندیداتوری در انتخابات ۲۰۲۴ تصمیم نهایی خود را اتخاذ کرده است ولی آن را اعلام نمی‌کند.

- دادگاه مصر حکم حبس ابد رهبر گروه اخوان‌المسلمین و ۹ عضو دیگر این گروه را تأیید کرد.

- هیأتی متشکل از مقام های امنیتی و قضایی آمریکا برای بررسی قتل رئیس‌جمهوری سابق هاییتی به این کشور سفر می‌کند.

- سفارت امارات در سرزمین‌های اشغالی چهارشنبه به طور رسمی افتتاح می‌شود.

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اخوان المسلمین افغانستان طالبان هائیتی دونالد ترامپ برجام مصطفی الکاظمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۶۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد مجتمع‌های زراعتی در افغانستان

دفتر عمومی ریاست‌الوزراء اعلام کرده که در بیست و یکمین نشست کابینه طالبان روی ایجاد مجتمع(کمپلکس) های زراعتی در ولایات بلخ، ننگرهار و هرات گفتگو شده‌است.

دفتر مطبوعاتی ریاست الوزراء با نشر خبرنامه ای گفت که بیست‌ و یکمین نشست کابینه به سرپرستی ملا محمد حسن آخند، رئیس الوزرای  حکومت سرپرست  برگزار شد.

در این نشست در مورد پروسس، بسته‌بندی، بارگیری و تخلیه زغال سنگ در ولایت‌های پکتیا، پکتیکا، خوست، ننگرهار و کندهار گفتگو و به وزارت زراعت وظیفه سپرده شد تا به منظور پیش‌برد امور آن، زمین مخصوص را تصفیه و بعد از حکم مقام عالی ریاست، کار عملی آن را آغاز کند.

همچنین در این نشست، طرح وزارت زراعت پیرامون ایجاد ۶ مجتمع(کمپلکس) زراعتی در ولایت‌های بلخ، ننگرهار، هرات به معاونیت اقتصادی سپرده شد تا پس از بررسی و تاییدیه آن، به مقام عالی ریاست با هدف منظوری ارایه شود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان
  • ایجاد مجتمع‌های زراعتی در افغانستان
  • تاکید طالبان بر توسعه ارتباط افغانستان و منطقه
  • مقام نخست دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ آزاد کشور
  • دیدار جمعی از معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب
  • تاکید طالبان بر ساخت راه برای توسعه ارتباط افغانستان و منطقه
  • تعداد جان‌باختگان سیل در افغانستان افزایش یافت
  • بازداشت موعود شمخانی تایید شد
  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه
  • تردید مقامات امنیتی صهیونیست در اثربخشی حمله به رفح