Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه مصطفوی‌فر روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: ادبیات داستانی کودک و نوجوان باعنوان « از باغ تا بهشت» با موضوع سردار قاسم سلیمانی و با قلم عطیه رضایی (آهوانویی) یکی از کتابهای چاپ شده در سه ماه اول سال ۱۴۰۰ بود.

وی افزود: همچنین خاطرات شهید مجتبی مطلبی‌نژاد به قلم حجت‌الاسلام رضا خراسانی‌نژاد و محمد حسن بهشتی، «ترانه‌های رنج» (خاطرات همسران جانبازان بالای ۵۰ درصد شهرستان دامغان) نوشته محبوبه صادقی و کتاب «گلاب» (زندگی و خاطرات شهید امر به معروف و نهی از منکر، لطف‌الله عزالدین) نوشته حسن یعقوبی از دیگر عناوین به چاپ رسیده در این مدت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر ادبیات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان گفت: کتاب «روزی که بزرگ شدم» (داستان زندگی شهید صدیقه رودباری، اولین شهیده جهادسازندگی که به ضرب گلوله منافقان بانه به شهادت رسید) نوشته مهرناز نصیری، «یاران شهریار» (زندگی طلبه شهید اسماعیل محمد هاشمی از شهدای دامغان)، «راه و ترابری استان سمنان در هشت سال دفاع مقدس» نوشته مرتضی حاجیان نژاد نیز در این مدت به چاپ رسید.

مصطفوی‌فر ابراز داشت: کتاب‌های «فرهنگ‌نامه ۲ جلدی شهدای میامی» به سفارش کنگره سرداران و «مثنوی عاشق دیدار یار» شرح حال منظوم سردار قاسم سلیمانی، با حمایت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان چاپ و منتشر شد.

مدیر ادبیات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان گفت: چهار کتاب «بوی مجنون»، «روزی که بزرگ شدم»، «ستاره‌ای درخانه» و «آمبولانس» نیز به صورت صوتی منتشر شد.

برچسب‌ها سمنان دفاع مقدس شهید کتاب قاسم سلیمانی کتابخوانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان دفاع مقدس شهید سمنان دفاع مقدس شهید کتاب قاسم سلیمانی کتابخوانی استان سمنان دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۶۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین احمد لقمان پور بعداز ظهر شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: به مناسبت شهادت امام صادق علیه‌السلام، دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس میهمان شهر قم خواهند بود.

وی بیان کرد: یکی از این دو شهید والامقام در عملیات کربلای پنج در سال ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسیده و دیگری در عملیات عاشورای ۲ در سال ۱۳۶۴ در چنگوله به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم افزود: پیکرهای مطهر این دو شهید گمنام روز جمعه هفته جاری از ساعت ۱۶:۴۰ از میدان آل یاسین به سمت مسجد مقدس جمکران تشییع خواهند شد.

وی ادامه داد: این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در صحن اصلی مسجد مقدس جمکرا ن خاکسپاری می‌شوند.

کد خبر 6090166

دیگر خبرها

  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • انتشارات شهید کاظمی با ۶۰ عنوان جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است