Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، حسن عباسی بر کتاب تحسین شده «درگاه این خانه بوسیدنی است» یادداشتی نوشت.

«درگاه این خانه بوسیدنی است» خاطراتِ‌ناگفته مادرشهیدان فروغ منهی؛ مادر شهیدان داوود، رسول و علیرضا خالقی‌پور به قلم نویسنده کتاب «مربع‌های قرمز» توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است.

حسن عباسی (رئیس اندیشکده یقین) طی نشستی صمیمی که با حضور نویسنده کتاب «مربع‌های قرمز» و مادر شهیدان خالقی‌پور در اندیشکده یقین داشتند ضمن تقدیر از این مادر سرافراز و تجلیل از ایشان به عنوان اسوه صبر و استقامت ، یادداشتی بر کتاب «درگاه این خانه بوسیدنی است» نوشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«هوالحکیم
اصطناعت اولیای الهی به دست حضرت الله عزوجل صورت می‌گیرد. 
بانوی عظیمه حضرت بانو، مادر شهیدان خالقی پور، بلکه به عنوان انسان عظیمی که در سبک و زندگی و سیره خود، الگو و اسوه‌ای مطلوب برای جوانان امروز ما هستند، یقینا توسط قرآن کریم، و به دست حضرت الله عزوجل اصطناعت شده اند. انسان مومن با گذراندن فتنه‌ها و ابتلائات تصنیع می‌شوند، حضرت بانو نیز انبوهی از فتنه‌ها و ابتلائات را پشت سر گذرانده‌اند. 

اکنون این اسوه بزرگ اصطناعت، در پیش روی جوانان ماست، برای الگو برداری در زندگی پر تلاطم امروزی جوانان. امیدوارم ما توفیق یابیم که رهرو صدیقی برای ائمه اطهار "علیهم السلام" و شهدا باشیم.ان شاالله. »

 مادران شهدا همواره به عنوان نماد‌های ایثار، گذشت و الگو‌های صبر برای سایر افراد جامعه محسوب می‌شوند. آن‌ها با تقدیم فرزندان خود اجازه ندادند تا دشمنان از موقعیت‌های موجود به نفع خود استفاده کنند.
 
مادر شهیدان خالقی‌پور یکی از مادران نمونه زنجانی است که علاوه بر تقدیم سه فرزند خود، افتخار همسری جانباز دوران دفاع مقدس را دارد. خانواده شهیدان خالقی‌پور ساکن محله نازی‌آباد تهران هستند که در برخی از ایام سال در زنجان ساکن می‌شوند. اولین شهید این خانواده شهید داود خالقی‌پور، متولد ۱۳۴۴ است که در ۲۲ اسفند ۱۳۶۲ طی عملیات خیبر در جزیره مجنون به فیض شهادت نائل آمد. دو شهید دیگر این خانواده نیز رسول و علیرضا متولدین ۱۳۴۶ و ۱۳۵۰ بودند که به طور همزمان در سال ۱۳۶۷ در منطقه شلمچه، عملیات پاسگاه زید، همزمان با عملیات مرصاد در جنوب کشور انجام شد در آغوش یکدیگر به فیض شهادت نائل آمدند.
 
بانو فروغ مُنهی، مادر شهیدان خالقی‌پور است که با صبر و پایداری راه فرزندان خود را ادامه می‌دهد. مادری که هنوز هم مثل ایام هشت سال دفاع مقدس، با اقتدار و محکم صحبت می‌کند و می‌گوید هنوز دفاع تمام نشده است و جنگ با دشمن تا ظهور امام زمان(عج) ادامه دارد.
 
کتاب «درگاه این خانه بوسیدنی است» خاطرات ‌ناگفته مادرشهیدان فروغ منهی؛ مادر شهیدان داوود، رسول و علیرضا خالقی‌پور به قلم نویسنده کتاب «مربع‌های قرمز»،  زینب عرفانیان در قطع رقعی و ۲۴۰ صفحه توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: درگاه این خانه بوسیدنی است حسن عباسی یادداشت انتشارات شهید کاظمی زینب عرفانیان نویسنده درگاه این خانه بوسیدنی مادر شهیدان خالقی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۶۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل هولناک مادر با ضربات دمبل در پاسداران تهران

 به گزارش تابناک، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس  پلیس آگاهی  تهران بزرگ، اظهار داشت: چندی قبل ماموران کلانتری 102 پاسداران از طریق تماس تلفنی با اداره دهم پلیس آگاهی از  قتل  زن میانسالی در خانه‌اش خبر دادند.

وی با بیان اینکه با گزارش این خبر تحقیقات آغاز و  کارآگاهان راهی محل شدند، افزود: تیم جنایی با ورود به خانه موردنظر با  جسد  زن میانسال در حالی که با ضربات جسم سخت به قتل رسیده بود مواجه شدند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: همسایه‌ها که متوجه صدای درگیری در خانه زن میانسال شده بودند به کارآگاهان گفتند این مادر و پسر با هم زندگی می کردند وقتی صدای درگیری شنیدیم به اینجا آمدیم اما با جسد زن میانسال رو به‌رو شدیم.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: باتوجه به سالم بودن در ورودی و صدای مشاجره پسر جوان با مادرش قبل از جنایت، احتمال دست داشتن او در قتل مطرح شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: کارآگاهان خیلی زود پسر جوان را در یکی از خیابان‌های شرق تهران شناسایی و وی را در یک عملیات دستگیر کردند.

وی گفت: متهم که حالت روحی و روانی مناسبی نداشت مدعی شد، روز حادثه مادرم اعتراض کرد که چرا خانه را بهم ریختی و سر این موضوع باهم دعوایمان شد؛ عصبانی شدم و با وزنه بدنسازی او را زدم که ناگهان متوجه شدم نفس نمی کشد.

رئیس پلیس آگاهی  تهران بزرگ ادامه داد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای سیرمراحل قانونی به زندان اعزام شد.

منبع: رکنا

دیگر خبرها

  • قتل مادر با دمبل به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه
  • قتل هولناک مادر با ضربات دمبل در پاسداران تهران
  • درگذشت مادر شهیدان محمدرضایی در شهر زاینده رود
  • قتل مادر به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه
  • قتل هولناک مادر با ضربه‌های دمبل
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک وزنه بدنسازی
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل توسط پسر
  • اقدام آتشین مرد نقاش | مادر و پسر ۱۱ ساله در خشم پدر سوختند
  • تجلیل از مادر ۲۷‌ ساله اناری با پنج فرزند
  • زایمان موفق خانم دامغانی در خانه با کمک اورژانس