Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-07@20:46:34 GMT

مدیر جهاد کشاورزی خرم آباد منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۹۶۴۱۰

مدیر جهاد کشاورزی خرم آباد منصوب شد

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، در این مراسم که با حضور مدیر حوزه ریاست، مدیر حراست سازمان جهاد کشاورزی لرستان، معاونین و روسای ادارات شهرستان برگزار شد *از خدمات مهندس مراد بیرانوند مدیر سابق جهاد کشاورزی شهرستان خرم‌آباد تقدیر به عمل آمد.

ناصر کیانی دارای مدرک کارشناسی در رشته زراعت و اصلاح نبات  بوده و پیش از این رئیس مرکز جهاد کشاورزی بیرانشهر و گریت و رئیس اداره تولیدات گیاهی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خرم آباد را بر عهده داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 1534341

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان لرستان جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۶۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد در آستانه افتتاح با حضور رئیس‌جمهور

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری امروز سه‌شنبه در بازدید از ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد، اظهار داشت: این ورزشگاه بعد از ۱۴ سال، با حضور رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود.

وی با بیان عملیات اجرایی این طرح سال ۸۸ آغاز شد و طی سال‌های گذشته پیشرفت مطلوبی نداشته است، گفت: بر اساس گزارش‌های فنی، طی یک سال و دو ماه گذشته با کمک دولت سیزدهم، اقدامات جهادی و انقلابی و همچنین تخصیص‌های مالی این طرح ۴۰ درصد پیشرفت کرده و هم اکنون با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی در آستانه افتتاح قرار دارد.

معاون رئیس‌جمهور بدون اشاره به زمان سفر رئیس‌جمهور به لرستان، گفت: این طرح با ارزش مالی روز هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در طراز ورزشگاه‌های منطقه‌ای خواهد بود که با توجه به استعدادهای ورزشی خوب در لرستان جز ملزومات حوزه جوانان به شمار می‌رود.

منصوری، تاکید کرد: تکمیل زیرساخت‌های ورزشی موجب شکوفایی استعدادهای مطلوب در استان می‌شود که افتتاح این ورزشگاه هدیه دولت در راستای تعالی و سلامت روحی و جسمی جوانان لرستان است.

کد خبر 6099157

دیگر خبرها

  • پیش بینی برداشت ۸۸۱ تن گل محمدی در خراسان جنوبی
  • ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد در آستانه افتتاح با حضور رئیس‌جمهور
  • جهش تولید در حوزه کشاورزی لرستان
  • صادرات سیر پارس‌آباد به روسیه و آذربایجان
  • سالانه ۳۰ هزار تن کشمش در خنداب تولید می شود
  • قلع و قمع ۱۲ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در آمل
  • یک واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری پس از ۷سال به چرخه تولید برگشت
  • جهاد آبرسانی در ۱۲۵ روستای لرستان
  • بارندگی‌های اخیر خسارتی به گندم‌های برداشت شده در خنج وارد نکرده است
  • تالار افلاک خرم آباد به علت تیراندازی‌ در مجالس عروسی پلمب شد