Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار منطقه ۵ با بیان اینکه با توجه به نیاز محله مراد آباد به افزایش سرانه ورزشی نسبت به ساخت یک ورزشگاه از سال گذشته آغاز شد گفت: در فاز اول چمن مصنوعی تعبیه شده و مراحل نهایی احداث رختکن‌ها و سرویس بهداشتی را شاهد هستیم که بزودی با اتمام آن فاز اول مجموعه ورزشی مرادآباد به بهره برداری می‌رسد.

کلهری در مورد افتتاح کمپ ورزشی و زمین چمن مصنوعی در مرادآباد گفت: یکی از وظایف شهرداری تهران تأمین فضاهای ورزشی است و با توجه به دستور شهردار تهران در خصوص پروژه‌های توسعه محلی و نیاز محله مراد آباد نسبت به ساخت یک ورزشگاه در این محله اقدام کردیم و مقدمات ساخت این کمپ ورزشی از سال گذشته آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه فاز اول آماده بهره برداری است گفت: در فاز اول چمن مصنوعی تعبیه شده و مراحل نهایی احداث رختکن‌ها و سرویس بهداشتی را شاهد هستیم که بزودی فاز اول مجموعه ورزشی مراد آباد به بهره برداری می‌رسد.

کلهری فاز دوم این مجموعه را یک سالن مجهز ورزشی عنوان کرد و افزود: در فاز دوم که کلنگ آن از ماه آینده زده خواهد

کد خبر 5255936

منبع: مهر

کلیدواژه: سرانه ورزشی شهرداری منطقه 5 تهران زمین چمن شهرداری تهران ویروس کرونا سازمان تامین اجتماعی شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی شهردار تهران صنایع دستی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ازدواج بنیاد شهید و امور ایثارگران پیش بینی وضعیت هوا میراث فرهنگی سازمان امداد و نجات هلال احمر بهره برداری فاز اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۶۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میز جلو مبلی وقتی هوش مصنوعی آماده کرده باشه! (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بهره برداری بیش از ۳۰۰ طرح محرومیت زدایی آبفای گیلان
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • میز جلو مبلی وقتی هوش مصنوعی آماده کرده باشه! (عکس)
  • بهره‌برداری از ۳ مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • پست برق ۱۶۰ مگاولتی قم آماده بهره‌برداری است
  • بهره‌برداری از سه مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • داده‌های آموزشی هوش مصنوعی عرصه جدید رقابت شرکت‌های بزرگ فناوری
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز