Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علیرضا وارثی، مدیرکل بهزیستی استان قزوین در نشست خبری که صبح امروز در سالن جلسات این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: چهل‌ویکمین سال تأسیس سازمان بهزیستی آغاز شد و باید از شهدای گرانقدر این سازمان به‌ویژه شهید فیاض‌بخش یاد کنیم که بنیان‌گذار بهزیستی بودند.

وی ادامه داد: شعار امسال ما هوشمندسازی محله‌محوری و سلامت اجتماعی در خانواده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسؤول بیان کرد: هفتهٔ بهزیستی را با 20 برنامه آغاز خواهیم کرد، عطرافشانی و غبار روبی مزار مطهر شهدا آغازگر برنامه‌های ماست، شورای معاونین بهزیستی نیز با حضور در مجمع نمایندگان استان گزارشی از فعالیت‌های این سازمان ارائه خواهند داد و مسائل قانونی و چالش‌های قانون‌گذاری در این حوزه‌ها را بررسی خواهند کرد، هم‌چنین در مسیر توسعهٔ اشتغال نیز با صنعت و معدن تفاهم‌نامه‌ای را منعقد خواهیم کرد.

وارثی عنوان کرد: ما 21 فعالیت و خدمت را در هفتهٔ بهزیستی به فعالیت‌ها و خدمات خود اضافه خواهیم کرد، یکی از قوی‌ترین فعالیت‌های ما تأمین مسکن است، به‌صورت ویدئوکنفرانس 11 هزار واحد مسکن برای جامعهٔ هدف بهزیستی با حضور وزیر واگذار خواهد شد که ۶۶ واحد آن سهم استان قزوین است.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین خاطرنشان کرد: مرکز سالمندان هم‌قدم را نیز افتتاح خواهیم کرد که با ظرفیت روزانه ۴٠ نفر به‌صورت روزانه به سالمندان خدمات توانبخشی ارائه خواهد کرد، هم‌چنین خانهٔ کوچک معلولین ذهنی در تاکستان، بنیاد فرزانگان و انجمن سی.بی.آر و انجمن اوتیسم در قزوین، ۲ مرکز مشاوره، ایستگاه کاهش آسیب برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در آبیک، آغاز به کار یک موبایل‌ون که به ارائهٔ خدمات به پاتوق‌ها برای مقابله با آسیب‌های همراه با اعتیاد خواهد پرداخت، افتتاح مرکز اقامتی ترک اعتیاد در تاکستان از دیگر پروژه‌هایی است که در این هفته به بهره‌برداری می‌رسند.

وی یادآور شد: ما در موضوع پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نظیر اعتیاد برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری کردیم، در این حوزه رتبهٔ نخست کشور را در ۶ ماهه دوم سال ۹۹ کسب کردیم، خدمات گسترده‌ای در حوزهٔ پیشگیری انجام شده است.

وارثی با اشاره به اثرگذاری طرح دادگاه درمان‌مدار عنوان کرد: بیش از ۷۸٠ نفر از معتادان متجاهر در دادگاه درمان‌مدار مدیریت شدند، این طرح معتادان متجاهر را به‌صورت مستمر تحت نظارت و رصد قرار می‌دهد و اگر دوباره مصرفی داشته باشند به مراکز اقامتی اجباری اعزام می‌شوند.

این مسؤول در پایان تأکید کرد: درمان معتادان در مراکز اقامتی منهای طرح دادگاه درمان‌مدار، ۳ هزار و ۶۴۶ نفر بوده است و این افراد هر یک به‌طور متوسط در یک بازهٔ 3 ماهه در مراکز اقامتی ما حضور داشته و درمان شدند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قزوین مدیرکل بهزیستی استان قزوین استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۶۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی در یک ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)خبر داد. - اخبار اجتماعی -

جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: در ساعت 19 و 34 دقیقه آتش‌سوزی در یک ساختمان اقامتی به آدرس خیابان ولی‌عصر(عج) به سازمان آتش‌نشانی اعلام شد.

وی گفت: نیروهای آتش‌نشانی در مدت 3 دقیقه به محل حادثه رسیدند.

 ملکی تصریح کرد: آتش‌سوزی در طبقه منفی (انبار) در یک ساختمان 5 طبقه بود که خوشبختانه نیروهای آتش‌نشانی اقدام به کنترل آتش در محدوده کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام کرد: آنچه اعلام شده که این آتش‌سوزی در هتل پارسیان بوده تکذیب می‌شود.

وی افزود: در ادامه محل ایمن‌سازی شد و هیچ اتفاقی برای مسافران در این ساختمان به وجود نیامده و همچنان در این ساختمان اقامتی خدمات در حال انجام است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز طرح غربالگري بينايي کودکان 3 تا 6 سال دراستان کرمانشاه
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام
  • دغدغه کارگران روی میز مسئولان قزوین
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • دغدغه کارگران روی میز مسئولان
  • اجرا ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه در سازمان ملی مسکن
  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در حال ساخت است / احداث ۵۳ شهرک جدید استانی
  • واگذاری ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی