Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدعلی حدادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت که تنها بیمارستان مینودشت ۱۳۴ تخت فعال دارد که نیمی از آن برای بیماران کرونایی و بقیه برای بخش‌های جراحی، داخلی، اطفال و زنان و زایمان اختصاص یافته است. 

وی افزود: هم اکنون مینودشت از لحاظ شیوع موج پنجم کرونا در وضعیت بحرانی قرار دارد و امکانات بهداشتی و درمانی این شهرستان برای خدمات رسانی به بیماران کرونایی روبه کاهش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حدادی اضافه کرد: درصورت تکمیل شدن تخت‌های پیش بینی شده بیماران کرونایی در مینودشت، باید تخت‌های جدید به راهرو تنها بیمارستان این شهرستان انتقال یابد.

وی تصریح کرد: برای کاهش فشار بر بیمارستان فاطمه الزهرا(س) مینودشت، پذیرش سرپایی بیماران کرونایی در ۶ مرکز بهداشت این شهرستان انجام و درمان آنها در منزل صورت می‌گیرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مینودشت ادامه داد: هم اکنون در بیشتر مناطق شهری و روستایی مینودشت کرونا شیوع پیدا کرده که این روند در روستاهای "قلعه قافه، القجر، قلمی، کلوکند و اسفرانجان" شدیدتر است.

حدادی از فعال‌ شدن کمیته‌های سلامت روستایی مینودشت و تشدید برنامه‌های قرنطینه‌ای خبر داد و از مسوولان و افراد صاحب نفوذ مانند علما، روحانیون، ائمه جمعه و جماعات این شهرستان خواست همکاری بیشتری در تشویق مردم به رعایت پروتکل بهداشتی داشته باشند.

وی، حضور در دورهمی‌ها، عروسی‌ها و تفرجگاه‌ها را از عوامل اصلی شیوع کرونا در مینودشت اعلام کرد و گفت: هر روز خودروهای زیادی با پلاک بومی و از شهرهای اطراف در تفرجگاه‌های این شهرستان مشاهده می‌شوند.

حدادی از شلوغی بازار و باز بودن مشاغل گروه‌های ۲ و سه در مینودشت گلایه کرد و اظهار داشت که مردم بدون توجه به شرایط بحرانی در بازار تردد دارند و خیلی از واحدهای صنفی گروه‌ها ممنوع در شرایط قرمز کرونایی نیز دایر هستند که طبق هماهنگی‌ها صورت گرفته برخورد قانونی با آنها انجام می‌شود.

به گفته مدیر شبکه بهداشت و درمان مینودشت، امسال بیش از هزار و ۳۰۰ نفر در این شهرستان به بیماری کرونایی مبتلا شدند که ۲۰۰ نفر بیشتر از سال قبل است.

وضعیت کرونایی شهرستان مینودشت با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت از هشتم تیر از نارنجی به قرمز تغییر رنگ داد.

طبق آخرین اعلام دانشگاه علوم پزشکی گلستان هم اکنون ۵۸۴ بیمار کرونایی در مراکز درمانی و بیمارستان‌های این استان شمالی بستری هستند و شهرهای گرگان، گنبدکاووس، علی‌آبادکتول، گالیکش، مینودشت، آزادشهر، آق‌قلا، کردکوی و کلاله در وضعیت قرمز، بندرترکمن، رامیان و مراوه‌تپه در وضعیت نارنجی و گمیشان و بندرگز در وضعیت زرد شیوع کرونا قرار دارند.

برچسب‌ها گنبدکاووس ویروس کرونا مینودشت گلستان بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس ویروس کرونا مینودشت گنبدکاووس ویروس کرونا مینودشت گلستان بهداشت و سلامت بیماران کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۶۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) نظر وزیر اسبق بهداشت درباره برجام و ظریف

 دکتر رضا ملک‌زاده، وزیر بهداشت در دولت اکبر هاشمی رفسنجانی، فوق تخصص گوارش و کبد و عضو پیوسته فرهنگستان علوم پزشکی گفت: واقعاً آن کاری که ما در برجام انجام دادیم بی‌نظیر بود، رفتیم با همه قدرت‌های دنیا پشت یک میز نشستیم و با کار‌هایی که دکتر ظریف انجام داد افتخاری به دست آمد، اما متاسفانه افرادی که اصلاً برجام را نخواندند با آن مخالفت کردند تا یک پیمان افتخارآمیز برای ایران زیر سوال برود، وضعیت تحریم‌ها به‌شکلی شده که هر روز وضعیت کشور تغییر می‌کند و این ناامیدی‌ها را تشدید کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدیو) نظر وزیر اسبق بهداشت درباره برجام و ظریف
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • تولید پانسمان بیماران پروانه‌ای شروع شده و در مرحله تحقیقاتی است
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • ضرورت استفاده از ظرفیت خیرین برای تکمیل زائرسرا در مشهد
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • یافته‌های پژوهشگران برای افزایش ظرفیت دیالیز برای بیماران
  • ظرفیت تمامی قطارهای فوق العاده مشهد در دقایق اول تکمیل شد
  • بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه