Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» زهره السادات لاجوردی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: جمعی از نمایندگان تهران از جایگاه نظارتی خود از سازمان مراتع و جنگلبانی بازدید کردند.

وی افزود: در جریان این بازدید رئیس سازمان مراتع و جنگل‌بانی از وضعیت نامناسب منابع آبی و زیرزمینی و همچنین نشست زمین به دنبال کاهش منابع آبی در مناطق مختلف ابراز نگرانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رئیس سازمان مراتع و جنگل‌بانی عنوان کرد که اقتصاد ما منابع‌محور است و منابع ما امروز دیگر جوابگوی این حجم از نیاز ما نیست.

لاجوردی خاطرنشان کرد: رئیس سازمان مراتع عنوان کرد که اقتصاد ما به جای منابع‌محور باید خدمات‌محور باشد و الا با این وضعیت و با این حجم از منابع دیگر نمی‌توانیم جوابگوی نیازهایمان باشیم.

وی افزود: ما امروز باید نیازهای اقتصادی‌مان را از بخش خدمات همچون جذب گردشگر و راه‌های دیگر تامین کنیم نه اینکه این گونه سخاوتمندان منابع‌مان را به حراج بگذاریم.

منبع: نماینده

کلیدواژه: آبهای زیر زمینی نماینده تهران سازمان مراتع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۶۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه‌های تهران با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی

نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه‌های تهران پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت با حضور محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079240 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) گزارش رسانه خارجی از قنات‌های تاریخی یزد
  • الکترونیک محور شدن مجوزها به معنی افزایش شفافیت و پیش‌بینی‌پذیری اقتصادی کشور است
  • حق‌آبۀ لرستان فدای بازی‌ سیاسی شد/ کشاورزان ‌مهاجرت کرده‌اند
  • دیدار نمایندگان ایران و روسیه در آستانه سفر گروسی به تهران
  • رایزنی نمایندگان ایران و روسیه در وین
  • نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه‌های تهران با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی
  • اختصاص ۴۱۹ میلیارد تومان برای رفع مسائل و مشکلات مراکز و واحد‌های قضایی هرمزگان
  • رزمایش حفاظتی اطفای حریق در شاهرود اجرا شد
  • ۲ تن چوب تاغ قاچاق در محور فولاد محله_مازندران کشف شد
  • خودداری از کوچ زودرس دام‌ها به مراتع