Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@15:07:28 GMT

افتتاح پست دامپزشکی شهر مهردشت

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۹۶۹۸۹

افتتاح پست دامپزشکی شهر مهردشت

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، فاتحی نیا، مدیرکل دامپزشکی استان یزد در مراسم افتتاح پست دامپزشکی گفت: با توجه به پتانسیل و استعداد منطقه در پرورش دام و طیور و ضرورت پیشگیری از ابتلا دام‌ها به بیماری و جلوگیری از شیوع بیماری‌های مشترک حیوان و انسان، افتتاح پست دامپزشکی در این بخش ضروری بود که با تلاش و پیگیری‌های مسئولان ذیربط این مهم محقق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار داشت: این نمایندگی تمام خدمات مورد نیاز دامدار از جمله واکسیناسیون دام و خدمات پیشگیری و مقابله با بیماری‌های دامی را ارائه میدهد.

فاتحی نیا با اشاره به ظرفیت و پتانسیل موجود در این شهرستان از مسئولان خواست: با توجه به نیاز مبرم شهرستان به کشتارگاه صنعتی دام و طیور و اقداماتی که در سال‌های گذشته در خصوص تسهیل این امر مهم انجام گرفته (اختصاص زمین به کشتارگاه صنعتی در شهرک صنعتی بخش بهمن) اکنون همت بالای شما را میطلبد که با پیگیری و شناسایی سرمایه گذار در این زمینه و تشویق و همکاری با آنان گامی موثر در این امر مهم برداشته و زمینه را برای سرمایه گذاری در برای رفاه حال تولید کنندگان و سلامت غذایی عموم مردم شهرستان ابرکوه فراهم کنید.

امیدسالاری سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان نیز در ادامه بیان داشت: بخش بهمن در ۲۵ کیلومتری جنوب شرقی این شهرستان و با دارا بودن ۱۵ روستا و جمعیت دامی سبک حدود ۵۰ هزار راس دام سبک و ۲ هزار دام سنگین و بیش از ۱۵ واحد مرغداری گوشتی فعال داشته و با توجه به برخورداری از اقلیم مناسب و به همّت اهالی سختکوش، یکی از قطب‌های نگهداری و پرورش دام در شهرستان و استان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/و

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دامپزشکی استان طیور زنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۶۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی گفت: با هدف تحقق عدالت فرهنگی و دسترسی به کتاب و کتابخانه،کتابخانه عمومی "شهدای بیوران" در روستای بیوران شهرستان سردشت افتتاح می‌شود.

خدیجه معصومی، با بیان اینکه ساختمان کتابخانه با زیربنای ۱۹۰ مترمربع در دو طبقه، توسط دهیاری روستای بیوران به اداره کل کتابخانه‌های عمومی واگذار شده و دارای بخشهای مخزن و امانت، کودک، نشریات و سالن مطالعه است،افزود: این کتابخانه روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه، با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح خواهد شد.

معصومی گفت: روستای بیوران با یکهزار و ۴۰۰ نفر جمعیت از توابع بخش مرکزی شهرستان سردشت است و این کتابخانه به عنوان پایگاه فرهنگی اجتماعی به هشت روستای اطراف نیز خدمت رسانی فرهنگی خواهد داشت.

 

 

دیگر خبرها

  • پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود
  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • هشدار دامپزشکی : شیوع بیماری تب کریمه کنگو در فصل گرما
  • مجازات متصدی دارو خانه دامپزشکی متقلب در اشنویه
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • برگزاری اولین اردوی جهاد دامپزشکی در خرم‌دره
  • بیش از ۲ میلیارد قطعه بچه میگو در استان بوشهر تولید می‌شود
  • هشدار دامپزشکی زرند درباره بیماری تب کنگو
  • آغاز تولید ۲ میلیارد قطعه بچه میگو در بوشهر + فیلم
  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در مهردشت +فیلم