Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، علا الدین کراماتی، گفت: اتباع افغانستانی بدون مدرک اقامت قانونی با توجه به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر ثبت نام همه دانش آموزان لازم التعلیم افغان می‌توانند با ارائه مدارک ولادت فرزند به دفاتر خدماتی اتباع خارجی در استان مراجعه و برگ حمایت تحصیلی دریافت کنند.

وی افزود: در اجرای بخشنامه وزارت کشور در خصوص نحوه صدور معرفی نامه ویژه حمایت تحصیلی اتباع خارجی در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰، سرپرستان فرزندان لازم التعلیم اتباع افغانستانی بدون مدرک اقامتی معتبر برای پیش ثبت نام دانش آموزان برای دریافت برگه حمایت تحصیلی می‌توانند تا ۲۵ تیر به یکی از ۱۱ دفتر خدماتی اتباع خارجی در سطح شیراز و ۳ دفتر خدماتی اتباع خارجی در شهرستان‌های جهرم، کوار و لارستان مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس ادامه داد: دانش آموزان اتباع افغانستانی که در سال گذشته دارای سابقه صدور برگه ویژه حمایت تحصیلی بوده‌اند با ارائه کارنامه یا گواهی اشتغال به تحصیل و یا کارنامه نیم سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ صادره از محل تحصیل در طرح فوق ثبت نام کنند.

کد خبر 5256017

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری وزارت آموزش و پرورش اتباع افغانستانی شیراز ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه گرگان اردبیل قطعی برق واکسن کرونا ایلام اراک عکس استانها سیستان و بلوچستان اتباع خارجی حمایت تحصیلی دانش آموزان ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۷۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی در آیین آغاز این طرح گفت: این طرح در راستای مهارت آموزی، شادابی و نشاط برای ۴ هزار و ۳۰۰ دانش آموز پایه ششم ابتدایی از امروز در استان اجرا می شود. وی از توجه دولت مردمی ایران قوی به مهارت آموزی دانش آموزان خبر داد و افزود: طرح شنا گامی برای تقویت سلامت جسمی و روحی دانش آموزان برای یادگیری بهتر است. معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان نیز گفت: این طرح از امروز برای ۲۳ مدرسه ابتدایی دختر و پسر در شهرستان بویراحمد رسما آغاز شد. فرشید کرمی افزود: طبق برنامه زمانبندی شده این طرح با همکاری مدیران و معلمان تربیت بدنی در ۱۰ جلسه برای هر دانش آموز پیش بینی شده است. کرمی ادامه داد: در پایان طرح مهارت آموزی شنا به دانش آموزان شرکت کننده، گواهی مهارت شنا ارائه می شود.

دیگر خبرها

  • دیدار رئیسی با بیماران اتباع
  • دیدار رئیس جمهور ایران با بیماران اتباع
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز طرح تحویل دفترچه‌های اقامت طرح سپرده گذاری و ساماندهی سرمایه‌های خرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی
  • سؤالات امتحانات نهایی سخت بوده است؟
  • آزمون‌های نهایی مبتنی بر ارزشیابی از یادگیری است
  • نمایشگاهی از معرفی هفته مشاغل در آران وبیدگل
  • سؤالات امتحانات نهایی با هدف ارزشیابی یادگیری طراحی می‌شود
  • آغاز ارزیابی جهش تحصیلی ابتدایی از ۱۵ اردیبهشت ماه
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند