Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@08:01:25 GMT

آلکنو: من به معجزه اعتقاد ندارم!

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۹۷۰۷۳

آلکنو: من به معجزه اعتقاد ندارم!

سرمربی تیم ملی والیبال گفت: همانطور که گفته بودم در لیگ ملت ها سعی کردیم بازیکنان تیم را محک بزنیم. 

به گزارش "ورزش سه"، ولادیمیر آلکنو، سرمربی روسی تیم ملی والیبال در آستانه اعزام به بازی های المپیک و پس از مشخص شدن لیست 12 نفره امروز در نشست خبری رودرروی خبرنگاران نشست. 


جوان ها را محک زدم، اما از نتیجه راضی نبودم
اگر یادتان باشد قبل از لیگ ملت های 2021 گفته بودم که این مسابقات به خیلی از سوالات من پاسخ می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین اتفاق هم افتاد و ما 15 مسابقه فشرده و سخت را پشت سر گذاشتیم. هم جوان ها و هم سطح کلی تیم را مورد ارزیابی قرار دادم. از نظر نتیجه این نتیجه ای که ثبت شد، نه مورد رضایت من و نه شما بود. نکته مورد توجه این بود که شما بازیکنان جوانی را دیدید؛ بازیکنانی که آینده والیبال ایران هستند. 


50 درصد تیم جوان و بی تجربه بودند
می توانستیم نتایج بهتری به دست بیاوریم؛ مثلا بازی با صربستان که ترکیب دوم یا جوان تیم بازی کرد. ما با وارد کردن یکی، دو بازیکن باتجربه می توانستیم این بازی را ببریم، اما همانطور که قبل از حرکت به این مسابقات در صحبت با شما و رییس فدراسیون گفتیم این رقابت ها باید یک محک برای المپیک توکیو باشد. من می خواستم بازیکنان جوان را در یک شرایط کاملا پرفشار محک بزنم و ببینم آن ها چطور می توانند از این آزمون بیرون بیایند. می دانم که تغییر دائم ترکیب کار درستی نیست، اما من باید این بازیکنان را می شناختم و سطح آمادگی آن ها را می سنجیدم. واقف بودم که رقابت ها پرفشار است و نمی خواستم روی چند بازیکن فشار بیاید. باید یادآوری کنم که ایران تقریبا دو سال بازی رسمی انجام نداده بود و 50 درصد تیم را جوان هایی تشکیل می دادند که بازی رسمی نداشتند. من به معجزه اعتقاد ندارم، اما با کار و تلاش زیاد می توانیم موفق باشیم. 


ادامه دارد...

والیبال ولادیمیر آلکنو تیم ملی والیبال ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: والیبال ولادیمیر آلکنو تیم ملی والیبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۷۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه لژیونر جدید والیبال ایران، مقصد: کره جنوبی!

به گزارش "ورزش سه"، لیگ کره جنوبی در فصل آینده چند بازیکن ایرانی را به خود خواهد دید تا در این لیگ نیز بازیکنان ایرانی حضور داشته باشند.

بنابر اعلام رسانه‌های کره‌ای سه بازیکن ایرانی تا کنون جذب این لیگ شده‌اند. عارف مرادی قطر پاسور سابق فولاد سیرجان ایرانیان پس از قبولی در تست‌های لیگ کره به عضویت اینچئون کال جامبوس قهرمان چندین فصل کره جنوبی در آمد و هیچ بعید نیست در جام باشگاه‌های آسیا برابر تیم سابق خود فولاد سیرجان قرار بگیرد.

علی فضلی قطر پاسور ایرانی که چند سالی در لیگ فنلاند توپ می‌زد با عقد قراردادی راهی سامسونگ بلوفانگز یکی از قدیمی‌ترین تیم‌های این کشور شد. علی حق پرست بازیکن سابق و جوان ایفا سرام اردکان نیز شاگرد فیلیپ بلین در تیم سئول ووری کارد هانسا شد.

البته این بازیکنان سهمیه آسیایی این باشگاه‌ها محسوب می‌شوند و اگر این سه باشگاه یک بازیکن خارجی دیگر در پست‌های بازیکنان ایرانی بخرند، احتمالا بازیکنان ایرانی نیمکت‌نشین خواهند شد.

دیگر خبرها

  • برای دیدار بااستقلال من تصمیم نمی‌گیرم/فوتبال همیشه غافلگیری دارد
  • عنایتی: منتظر اتفاقات غیرمنتظره هستیم
  • غول خفته والیبال جهان علیه معجزه ایران!
  • معجزه مسی در ۳۵سالگی؛ ۵پاس گل در یک نیمه!
  • استوری مشترک بازیکنان سپاهان؛ اصفهانِ مظلوم! + عکس
  • آلکنو سرمربی تیم والیبال زنیت شد
  • قهرمانی تیم درناباطری تبریز در مسابقات والیبال ساحلی مراغه
  • پیام ده‌روسی به لورکوزن: به کامبک اعتقاد داریم
  • رافت: نیمکت پرسپولیس به خوبی مدیریت نمی‌شود
  • سه لژیونر جدید والیبال ایران، مقصد: کره جنوبی!