Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین؛ روز چهارشنبه (مورخ ۲۳ تیرماه)، تعداد ۱۵۰ میلیون و ۷۵۰هزار سهم معادل ۱۵ درصد از سهام شرکت سپید ماکیان با نماد «سپید» به عنوان ﭘﺎﻧﺼﺪ و هفتاد و دومین شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش "زراعت و خدمات وابسته " و طبقه "پرورش طیور " در فهرست نرخ‌های بازار دوم به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این میزان سهام در محدوده قیمتی ۱۹۹۰ تا ۲۱۰۰ تومان برای هر سهم و با سهمیه ۱۵۰ سهمی برای هر کد حقیقی و حقوقی عرضه خواهد شد. همچنین تامین سرمایه تمدن متعهد خرید ۵۰درصد سهام قابل عرضه در روز عرضه اولیه سهام این شرکت است.

شرکت سپید ماکیان در صنعت طیور در حال فعالیت است و فعالیت‌های این شرکت، مدیریت کل چرخه تولید گوشت مرغ شامل مزارع مرغ مادر، کارخانه جوجه‌کشی، مزارع پرورش مرغ گوشتی، کارخانه دان پلت، کشتارگاه صنعتی، کارخانه قطعه‌بندی، فرآوری گوشت و درنهایت توزیع محصول نهایی را شامل می‌شود.

 

پربیننده ترین کدال ‌نگر ۱۹تیر۱۴۰۰ / زمان و نحوه تقسیم سود وتجارت، شپنا و شتران اعلام شد چرا سود سهام عدالت کم واریز شد؟ پایان پذیره نویسی پنجمین صندوق طلا در نخستین روز نمای پایانی بورس (۲۰تیر۱۴۰۰) / شاخص کل با رشد ۱۴هزار واحدی همراه شد ارزش سهام عدالت من (۱۹ تیرماه)

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: عرضه اولیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۷۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس در روز پایانی هفته

به گزارش قدس آنلاین، شاخص هم‌وزن در جریان معاملات روز جاری با ۴۳ واحد افزایش، به ۷۵۰ هزار و ۸۴۴ واحد و شاخص قیمت با ۲۴ واحد رشد به ۴۲۰ هزار و ۲۷۰ واحد رسید.

معامله گران در بورس تهران بیش از ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون سهم و اوراق مالی را با انجام ۲۹۴ هزار معامله دادوستد کردند که ارزش آن به بیش از ۳۵ هزار میلیارد ریال رسید.

نمادهای فملی، فولاد، کچاد، فارس، کگل، شستا و رمپنا بیشترین اثر را بر شاخص بورس داشتند و همگی باعث افت شاخص شدند.

شاخص کل فرابورس ایران هم امروز با ۹۴ واحد افزایش، در ارتفاع ۲۵ هزار و ۱۹۴ واحد ایستاد.

معامله گران در فرابورس حدود ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون سهم و اوراق مالی با انجام ۱۵۸ هزار معامله دادوستد کردند.

نمادهای آریا، حسینا، ودی، هرمز، کرمان و شبصیر بیشترین اثر مثبت را بر شاخص فرابورس داشتند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • این نماد در صف عرضه اولیه قرار گرفت
  • رای دادگاه تجدیدنظر به محکومیت کقزوی!
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس در روز پایانی هفته
  • نظارت ها بر شرکت های بورسی برای واریز به موقع سود سهام عدالت چگونه است؟
  • اصلاح بند س تبصره ۶ قانون بودجه ۱۴۰۳ چه تاثیری در بهبود وضعیت بازار سرمایه دارد؟
  • جاماندگی بورس از بازار‌ها
  • واگذاری شازند کاملاً شفاف و در فرآیندی قانونی بوده است
  • جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا اعلام شد
  • اعلام جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس