Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@12:07:45 GMT

معرفی املاک صنعتی شهر صنعت

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۹۷۲۱۶

معرفی املاک صنعتی شهر صنعت

خرید و اجاره سوله کارخانجات، کارگاههای تولیدی بزرگ و کوچک و انواع انبارها و سوله های ارزان با ابعاد و کاربری های گوناگون اقدام به فعالیت نموده و با جدیدترین متدهای بازاریابی در کوتاه‌ترین زمان ممکن کلیه مراحل معاملات ملکی را از مرحله کارشناسی و ارزیابی ملک، بررسی و کارشناسی اسناد و مدارک و مسائل حقوقی، معرفی و بازدید به متقاضیان، هماهنگی لازمه در برگزاری جلسات و مذاکرات و در نهایت تنظیم قرارداد رسمی و صدور کد رهگیری مطابق با قوانین و ضوابط و مقررات اتحادیه صنف مشاورین املاک را انجام داده و همواره قانونمندی، شفاف سازی و رضایتمندی متعاملین را سرلوحه کار خود قرارداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا بنابر اعلام املاک صنعتی شهر صنعت، دفتر املاک صنعتی شهر صنعت واقع در بزرگراه فتح یکی از قدیمی ترین و شاخص ترین کانونهای صنعتی غرب تهران با بهره گیری از کارشناسان و مشاورین مجرب و پرتلاش و همچنین سایت اختصاصی و فایلینگ تخصصی در محیطی مجهز، مدرن و آرام در زمینه معاملات، بهترین املاک صنعتی می‌باشد.

از ویژگیهای املاک صنعتی شهر صنعت ارائه مشاوره تخصصی به کلیه مراجعین اعم از مالکین و متقاضیان می‌باشد که توسط کارشناسان فنی و حقوقی بصورت رایگان در اختیار مشتریان قرارداده تا متعاملین با آگاهی کامل نسبت به انجام معامله اقدام نمایند. از دیگر خدمات املاک صنعتی شهر صنعت معرفی بهترین املاک صنعتی متناسب با هر نوع سلیقه و نیاز و بودجه متقاضی است که تحقق این مهم بواسطه در اختیار داشتن بانک بزرگ اطلاعاتی ثبت فایل اختصاصی با بیش از 20000 فایل و همچنین درک صحیح از خواسته متقاضیان می‌باشد. بدیهی است اهتمام ورزیدن و توجه به این امر باعث دستیابی مشتریان به ملک دلخواه در اسرع وقت می‌گردد.

از دیگر افتخارات املاک صنعتی شهر صنعت در راستای سیاست حمایت از تولید و کالای ایرانی و اشتغال زایی که موجب مباهات این مجموعه است، سهمی است که در زنجیره عوامل تولیدی و صنعتی، به عنوان حلقه اتصال و پیوند صنعتگران و کارآفرینان با صاحبان املاک مناسب و مستعد دارد. این نقش ناچیز ولی موثر موجب گردیده تا بسیاری از فعالین اقتصادی به سهولت مکان مناسب و دلخواه خود را یافته و به امر مهم و حیاتی تولید مشغول و با ایجاد فرصت های شغلی چرخ اقتصاد مملکت را به گردش درآورند.

جامع ترین سایت اختصاصی املاک صنعتی

املاک صنعتی شهر صنعت نه تنها در حوزه صنایع بلکه جهت ارائه خدمات ملکی به صاحبان کالا و بازرگانان فعالیت داشته و با در اختیار داشتن آمار بسیاری از سالن ها و سوله های ارزان و مناسب، امور انبارداری، نگهداری و پخش انواع کالا در بخشهای بازرگانی و خدماتی نیز فعال و ضمن شناسایی بهترین املاک صنعتی مناسب قادر به معرفی و تهیه انواع انبارها با متراژ و مشخصات متنوع مناسب فعالیتهای بازرگانی از جمله انبارهای صنعتی، نگهداری کالا، انبارهای پخش کالا، فروشگاه و نمایشگاه های لوازم خانگی، مبلمان، خودرو و نمایندگی های گوناگون می‌باشد. به منظور سهولت در دسترسی متقاضیان به اطلاعات ملکی با مراجعه به سایت اختصاصی شهرصنعت Citysanat.com  می‌توان مشخصات ملک دلخواه را در زمینه اجاره سوله، خرید سوله و سالن و همچنین اجاره انبار و اجاره کارگاه صنعتی در بیش از یکصد منطقه و شهرک صنعتی به‌ ویژه جاده مخصوص و جاده قدیم کرج انتخاب و با هماهنگی کارشناسان و مشاوران اقدام به انجام معامله نمایند. شهر صنعت با امکانات وسیع در کلیه مناطق و شهرکهای صنعتی استان تهران و استانهای همجوار همچون قم-البرز-قزوین-مرکزی و سمنان آماده خدمت رسانی به عموم متقاضیان می‌باشد.

سایت املاک صنعتی شهرصنعت با فایلینگ کاملی از انواع کارخانجات فعال و غیرفعال، کارگاهها، انبارها، زمین‌ها و اماکن تجاری و اداری در مناطقی همچون جاده قدیم و مخصوص کرج،چهار دانگه، گرمدره، شهرقدس، احمدآبادمستوفی، کرج، شهریار، بهارستان، گلگون، هشتگرد، صفادشت، نظرآباد، اشتهارد، پرند، نصیرآباد، شمس آباد، اتحاد، عباس آباد، خوارزمی، پایتخت، شنزار، ایوانکی، مامونیه، کاوه و دهها منطقه صنعتی پاسخگوی نیاز هموطنان عزیز می‌باشد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: املاک صنعتی اجاره سوله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۷۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیاتی کردن دستاوردهای علمی؛ ریشه پیوند دانشگاه و جامعه است

 

 



به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی در نشستی که با حضور جمعی از مدیران و اساتید دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، گفت: بسیاری از افراد شاخص، چهره‌های علمی و مکتب دارهایی که توانستند بنیان‌گذار خیلی از مسائل علمی در حوزه‌های مختلف باشند، تربیت‌یافته دانشگاه فردوسی مشهد مقدس بودند.


آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی با بیان اینکه در حال حاضر ذخایر علمی خوبی چه در عرصه اساتید و چه در عرصه دانش‌آموختگان در دانشگاه فردوسی وجود دارد، افزود: خوشبختانه جایگاه این دانشگاه از نظر ذخایر علمی در بین دانشگاه‌های مادر کشور بسیار خوب است اما مسئله‌ای که امروز دانشگاه فردوسی با آن مواجه است، مربوط به معرفی و اثرگذاری شایسته و متناسب با این ذخایر ارزشمندِ خود در کشور و جامعه است.

 نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: دانشگاه فردوسی برای پیدا کردن مشتری و مخاطب مورد نظر خود باید ابتدا خود را به جامعه معرفی کرده و سپس توانمندی‌هایش را به اثبات برساند، این توقع که مردم یا نهادهای دیگر باید به سراغ جامعه علمی این دانشگاه بیایند، کاملاً اشتباه است.

وی با تأکید بر اینکه دانشگاه فردوسی باید در موقعیت‌های مختلف آثار وجودی و اثرگذاری را از خود به ثبت برساند، گفت: اینکه شما عزیزان فرض کنید چون در برخی از رشته‌ها ذخایر علمی و فناوری‌های بسیاری دارید، پس باید فلان دستگاه به دنبال شما بیایند تا از این امکانات و فرآورده‌های علمی استفاده کنند، فکر درستی نیست.

آیت‌الله علم‌الهدی با بیان اینکه اساتید دانشکده‌ها باید نمونه‌ای از فعالیت‌های خود را در رشته‌های مختلف به جامعه هدف نشان دهند تا مخاطب و مشتری خود را پیدا کنند، اضافه کرد: در حقیقت این ما هستیم که باید به دنبال جامعه و مردم برویم و با هر مقداری که می‌توانیم ذخایر علمی خود را در جامعه معرفی کنیم و در حوزه‌های مختلف صنعت، فناوری، علوم انسانی، اقتصادی و سیاسی اثرگذار باشیم؛ در غیر این صورت ذخایر علمی دانشگاه مانند گنجی است که کسی از بیرون از آن خبر ندارد و شخصیت علمی دانشگاه را ثابت نمی‌کند.

وی با بیان اینکه در خصوص پیوند دانشگاه و صنعت و یا دانشگاه و جامعه سخنان بسیاری گفته شده است، ابراز کرد: ریشه اصلی این پیوند در خود دانشگاه و نه در صنعت و جامعه نهفته است، دانشگاه فردوسی مشهد مقدس باید در عملیاتی کردن دستاوردهای خود، جایگاه علمی این نهاد را در سطح جامعه تثبیت کند تا در ادامه دیگران برای پاسخ به نیازهای خود به آن مراجعه کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به چالش‌های پیش روی دانشگاه امام صادق (علیه سلام) در سال‌های نخست تأکید کرد: یکی از نمونه‌های موفق پیوند دانشگاه و جامعه، تربیت نیروهای متخصص در دانشگاه امام صادق (علیه‌السلام) و به کارگیری آنان در مدیریت کلان اقتصادی و مدیریتی کشور  بود. ما به خوبی از این طریق توانستیم نیروهای متخصص خود را به جامعه هدف معرفی کنیم و امروز شاهد فعالیت دانش‌آموختگان خود در عرصه‌های مدیریتی و اقتصادی جامعه هستیم.

 

 

 

دیگر خبرها

  • اسناد مالکیت تمام واحدهای صنعتی گرمسار صادر شد
  • معدن بعد از نفت دومین زمینه ثروت آفرینی برای کشور است
  • فروش فوری خودرو ریسپکت ۲ ویژه خودرو فرسوده +جدول
  • برگزاری رویداد صدرا در دانشگاه آزاد خرم‌آباد با بیش از ۳۰ واحد تولیدی و صنعتی
  • مشهد قطب آجیل ایران می‌شود
  • رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بروجرد آغاز به کار کرد + عکس و فیلم
  • وزیر صنعت معدن و تجارت شامگاه دوشنبه وارد اراک شد
  • وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان مرکزی سفر می‌کند
  • عملیاتی کردن دستاوردهای علمی؛ ریشه پیوند دانشگاه و جامعه است
  • ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی برای کارگران صنعتی