Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@10:10:34 GMT

ست اداری، ویترین کسب و کار شما

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۹۷۴۵۴

ست اداری، ویترین کسب و کار شما

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، ست اداری برای زیباسازی هرچه بیشتر شرکت استفاده می‌شود و بکارگیری رنگ‌های متناسب با کسب و کار، بر زیبایی آن می‌افزاید. چاپ یک ست اداری اعتبار تجاری شما را بالا می‌برد و برند شما را در ابعا وسیع‌تر معرفی می‌کند. ست اداری دارای اقلام متنوعی است که هر کدام به نوعی هویت برند شما را معرفی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چاپ ست اداری و انواع اوراق اداری

سربرگ (A4, A5)

پاکت نامه (A4, A5)

پاکت ملخی

کارت ویزیت

فاکتور

کاغذ یاداشت

فولدر (پوشه)
در کنار موارد فوق سایر موارد مثل اوراق اداری و تبلیغاتی (قبض، تقویم، سی دی، کاردکس و فرم‌های داخلی)، کارت‌های پرسنلی و … نیز می‌توانند در طراحی ست اداری گنجانده شوند.

ست اداری انواع مختلفی دارد و با توجه به نیاز مشتری می‌تواند تغییر کند. در چاپ ست اداری از کاغذهای کتان و تحریر استفاده می‌شود. براساس سلیقه، ست اداری مخصوص شرکت خود را می‌توانید در کاغذهای دیگر مانند کاغذ گلاسه، نیز سفارش دهید. ست اداری پس از طراحی‌هایی که توسط طراحان مجرب روی آن صورت می‌گیرد روی یکی از کاغذهایی که به آن اشاره کردیم به چاپ می‌رسد.

چاپ ست‌های اداری و اوراق اداری متحد الشکل و شکیل امروزه یکی از اجزا لاینکف و ضروری برای شرکت‌های معتبر می‌باشد.طراحی حرفه ای و چاپ با کیفیت بالا می‌تواند اعتبار شما را در نظر مراجعه کنندگان تان حفط نماید.

نقش طراحی در چاپ ست اداری

در طراحی یک ست اداری لازم است تا تمام اصول اولیه در طراحی رعایت شود. طرح اولیه برای طراحی ست اداری بسیار مهم است. اگر صاحب برند هستید، لوگوی سازمانی شما می‌تواند روی سربرگ و پاکت درج شود و هویت کسب و کار شما را به همگان نشان دهد. فاکتوری که بیشترین تأثیر را در طراحی ست اداری دارد رنگ آن است. لوگو شرکت یا سازمان و رنگ سازمانی شرکت در طراحی و چاپ ست اداری بسیار مؤثر است. یک رنگ شیک و در عین حال خاص می‌تواند در زیبایی ست اداری بسیار تأثیرگذار باشد. بهتر است در طراحی ست اداری از رنگ‌های محدود استفاده شود. ترکیب رنگ‌ها جلوه خوبی به ست نمی‌دهد. فونت‌های جذاب نیز در ظاهر ست اداری تأثیر بسزایی خواهد داشت. هرچقدر طراحی یک ست اداری ساده‌تر و مینیمال تر باشد، منحصر به فرد تر خواهد بود.

بکارگیری این نکات طراحی در چاپ ست اداری بر جذابیت آن می‌افزاید و رعایت نکردن آن‌ها باعث می‌شود تا بازدهی لازم را دریافت نکنید

قیمت چاپ ست اداری

چاپ ست اداری یکی از بهترین و مؤثر ترین راه‌های تبلیغاتی برای معرفی محصول و ارائه خدمات شما است. کسب و کارها می‌توانند با طراحی درست و دقیق ست اداری اعتبار خود را افزایش دهند و جلوه بهتری به شرکت خود ببخشند. چاپ ست اداری در عین تأثیرگذاری زیاد، بسیار مقرون به صرفه است. متخصصان مجرب در زمینه طراحی و چاپ ست اداری با استفاده از برنامه‌های حرفه ای بهترین و با کیفیت ترین محصولات را با قیمتی مناسب در اختیار مشتریان قرار می‌دهند.

منبع: قاصدک پرینت

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5256051

منبع: مهر

کلیدواژه: لوازم التحریر کسب و کار کاغذ کسب و کار خرید آنلاین لوازم خانگی آجیل و خشکبار پلاستیک درب اتوماتیک تبلیغات فضای کسب و کار تولید داخلی تعمیر لوازم خانگی ناشنوایی موبایل عکاسی گل و گیاه طراحی ست اداری چاپ ست اداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۷۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰۰ اثر به جشنواره مد و لباس اروند راه یافتند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مهرداد صیادی، رئیس ششمین جشنواره مد و لباس نقش تن پوش اروند افزود: از بین هزار و صد اثر دریافتی به این جشنواره، ۶۰۰ اثر به علت غیرمرتبط بودن، ضعیف بودن در اجرا و ارائه اثر به جشنواره‌های مشابه از قبل داوری خارج شدند.

صیادی افزود: داوران از بین ۵۰۰ اثر باقیماند، ۳ اثر در هر بخش را حائز رتبه برتر اعلام کردند.

وی همچنین گفت: علاقمندان می‌توانند از دهم تا شانزدهم اردیبهشت به موزه آبان مراجعه و از جشنواره دیدن کنند.

رئیس ششمین جشنواره مد و لباس نقش تن پوش اروند همچنین گفت: مراسم اختتامیه ۱۷ اردیبهشت در سالن همایش‌های سازمان منطقه آزاد اروند با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار خواهد شد.

گفتنی است داوری آثار این دوره از جشنواره با موضوعات طراحی از بنا‌های شاخص و یادمان‌ها منطقه آزاد اروند، طراحی و ایده گیری از نشانه‌ها و نقش و نگار‌ها هویت بومی و اصیل منطقه آزاد اروند، طراحی و ساخت صنایع دستی و هنر‌های سنتی (مرتبط با ملزومات لباس) و نیز احیا و ایده گیری از لباس اقوام بومی و اصیل ساکن منطقه آزاد اروند (به ویژه اقوام عرب) از اول تا هفتم اردیبهشت در کشور برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی تولید شد
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی طراحی شد
  • ترکیه ناو هواپیمابر می‌سازد
  • طراحی و ساخت برج‌های تقطیر توسط یک شرکت دانش‌بنیان
  • ۵۰۰ اثر به جشنواره مد و لباس اروند راه یافتند
  • جلسه شورای اداری باشت با دستور کار اجلاسیه شهدای این شهرستان
  • ۱۲۳ پروژه عمرانی در شهر هچیرود طراحی شده است
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی
  • کاهش ۲.۹۳ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • تولید و اجرای انواع پارتیشن اداری مدرن