Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آناتولی،  یک پزشک برجسته اهل هائیتی به عنوان مغز متفکر ترور رئیس جمهور این کشور بازداشت شد. گفته شده این پزشک روابط نزدیکی به مدت ۲۰ ساله با آمریکا داشته است.

رسانه‌های محلی به نقل از مقامات هائیتی گزارش دادند، یک پزشک برجسته هائیتی با روابط دیرینه با ایالت فلوریدا آمریکا روز یک‌شنبه به عنوان  یکی از بازیگران اصلی ترور ژوونل موئیز، رئیس جمهور هائیتی دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش‌ها، کریستین امانوئل سانون، پزشک برجسته اهل هائیتی، بیش از ۲۰ سال در فلوریدا  زندگی کرده است.

لئون چارلز، رئیس پلیس ملی هائیتی گفت: یکی از مظنونین پس از دستگیری در اعترافات خود به نام سانون اشاره کرده است.

پس از دستگیری این پزشک، در بازرسی‌های به عمل آمده از منزل او به دست پلیس هائیتی، تعداد زیادی اسلحه و مهمات، چهار پلاک با شماره جمهوری دومنیکن و یک کلاه که روی آن آرم اداره مبارزه با مواد مخدر آمریکا (DEA) نقش بسته پیدا شد.

پلیس هائیتی اعلام کرد: پس از ترور مویز تاکنون  ۱۹ مظنون از جمله ۱۷ کلمبیایی و دو هائیتی-آمریکایی طی عملیات‌هایی دستگیر شده‌اند.

موئیز، رییس جمهور ۵۳ ساله هائیتی روز سه شنبه در منزل شخصی خود به ضرب گلوله افراد ناشناس کشته شد. همسر او هم در این درگیری به شدت زخمی شده است. در حال حاضر اداره امور کشور در دست نخست وزیر هائیتی است.

جان کربی، سخنگوی پنتاگون امروز در جمع خبرنگاران اعلام کرد قرار است در روز‌های آینده یک تیم از کارشناسان و متخصصان امنیتی سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا در سفر به هائیتی،  چگونگی کمک واشنگتن به این کشور را بررسی کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رئیس جمهور هائیتی ترور مسلحانه دولت آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۷۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت دانشجوی معترض به شیوه ای عجیب توسط پلیس آمریکا

پلیس آمریکا به طور عجیبی یک دانشجوی معترض را در دانشگاه جورجیا دستگیر و بازداشت کرد.

به گزارش مشرق، بازداشت عجیب این دانشجوی معترض توسط پلیس آمریکا در محوطه دانشگاه جورجیا را در ادامه می توانید مشاهده کنید.

دیگر خبرها

  • ویدئو| روش مدرن بازداشت توسط پلیس آمریکا
  • تداوم سرکوب دانشجویان در آمریکا؛ ده‌ها دانشجو در دانشگاه ویرجینیا دستگیر شدند
  • چه کسانی پلیس را ترور می‌کنند؟
  • نحوه عجیب بازداشت دانشجوی معترض توسط پلیس آمریکا + فیلم
  • بازداشت دانشجوی معترض به شیوه ای عجیب توسط پلیس آمریکا
  • بازداشت دانشجوی معترض به شیوه ای عجیب توسط پلیس آمریکا + فیلم
  • «دودا» هیچ اختیاری درباره استقرار تسلیحات اتمی آمریکا ندارد
  • رئیسی: ایران تحریم ناپذیر است / با ترور دانشمندان نمی‌توانند دانش بومی را از ما بگیرند
  • تحریم نوعی جنگ است | با ترور دانشمندان نمی‌توانند دانش بومی را از ما بگیرند
  • لغو دیدار اردوغان و بایدن