Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین آلکنو سرمربی تیم ملی والیبال  در آستانه المپیک نشست خبری برگزار کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود. او در خصوص نتایج ضعیف  تیم ملی در لیگ ملت ها والیبال گفت: اگر یادتان باشد گفته بودم امیدوارم لیگ ملت ها به بسیاری از سوالات من‌ پاسخ دهد و این اتفاق افتاد.‌آزمون سختی برای تیمم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جواب سوالاتم را در این رقابت ها گرفتم و همانطور که قول داده بودم جوان‌ها و کل تیم را مورد آزمایش قرار دادم.

* به معجزه اعتقاد ندارم

وی ادامه داد: تغییراتی در تیم ایجاد کردم اما واقف بودم این تغییرات ثباتی در تیم ملی ایجاد نمی‌کند. ایران تقریبا دو سال هیچ بازی رسمی انجام نداده بود و نیمی از تیم را بازیکنانی تشکیل می دادند که دو سال هیچ بازی ملی انجام نداده بودند. به معجزه اعتقاد ندارم و تنها با تلاش می توان به اهداف رسید.


می شد نتایج بهتری در لیگ ملت ها کسب کرد که با ترکیب دوم بازی کرد. با تعویض یکی دو بازبکن باتجربه می‌توانستیم بازی را ببریم. اما بادهماهنگی های صورت گرفته قبل از مسابقات قرار شد بازبکنان را تحت فشار پر استرس قرار دهم تا ببینم عملکرد آنها چگونه است. قبلا گفته بودم که از روز اول شروع کارم با تیم ملی تمام تصمیمات را من گرفتم و در مورد مسائلی که شک و تردید داشتم از همکارانم کمک گرفتم. و هیچکس نمی تواند تصمیمی را به من تحمیل کند.

سرمربی تیم ملی والیبال درپاسخ به این سوال که آیا تیمی در دنیا وجود دارد که با سه ماه تمرین به سکوی المپیک برسد  یا خیر، خاطرنشان کرد: من قبلاً گفته بودم و حالا به صورت رسمی اعلام می کنم که از روز اول کارم با تیم ملی ایران تمام تصمیمات را خودم به تنهایی گرفتم. در مورد مسائلی که شک داشتم با دو همکارم مشورت می کردم و نه رئیس فدراسیون و نه هیچکس دیگر به من فشاری وارد نکرد. من مربی نیستم که کسی به من فشاری وارد کند.

در روزنامه ها خواندم قائمی دعوت شده است

وی در خصوص قائمی عنوان کرد: من نمی خواستم در این خصوص صحبت کنم، اما چون بقیه زیاد صحبت می کنند می خواهم روشنگری کنم. من بزرگتر از قائمی هستم. وی در مورد گذشته و عناوین صحبت کرده و باید بگویم یک صدم عناوینی که من کسب کرده ام را به دست نیاورده است. من رو در رو با او صحبت کردم اما او در یک خبرگزاری جوابم را داد.

حدود یک ماه در مورد وی سوال کردم و پرسیدم که کجاست؟ از سعید معروف پرسیدم و به کاپیتان گفتم که فیاضی به این مسابقات نمی رسد. خیلی دوست داشتم به شرایط ایده آل برسد اما نرسید. او خیلی تلاش کرد و باید از وی تشکر کنم. 

به من گفته شد بازیکنی داریم که می تواند در سرویس و دریافت خوب باشد و منظور آنها قائمی بود. به من گفتند که او ازدواج کرده اما تمرین می کند و یک مصدومیت جدی هم داشته است. موضوع قائمی منتفی شد، اما بعد از لیگ ملت ها به روسیه رفتم و دو روز قبل از آمدن به ایران در روزنامه های روسی خواندم که قائمی به تیم ملی دعوت شده است. چند ساعت بعد مترجمم با من تماس گرفت و از طرف خوش خبر نظرم را جویا شد. من هم جواب دادم که اگر آماده باشد شرایط او را بررسی خواهم کرد و مشکلی ندارم. همین شرایط را هم برای میرزاجانپور تشریح کردیم. من جلوی همه بازیکنان به این دو بازیکن اشاره کردم و گفتم تا زمان اعزام به المپیک تنها ٨ تمرین باقی مانده و تنها دو سه روز زمان دارید که خودتان را نشان دهید، اما بعد از تمرین اول دیدم قائمی در شرایط مطلوب نیست. می دانم که تمرین کرده است، اما چیزی که من دیدم و چون نمی خواستم او را با تمرینات فشرده اذیت نکنم و وقتش را بگیرم بعد از تمرین از وی خداحافظی کردم. اگر این فرصت دو سه ماه قبل از المپیک رخ می داد می توانستم زمان بیشتری به وی بدهم، اما ١٠ روز مانده به اعزام این امر غیرممکن بود. حریفان ما مدت هاست با ١٢ بازیکن تمرین می کنند اما من ١٨ بازیکن را دعوت کردم. این داستان کلی این ماجرا بود.

کد خبر 613840 برچسب‌ها والیبال - تیم ملی المپیک

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: والیبال تیم ملی المپیک لیگ ملت ها تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۷۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بشاگرد مدال افتخار ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، امیر والی، برادر حاج عبدالله والی در نشست جشنواره والی گفت: امروز بشاگرد بیش از ۸۶ پزشک دارد و بیشتر مسئولان آن از مردم بومی منطقه هستند.

او گفت: دیدگاه حاج عبدالله این بود که آینده بشاگرد باید به دست مردمان آن ساخته شود و این دیدگاه از  دیدگاه حضرت امام خمینی(ره) سر چشمه گرفته شده بود.

برادر حاج عبدالله گفت: بیشترین طلاب استان  بشاگردی هستند و در کل استان به خدمت رسانی مشغول هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

   

 

دیگر خبرها

  • خلیج فارس برگی از تاریخ پر افتخار و چند‌هزار ساله ایران
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • برجسته‌ترین ویژگی‌های اپل واچ جدید
  • تونل افتخار بازیکنان تورینو برای اینتر، قهرمان سری‌آ در فصل 2023/24 / فیلم
  • تونل افتخار آرسنال برای بازیکنان منچستریونایتد (28 آوریل، 2013) / فیلم
  • بشاگرد مدال افتخار ایران
  • ببینید | گردان‌های قسام: فشار نظامی به کشته شدن ده‌ها اسیر صهیونیست منجر شده است
  • افت شدید فشار آب شهرستان رودبار، امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مورایس: با افتخار یک مسلمان هستم
  • مورایس: با افتخار یک مسلمان هستم + فیلم