Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دادگستری شهرستان ساوجبلاغ از آزاد سازی ۲۵۹ هکتار از اراضی تغییر کاربری یافته شهرستان به ارزش ۷۴۰۰ میلیارد تومان خبر داد.

خبرگزاری میزان - احمد نوروزی، رئیس دادگستری شهرستان ساوجبلاغ از آزادسازی ۲۵۹ هکتار از اراضی تغییر کاربری یافته در این حوزه قضایی خبر داد و گفت: در دو عملیات دو جداگانه در روستا‌های «خور» و «ایقر بلاغ» واقع در بخش مرکزی ساوجبلاغ، این آزادسازی به انجام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این اقدام در راستای اجرای تبصره ۲ از ماده ۱۰ قانون مقابله با تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی به انجام رسید و ده‌ها مورد ویلا، قطعه بندی، ساخت بنا و دیوارکشی، قلع و قمع و به وضعیت سابق برگشت.

رئیس دادگستری شهرستان ساوجبلاغ ارزش اراضی آزادسازی شده را بیش از ۷۴۰۰ میلیارد تومان عنوان و تصریح کرد: به کلیه افرادی که در این منطقه اقدام به تغییر کاربری غیرمجاز کرده هشدار می‌دهیم که برخورد قضایی و بدون اغماض در انتظار آن‌ها خواهد بود؛ همچنین از کسانی که اقدام به خرید باغ یا ویلا می‌کنند می‌خواهیم نسبت به استعلام از جهاد کشاورزی شهرستان اقدام کنند تا سرمایه خود را از دست ندهند.

بیشتر بخوانید: آزادسازی ۹۰ هزار متر مربع از اراضی زراعی با تخریب باغ ویلاهای غیرمجاز در خراسان رضوی انتهای پیام/ برچسب ها: اراضی ملی تغییر کاربری دستگاه قضایی ساوجبلاغ

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اراضی ملی تغییر کاربری دستگاه قضایی ساوجبلاغ تغییر کاربری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۷۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب ۱۲ ویلای غیرمجاز در چهارباغ البرز

ایسنا/البرز دادستان عمومی و انقلاب چهار باغ با اعلام اعمال قانون در ۱۷۵ هکتار از اراضی زراعی در معرض تغییر کاربری غیرمجاز، گفت: ۱۲ ویلای در حال ساخت تخریب شد.

به گزارش ایسنا، شاپور صفری روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت با بیان اینکه مقابله با تغییر کاربری‌های غیرمجاز در حوزه قضایی چهارباغ در سال جدید با جدیت بیشتری در حال پیگیری است، گفت: با اعلام جهاد کشاورزی شهرستان مبنی بر تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۱۷۵ هکتار، اقدامات قانونی برای مقابله در همان مراحل ابتدایی اجرایی شد.

دادستان عمومی و انقلاب چهارباغ با اعلام اینکه این تغییر کاربری‌ها در روستای «قوهه» بخش مرکزی در حال وقوع بود اضافه کرد: با حضور نماینده دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان، مدیریت جهاد کشاورزی، عوامل نیروی انتظامی، یگان امداد، کلانتری‌های تابعه و با همکاری شهرداری چهارباغ و ادارات خدمات رسان برق و گاز نسبت به اجرای تبصره۲ ماده ۱۰ قانون مقابله با تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی اقدامات مقتضی به انجام رسید.

وی ارزش اراضی‌ که از تغییر کاربری آن جلوگیری شده را نزدیک به ۳۴۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد و در خصوص ۱۶۰ قطعه اعمال قانون شده متذکر شد: در خصوص دیوارکشی غیرمجاز ۱۶۰ مورد، ویلا و بنای غیرمجاز در حال ساخت ۱۲ مورد، دپوی مصالح ۵۰ مورد، استخر ۹ مورد، محوطه سازی ۴۵ مورد، اقدامات قانونی انجام شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رفع تصرف بیش از ۲۱۰۰ هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی، در سال ۱۴۰۲ با ورود دستگاه قضایی آذربایجان غربی
  • قلع و قمع ۵۱ فقره تغییر کاربری در محمودآباد
  • رسیدگی به پرونده های رفع تداخلات ارضی از اولویت‌های دستگاه قضایی است
  • اقدام ویژه دستگاه قضایی زرند در حمایت از طرح عفاف و حجاب
  • تخریب ساختمان‌ در منطقه جنگلی توسکستان گرگان
  • تخریب دو ساخت غیرمجاز در اسدآباد
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز ۱۷۵ هکتار از اراضی زراعی چهارباغ
  • آزادسازی ۱۵ هزارمترمربع اراضی جنگلی در توسکستان/ ۳ اعیانی غیرمجاز تخریب شد
  • تخریب ۱۲ ویلای غیرمجاز در چهارباغ البرز
  • ۴۳۰۰ متر مربع از اراضی کشاورزی نیشابور آزادسازی شد