Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@16:35:04 GMT

میز ناهارخوری و لوستر روستیک زد دیزاین

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۹۷۸۰۲

میز ناهارخوری و لوستر روستیک زد دیزاین

زد دیزاین یکی از وب سایت های فروشگاهی آنلاین است که بهترین محصولات چوبی را با کیفیت عالی به فروش می رساند و شما می توانید یک خرید عالی و به صرفه را تجربه کنید!

در این وب سایت فروشگاهی سعی شده است بهترین متریال در ساخت وسایل های چوبی به کار گرفته شود و از آنجایی که آن ها به طور مستقیم به فروش می رسند، قیمت پایین تری نسبت به بازارهای داخلی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین حالا به این وب سایت معتبر مراجعه کنید و انواع میزها، لوسترهای چوبی و... را مشاهده و خرید خود را کامل کنید. در ادامه قصد داریم دو مورد از لوازم های چوبی که در زد دیزاین به فروش می رسند را معرفی کنیم. با ما همراه باشید!

میز ناهار خوری روستیک

قطعا یکی از با اهمیت ترین وسایل چوبی  به میزناهار خوری است ، با توجه به اینکه میز ناهارخوری نقطه کانونی، یا محل جمع شدن افراد است، محل قرار گیری آن اهمیت زیادی دارد. این که در جلو و ورودی آشپزخانه و یا در وسط اتاق و آشپزخانه قرار بگیرد، بستگی به طراحی منزل و متراژ آن پیدا می کند.

دکوراسیون روستیک هم نام یک سبک بوده که در آن به سادگی و روستایی بودن اهمیت داده می شود. به صورت عمده این ساخته ها از چوب جنگلی و درختان ساخته می شوند که به میز، صندلی، تخت و کمد تبدیل شده اند.

سبک هنری روستیک ماهیت و اساس روستایی دارد که به معنای سادگی ، دور شدن از هر نوع تجملات و زرق و برق و به جای آن رفتن به سوی طبیعت و وفق سازی خود با آن می باشد. هدف از معماری به سبک روستیک نزدیک شدن انسان به حال و هوای طبیعت و روستاست. فضای روستیک طبیعت را به داخل خانه ها آورده تا با کمک مواد و المان های طبیعی، دور شدن انسان ها را از طبیعت جبران نماید.

میزهای ناهارخوری روستیک این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده اند و می توان آن ها را جزو بهترین سبک که با هر دکوراسیونی کامل می شود دانست.  میزهای سبک روستیک از تنه درختان که ریشه هایی از طبیعت دارند ساخته می شوند و می توانند انتخابی عالی برای خانه هایی با دکوراسیون های خاص و ساده باشند.

میزهای ناهارخوری بهتر است از مواد سبک طراحی شده باشند همانطور که در سبک روستیک شاهد آن ها هستیم، اکثر میزهای ناهارخوری روستیک با امکان جابجایی راحت طراحی می شوند. قطعا اندازه و اشکال مختلفی از میزهای ناهارخوری وجود دارند اما کدام از آن ها برای شما مناسب هستند؟ این که میز شما چه سبکی داشته باشد بسیار مهم بوده و خوب است که به این نکته هم دقت کنید که انتخاب شما باید با فضای موجود هماهنگی داشته باشد.

تفاوتی ندارد برای این کار چقدر بودجه درنظر گرفته اید؛ ست های ناهارخوری چه گران چه ارزان قرار است برای شما کاربردی باشند و از نظر زیبایی دکوراسیون را کامل کنند.

برای مشاهده انواع میزهای ناهارخوری با سبک روستیک به وب سایت فروشگاهی زد دیزاین مراجعه کنید و یک انتخاب عالی بر اساس بودجه و دکوراسیون خانه خود داشته باشید. ما در کنار شما هستیم تا در هرکجای ایران که هستید محصول خریداری شده را در سریع ترین زمان ممکن به دستتان برسانیم!

 

جدیدترین لوست های چوبی با قیمت مناسب

هم اکنون در قرن بیست و یک از لوستر در همه فضاها و مکان های استفاده می شود و با توجه به تنوع بالای لوسترها از نظر مدل و سایزبندی باید پیش از خرید هر نوع لوستر، دیزاین و فضای  موجود مورد بررسی قرار بگیرد و مشاهده شود که کدام سبک با محیط ما هماهنگ بوده و بیشتر سازگاری دارد . به طور کل ایجاد یک هارمونی جذاب و آرام بخش می تواند برای روح و روان ما مفید باشد.

از فضا هایی که لوستر چوبی در آن ها کابرد دارد، می توان به سالن و پذیرایی-اتاق خواب ها، آشپزخانه و راهروها اشاره داشت که با توجه به متراژ هر کدام از آن ها و با بررسی مشخصات و توضیحات هرکدام از محصولات می توان یک خرید عالی از لحاظ نورافکنی، نما و جلوه داشت. یک لوستر چوبی می تواند فضای خانه ها، کافه یا شرکت های خصوصی را صمیمی جلوه بدهد و از نظر زیبایی شناسی با هر متریال دیگر وفق پیدا کند.

لوسترهای چوبی از قدیم تا به حال همیشه جزو پرطرفدار ترین و پرفروش ترین مدل های لوستر در بین مصرف کنندگان هستند و علت آن  تنوع بسیار بالا و کیفیت عالی این لوسترها بوده که در کنار قیمت  مناسبی که در مقایسه با محصولات دیگر دارند، از هر جهت انتخابی عالی و منحصربفرد به شمار می آیند.

سبک و مدل لوستر یکی از پراهمیت ترین خصوصیاتی است که باید به آن توجه زیادی نشان داد. پیش از بررسی ابعاد فنی لوستر، تعیین کنید که سبک دکوراسیون منزل شما، سنتی بوده یا از دکوراسیون مدرن برای طراحی داخلی و دکوراسیون منزل استفاده می کنید. در هر صورت پیش از شروع فرایند خرید، باید تصمیم را برای سبک چیدمان بگیرید.

در گروه فروشگاهی زد دیزاین جدیدترین و با کیفیت ترین لوسترهای چوبی تولید شده را می بینید که همه آن ها تولید شده از چوب های درجه یک هستند و تمامی آن ها به سراسر کشور ارسال می شوند.

منبع: فارس

کلیدواژه: زیبایی وب سایت سبک کیفیت میزهای ناهارخوری سبک روستیک وب سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۷۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها پل چوبی روستای شورکش بر اثر باران سیل آسا تخریب شد + فیلم

روستای شورکش از توابع شهرستان بابل استان مازندران است. بر روی رودخانه این روستا پل چوبی که هیچگونه ایمنی ندارد جهت عبور اهالی در نظر گرفته شده است اما با بارش های اخیر و سیلابی شدن رودخانه تنها پل چوبی این رودخانه تخریب شد و اهالی این روستا را با مشکل مواجه کرد.

شهروندخبرنگار ما با ارسال فیلم از مسئولان درخواست رسیدگی و ساخت پل بر روی این رودخانه را کرد.

منبع: علی حاجی آقازاده سنگرودی - مازندران

بیشتر بخوانید:

عبور دلهره‌آور و ترسناک از رودخانه کشکان پلدختر + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • تنها پل چوبی روستای شورکش بر اثر باران سیل آسا تخریب شد + فیلم
  • (عکس) کشف ۱۱۱۸ عتیقه و چند مومیایی در یک خانه
  • (عکس) کشف ۱۱۱۸ عتیقه و چند مومیایی در یک خانه مسکونی در مصر
  • مصر/ کشف 1118 عتیقه و چند مومیایی در یک خانه مسکونی
  • معرفی 5 مدل پالت پرفروش و محبوب حتما بخوانید!
  • اسباب‌بازی‌های چوبی جایگزینی مناسب برای بازی‌های سرد و بی‌روح + عکس و فیلم