Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان اعلام کرد: مطابق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان پایه‌های هفتم و دهم مدارس استعدادهای درخشان پس از تصحیح، در اواسط مرداد ماه بر اساس ظرفیت پذیرش تعیین شده برای هر مدرسه درسامانه azmoon.medu.ir منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطابق بند 5 بخش (ز) دستورالعمل شماره 104.5011 تاریخ 19 اسفندماه 1399 برای تمامی داوطلبانی که در آزمون پذیرفته نشده‌اند، تا حدود دو هفته پس از اعلام نتیجه آزمون، کارنامه کامل شامل تعداد پاسخ‌های صحیح و غلط، نمره مکتسبه در هر بخش، امتیاز کل و امتیاز آخرین فرد پذیرفته شده در مدارس مورد تقاضای داوطلب، صادر و در اختیارشان قرارخواهد گرفت.

همزمان با اعلام نتایج آزمون، نشانی دقیق دبیرستان‌های استعدادهای درخشان جهت ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان اطلاع رسانی خواهد شد. عدم مراجعه به موقع جهت ثبت‌نام به دبیرستان‌های محل قبولی خود تا زمان بازگشایی مدارس، به منزله اعلام انصراف قطعی بوده و ثبت‌نام بعد از آن امکان‌پذیر نخواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مدارس سمپاد دبیرستان های استعدادهای درخشان سمپاد نتایج آزمون مدارس سمپاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۷۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس تنها آمادگی رایزنی درباره پیشنهادی را دارد که پذیرفته است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، «طاهر النونو» مشاور رسانه‌ای «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس توضیحاتی را در خصوص موضع این جنبش درباره ادامه روند گفت‌وگوهای آتش‌بس در نوار غزه و مبادله اسرا میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی ارائه کرد.

مشاور رسانه‌ای رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس اعلام کرد: حماس برای رایزنی پیرامون پیشنهادی که پذیرفته، آماده است، نه رایزنی پیرامون پیشنهادی جدید.

مشاور اسماعیل هنیه تاکید کرد: حماس برای رویارویی با تجاوز به نوار غزه تا هر زمانی که ادامه داشته باشد آمادگی دارد و رژیم اشغالگر این موضوع را می‌داند.

طاهر النونو در ادامه با اشاره به دیدگاه جنبش حماس پیرامون احتمال تداوم اشغال نوار غزه از سوی اشغالگران صهیونیست گفت: از نظر جنبش حماس، احتمال ماندن اشغالگران در نوار غزه صفر است.

گفتنی است شامگاه دوشنبه جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس اعلام کرد که با طرح پیشنهادیِ آتش‌بسی که از سوی میانجیگران مصری و قطری ارائه‌شده موافقت کرده است.

جنبش حماس اعلام کرد که «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، موافقت این جنبش با طرح پیشنهادی آتش‌بس در نوار غزه را به «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» نخست‌وزیر قطر و «عباس کامل» وزیر اطلاعات مصر اعلام کرده است.

کد خبر 6100866

دیگر خبرها

  • حماس تنها آمادگی رایزنی درباره پیشنهادی را دارد که پذیرفته است
  • نتایج چهارمین آزمون «مهارت انجام عملیات قرض‌الحسنه» اعلام شد
  • حمایت مرکز مالکیت معنوی از دستاوردهای دانش‌آموزان استعداد درخشان
  • زوایای پنهان تاریخ در «هیس، هیچی نیس!»/ حضور استعدادهای شهرستان
  • حمایت سازمان ثبت از استعدادهای درخشان
  • آیا ایران در منطقه به عنوان یک قدرت پذیرفته شده؟
  • زمان اعلام نتایج آزمون ارشد مشخص شد
  • اعلام نتایج آزمون ارشد در اواخر خرداد
  • نتایج آزمون EPT اعلام شد
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از چهارشنبه