Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-05@12:09:23 GMT

ورود ارتش برای تسهیل واکسیناسیون عمومی

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۹۷۸۹۰

ورود ارتش برای تسهیل واکسیناسیون عمومی

رئیس اداره بهداشت و درمان ارتش با اشاره به ایجاد مراکزی از سوی ارتش برای واکسیناسیون افراد، گفت: ارتش امکانات خود را جهت تسهیل روند واکسیناسیون عمومی، پای کار آورده است. به گزارش پول نیوز، بنا به اعلام دفاع‌پرس، امیر دریادار دوم پزشک مصطفی مداح، با اشاره به اهمیت واکسیناسیون عمومی، گفت: پس از فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی، ارتش با تمام توان و امکانات خود جهت مقابله با ویروس کرونا وارد عرصه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه امروز با تلاش متخصصان داخلی به واکسن کرونا دست پیدا کرده‌ایم، افزود: به زودی حجم بالایی از واکسن در اختیار عموم مردم قرار می‌گیرد، لذا نیاز هست که جهت تسهیل در روند واکسیناسیون عمومی از مکان‌هایی با استاندارد‌های بهداشتی و اجتماعی برخوردار باشیم تا ضمن تکریم مردم، کار واکسیناسیون به سهولت انجام شود.

مداح با تأکید بر اینکه امکان دارد روزانه واکسیناسیون ۵۰۰ هزار نفر را داشته باشیم، تصریح کرد: ارتش یکی از سازمان‌هایی است که در این رابطه امکانات خود را پای کار می‌آورد و همچنین دیگر سازمان‌های نیرو‌های مسلح نیز در این رابطه کمک خواهند کرد.

وی ادامه داد: امیدواریم با آمدن واکسن ایرانی، این ویروس منحوس را در کشور نابود کنیم و فعالیت‌های اجتماعی به شرایط عادی برگردد.

رئیس اداره بهداشت و درمان ارتش با اشاره به اقدامات ارتش در حوزه استفاده از پروتکل‌های بهداشتی در سطح نیرو‌های چهارگانه، اظهارداشت: پادگان‌ها، مراکز آموزشی و دانشگاهی ارتش امروز از وضعیت مطلوبی در حوزه سلامت و بهداشت برخوردارند، همچنین کار واکسیناسیون پرسنل طبق پروتکل‌های وزارت بهداشت در ارتش انجام می‌شود.  

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا در ایران ویروس کرونا در جهان بیماری های واگیردار واکسن کرونا پول نیوز واکسیناسیون عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۷۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود دادستان کلاله به موضوع مفقودی «یسنا»

به گزارش «تابناک» به نقل از میزان، ادستان عمومی و انقلاب کلاله اعلام کرد که تحقیقات درباره مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای تا زمان شناسایی و دستگیری همه عوامل ادامه دارد.

سیدجواد میردوستی، دادستان عمومی و انقلاب کلاله گفت: بلافاصله پس از اعلام مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای با تشکیل پرونده قضایی عملیات جستجو و اقدامات قضایی، پلیسی و اطلاعاتی برای بررسی موضوع آغاز شد.

سیدجواد میردوستی گفت: در ادامه بررسی‌ها با توجه به شواهد و قراین ظن بازپرس پرونده مبنی بر ربوده شدن کودک تقویت شد و در پی تحقیقات با دستور بازپرس پرونده چند نفر به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شدند. 

میردوستی افزود: در ادامه تحقیقات، ساعتی پیش این کودک در یکی از مزارع کشاورزی نزدیک محلی که مفقود شده بود، پیدا شد.

وی با بیان این که خوشبختانه یسنا در سلامت به سر می‌برد گفت: تحقیقات قضایی این پرونده در حال تکمیل است.

دادستان کلاله از تلاش شبانه روزی اهالی شریف منطقه و همچنین نیروی هلال احمر و عوامل انتظامی و اطلاعاتی برای بازگرداندن کودک مفقود شده کلاله‌ای قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • تسهیل تأمین دارو و واکسن مورد نیاز دامداران و مرغداران لرستانی
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • ورود دادستان کلاله به موضوع مفقودی «یسنا»
  • دستورالعمل بهداشتی حج ۱۴۰۳ اعلام شد
  • دستورالعمل‌ بهداشتی حج ۱۴۰۳ اعلام شد/ ممنوعیت حج برای مبتلایان به این بیماری‌ها
  • ممنوعیت حج برای مبتلایان به برخی بیماری‌ها؛ زائران حج چه واکسن‌هایی باید بزنند؟
  • ممنوعیت حج برای مبتلایان به برخی بیماری‌ها / زائران حج چه واکسن‌هایی باید بزنند؟
  • وزارت حج عربستان دستورالعمل‌های بهداشتی حج ۱۴۰۳ را ابلاغ کرد
  • دستورالعمل‌ بهداشتی حج ۱۴۰۳ اعلام شد
  • وزارت حج عربستان دستورالعمل‌ های بهداشتی حج 1403 را ابلاغ کرد