Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@00:02:49 GMT

سامانه مدیریت مصوبات شورای شهر یزد اجرایی شد

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۹۷۹۳۲

سامانه مدیریت مصوبات شورای شهر یزد اجرایی شد

ایسنا/یزد سامانه مدیریت مصوبات شورای اسلامی شهر یزد با محوریت کمیسیون شهر هوشمند این شورا آغاز به کار کرد.

«حمیدرضا قمی» سخنگو و رئیس کمیسیون شهر هوشمند شورای اسلامی شهر یزد ضمن اعلام این خبر گفت: این سامانه پس از برنامه ریزی های انجام شده در کمیسیون و کار کارشناسی در بخش‌های اجرایی شورا از سوی سازمان فاوا شهرداری یزد تکمیل و به مرحله اجرا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سامانه مصوبات شورا توامی لوایح، طرح ها و پیشنهادات ارائه شده از ابتدا تا زمان تصویب و ابلاغ در این سامانه قابل رصد خواهد بود و تمامی کمیسیون ها نسبت به ثبت صورت جلسات اقدام خواهند کرد.

این عضو شورای شهر یزد گفت: این سامانه دارای بانک مصوبات است که قابلیت جستجوی پیشرفته را در تمامی فیلدها خواهد داشت و ثبت حضور و غیاب اعضا به همراه رای گیری در صحن شورا و جلسات کمیسیون به صورت لحظه ای خواهد بود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد، قمی ادامه داد: این سامانه که طی هفته جاری رسما رونمایی می‌شود، آرشیوی کامل از تمامی مصوبات در ادوار شورای شهر را خواهد داشت تا مورد بهره برداری در تصمیم گیری های مدیریت شهری باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شوراي شهر يزد شهر هوشمند شهر یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۷۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها بی‌واسطه‌ترین حلقه ارتباطی مردم و حاکمیت هستند

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج گفت: شوراها از ارکان مهم تصمیم‌سازی و یکی از بی‌واسطه‌ترین حلقه ارتباطی مردم با حاکمیت و نماد تجلی خرد جمعی هستند.

عمار ایزدیار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز، اظهار کرد: بی‌تردید خدمتگزاری به همشهریان فرصت مغتنمی است، امیدوارم با نگاه مدبرانه اسباب رضایت خاطر آحاد مردم را فراهم کرده باشیم.

وی با بیان اینکه همراهی با شورا و شهرداری همراهی با مردم است، افزود: موظف هستیم در شورا برای رفاه حال عموم شهروندان از هیچ کوششی فروگذار نکنیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: شورای شهر ناظر بر عملکرد شهرداری است و برای اجرای مصوبات خود باید در مقابل شورای شهر پاسخگو باشد تا انتظار شهروندان، مبنی بر ایجاد تحول در ساختار مدیریت شهری و بهبود عملکرد شهرداری در خدمت به مردم را محقق کند.

ایزدیار تصریح کرد: امید دارم در سایه همراهی مردم، مدیریت شورای دوره ششم شهر، مدیریت شهری و همراهی دستگاه‌های اجرایی، بتوانیم در تحقق شعار سال که با تدبیر مقام معظم رهبری به عنوان «جهش تولید و مشارکت مردم» نامیده شده است گام‌های اجرایی برداریم؛ بنابراین هر دستگاهی باید وظایف خود را برای تحقق شعار سال به‌درستی انجام دهد.

کد خبر 748688

دیگر خبرها

  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • ۴۶۰ روز به پایان مدیریت شهری ششم باقی مانده است
  • برخی به دنبال تضعیف دستاوردهای مدیریت شهری هستند
  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان
  • ادعا درباره اشکال در مفاد قرارداد‌ حمل‌و‌نقلی چین مردود است
  • شوراها پل ارتباطی مدیریت اجرایی و مردم هستند
  • تصویب قانون مدیریت واحد شهری بزرگ‌ترین خدمت به مردم و شورا/ قطار شهری، پروژه ملی است
  • شوراها بی‌واسطه‌ترین حلقه ارتباطی مردم و حاکمیت هستند
  • شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها
  • شورا انتظار بعضی تغییرات در شهرداری را داشت/ بدهکاری دلیل بی‌مهری نیست