Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@13:32:45 GMT

حجاب موضوعی جنسیتی نیست

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۹۷۹۷۳

حجاب موضوعی جنسیتی نیست

به گزارش خبرنگار حوزه ازدواج و خانواده گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سعید اوحدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، در همایش سراسری عفاف و حجاب اظهار کرد: امسال هفته عفاف و حجاب با سالروز ازدواج امیرالمونین (ع) و حضرت زهرا (س) در یک زمان واقع شده است. حادثه وحشتناک مسجد گوهرشاد در چنین روزی اتفاق افتاد و الان با ایام مبارک ذی الحجه همزمان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شاید این سوال پیش بیاید که چرا انقدر مصر هستیم در تمام کشور هفته‌ای به نام عقاف و حجاب برگزار شود. آیا این تنها یک نمایش تبلیغاتی است؟ خیر، این موضوع فلسفه‌ای غنی و قوی دارد. در موضوع عفاف و حجاب باید بدانیم حجاب علاوه بر زنان، برای مردان نیز لازم است.

اوحدی مطرح کرد: آیا موضوع کشف حجاب که در سال ۱۳۱۴ در زمان رضاخان پهلوی رخ داد، اتفاقی بود یا اراده‌ای برای یک جریان شوم برای هدف قرار دادن ریشه‌های فرهنگی جامعه؟

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: همزمان در در مصر، الجزایر و ترکیه نیز کشف حجاب رخ داد؛ زیرا به خاطر دلایل مذهبی بود که نهضت‌هایی در این کشور‌ها به وقوع می‌پیوست.

در حال تکمیل…

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیاد شهید عفاف و حجاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۷۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرستان مهر میزبان شاعران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،رئیس اداره کتابخانه ‌های عمومی شهرستان مهر گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته نکوداشت شیخ سعدی شیرازی، شب شعری با موضوع عفاف و حجاب در بخش های مرکزی ، وراوری و گله دار برگزار شد.
زهرا میرزایی افزود: در این مراسم، شاعران انجمن های صبای وراوی، مهرانه مهر و ارمغان گله دار، سروده ها و اشعار خود را در زمینه عفاف و حجاب قرائت کردند.
وی بیان کرد: این مراسم به همت اداره کتابخانه های عمومی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهر برگزار شد.
شهرستان مهر در جنوب فارس و در فاصله ۳۲۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • گشت ارشاد در لایحه عفاف و حجاب حذف می‌شود؟
  • گشت ارشاد در لایحه عفاف و حجاب حذف شده است؟
  • حمایت نمازگزاران خرم آبادی از اجرای طرح نورفراجا
  • برگزاری دوره عفاف و حجاب برای فعالان مردمی در بندرعباس
  • تجمع حمایت از طرح نور فراجا در دزفول
  • اجتماع مردم قم در حمایت از طرح حجاب و عفاف
  • شهرستان مهر میزبان شاعران
  • اجتماع مردم قم در حمایت از طرح حجاب و عفاف برگزار می شود
  • قدردانی بانوان در مرکز گلستان از مجریان طرح ملی «نور»
  • حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب نور