Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- کارشناس سازمان هواشناسی برای روز‌های آینده در تهران، سمنان، قم، جنوب‌غرب، جنوب و شرق کشور، گردوخاک و وزش باد شدید را پیش‌بینی کرد.
به گزارش آریا؛ آقای امین‌حسین نقشینه گفت: در پنج روز آینده برای سواحل دریای‌خزر، رشد ابر، بارش پراکنده و گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی شده است. از فردا تا پنجشنبه روی بلندی‌های البرز شرقی و خراسان شمالی احتمال وقوع رگبار پراکنده وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نقشینه ادامه داد: چهارشنبه و پنجشنبه برای شمال آذربایجان‌ها و اردبیل، رگبار پراکنده رخ می‌دهد. تا پایان هفته نیز در جنوب سیستان و بلوچستان، هرمزگان، جنوب کرمان، و فارس در ساعت‌های بعدازظهر و اوایل شب، رشد ابر و گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید رخ خواهد داد.
وی افزود: در دو روز آینده وزش باد در جنوب استان‌های سمنان و تهران، قم، مرکزی و جنوب‌غرب وجنوب کشور افزایش می‌یابد که این افزایش سرعت وزش باد در برخی از ساعت‌ها وقوع گردوخاک را نیز به دنبال دارد.
به گفته کارشناس سازمان هواشناسی، در پنج روز آینده در شرق و جنوب‌شرق به ویژه در شرق و جنوب‌شرق استان‌های سیستان‌وبلوچستان و خراسان‌جنوبی، تندباد همراه با گردوخاک سبب کاهش دید می‌شود.
وی افزود: طی دو روز آینده شمال خلیج‌فارس و شرق دریای‌عمان و شرق دریای خزر مواج و متلاطم می‌شود. برای تهران نیز در پنج روز آینده آسمانی صاف و آفتابی خواهیم داشت که در بعدازظهر قسمتی ابری و صاف خواهد شد.
نقشینه از کاهش دمای تهران طی روز‌های آینده خبر داد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: خیزش گردوخاک روز آینده وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۸۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای ۷ قرارداد تولید بار اول از سوی مناطق نفت‌خیز جنوب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمد گلستان‌باغ با بیان اینکه مجوز امضای ۷ قرارداد تولید بار اول به ارزش ۸۰۰ میلیارد تومان از سوی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری در بیست‌وهشتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران صادر شده است، گفت: با امضای این قرارداد‌ها مجموع قرارداد‌های تولید بار اول مناطق نفت‌خیز جنوب به رقمی حدود هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان می‌رسد.

وی با اشاره به تحول مناطق نفت‌خیز جنوب در حوزه پژوهش و به هم‌رسانی عرضه و تقاضای فناوری، افزود: تحقق این موضوع، اثرگذاری بالایی در شبکه زیست‌بوم نوآوری کشور داشته است و بی‌شک این رویداد بین‌المللی فرصت ارزشمندی در حوزه توسعه همکاری‌ها و نهادی‌سازی مذاکره‌ها منتهی به قرارداد با شرکت‌های دانش‌بنیان، دانشگاه‌ها و مراکز علمی تحقیقاتی است.

رئیس پژوهش و فناوری شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، بیان کرد: جهش اقتصادی و تولید از درگاه دانش‌بنیان‌ها، مراکز علمی و تخصصی می‌گذرد و مشارکت جمعیت متخصص و نخبگانی مردمی حوزه صنعت به همین منظور اهمیت بسیاری دارد که باید بیش از پیش توجه شود.

گلستان باغ ادامه داد: در دو ماه نخست امسال تعداد ۸ قرارداد پژوهشی به ارزش حدودا ۳۵ میلیارد تومان امضا شده و ۸ بسته قرارداد پژوهشی نیز به ارزش حدودی ۷۰ میلیارد تومان با مراکز دانشگاهی، پژوهشی و دانش‌بنیان در دست اقدام قرار دارد که برنامه‌ریزی لازم برای امضای این قرارداد‌ها در خردادماه امسال انجام شده است.

وی در پایان گفت: عملکرد شاخص دو ساله گذشته شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در حوزه پژوهشی و فناوری با انتخاب شرکت برتر کشور در حوزه قرارداد‌های تولید بار اول و شرکت برتر در سطح وزارت نفت در حوزه قرارداد‌های پژوهشی و فناوری بدون شک جز با تلاش و پیگیری همه مدیران و همکاران فعال در حوزه پژوهش و کارگروه‌های تخصصی در همه مدیریت‌های ستادی و شرکت‌های پنج‌گانه بهره‌بردار حاصل نمی‌شد.

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • وقوع تندبادهای لحظه‌ای و گردوخاک در اصفهان/ هوا ۵ درجه سردتر می‌شود
  • تصاویر خیره کننده از وسعت سیل در جنوب برزیل
  • امضای ۷ قرارداد تولید بار اول از سوی مناطق نفت‌خیز جنوب
  • تداوم بارش‌ها در تهران و این مناطق تا جمعه
  • تداوم بارش‌ها در تهران و این مناطق تا جمعه | شدت بارش‌ها در ۲ استان ؛ هوا سردتر می‌شود | سامانه بارشی جدید در راه ایران
  • ۷ قرارداد تولید بار اول از سوی مناطق نفت‌خیز جنوب امضا می‌شود
  • آغاز سامانه جدید بارشی از امروز؛ آسیب به محصولات کشاورزان
  • بازگشت سرما به این مناطق از امروز | رگبار باران و رعد و برق در چندین استان | تهران هم بارانی می‌شود
  • کاهش دما در شمال شرق و استان‌های ساحلی / امروز و فردا در کدام مناطق باران می‌بارد؟