Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - با پایان دوره تخصصی توانمندسازی داوطلبین پست معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی مناطق 22 گانه و برگزاری آزمون پایان دوره گواهینامه صلاحیت حرفه ای برای تصدی این مسئولیت به زودی صادر خواهد شد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا، حامدمظاهریان معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا از صدور گواهینامه صلاحیت حرفه ای برای مسئولیت معاونت برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا خبرداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او گفت: در ادامه طرح اصلاح ساختار و ادغام دو معاونت توسعه منابع انسانی و معاونت برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورا یک دوره تخصصی توانمندسازی برای افراد داوطلب تصدی پست معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی مناطق 22 گانه از دوازدهم اردیبهشت ماه تا بیست و هفتم خردادماه سال جاری با حضور و تدریس اساتید برتر دانشگاه های تهران، شهید بهشتی و علامه طباطبایی و مدیران خبره شهرداری تهران براساس 16 سرفصل آموزشی و به مدت 64 ساعت آموزش مفید و کاربردی برگزار شد.
معاون شهردار تهران در ادامه ضمن تاکید براینکه این دوره برای نخستین بار در شهرداری تهران برگزار شد افزود: در این دوره 49 نفر از داوطلبین تصدی پست معاونت برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شرکت کردند که با سنجش معیارهای ارزیابی مانند، حضور موثر، مشارکت موثر در کلاسها، انجام پروژه پایانی و در نهایت شرکت در آزمون پایان دوره تعداد 39 نفر از بین 49 نفر داوطلبان و در واقع 79 درصد موفق به سپری کردن این دوره آموزشی شدند که به زودی اسامی نفرات برتر اعلام و گواهی نامه صلاحیت حرفه ای این داوطلبان صادر خواهد شد.
مظاهریان تاکید کرد: از برنامه های این معاونت حرکت به سمت تخصصی شدن تصدی سمت ها در شهرداری از طریق صدورگواهی احراز صلاحیت حرفه ای است و برگزاری این دوره اولین تجربه در شهرداری تهران در این موضوع است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: معاونت برنامه ریزی صلاحیت حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۸۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مدیران کل امور اتباع و فنی و حرفه‌ای استان قزوین

خسرو طریقی مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان قزوین در دیدار با صارمی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان ضمن قدردانی از تلاشهای این اداره کل، اعلام نمود: این اداره کل آمادگی دارد تا طی سنوات گذشته برای جذب کمک های بین المللی جهت آموزش و توانمند سازی تعداد بیشتری از پناهندگان در استان را فراهم نماید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان قزوین، طریقی در این دیدار افزود: بحمدالله با همکاری لازمه فی مابین و بدنبال نیاز سنجی های انجام شده و تحقیقات میدانی بعمل آمده رشته هایی که پناهندگان مقیم استان متقاضی آموزش میباشند احصاء شده و انشالله با هماهنگی لازم برای اجرای دوره های آموزشی از طریق اداره کل فنی و حرفه ای بعمل خواهد آمد.

وی هم چنین افزود در صورت نیاز سنجی و وجود تقاضا میتوان برای برگزاری دوره هایی که برای بازگشت پناهندگان در بازسازی کشورشان موثر باشد نیز برنامه ریزی کرد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان از برگزاری دوره های مختلف حرفه آموزی و توانمند سازی طی سالهای اخیر برای پناهندگان استان تقدیر و تشکر نمود و اعلام کرد: اداره کل فنی و حرفه ای توان و آمادگی لازم برای اجرای کلیه دوره های درخواستی پناهندگان را دارا می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • همه برنامه های هفتم توسعه، عملیاتی و مسئله محور است
  • دیدار مدیران کل امور اتباع و فنی و حرفه‌ای استان قزوین
  • اجرای برنامه هفتم توسعه نیازمند اهتمام ویژه
  • تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور
  • تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور حس می‌شود
  • مشکلات مردم تا پایان برنامه هفتم توسعه کشور مرتفع خواهد شد
  • تجزیه و تحلیل نظام برنامه‌ریزی کشور و تبیین نقشه‌راه برنامه هفتم توسعه
  • ‌ارزیابی صلاحیت حرفه‌ای بیش از ۸۰۰ نفر از نیرو‌های پیمانکاری شرکت برق فارس
  • اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان تصویب شد
  • تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها