Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سید هادی حسینی بیدار، میرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اشاره به مجموع مطالبات آب بهای آبفای استان گفت: مجموع مطالبات شرکت آب و فاضلاب استان همدان از مشترکین خانگی و ارگان‌ها بیش از ۴۲۸ میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال است که از این رقم بیش از ۳۳۹ میلیارد و ۴۸ میلیون ریال مربوط به مشترکین خانگی و بقیه مربوط به ارگان‌های استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: برهمین اساس دانشگاه علوم پزشکی در بخش بیمارستانی با بیش از ۱۰ میلیارد ۲۷۱ میلیون ریال، نیرو‌های مسلح با بیش از ۶۰ میلیارد ریال بدهی و اداره کل آموزش و پرورش با بیش از ۹ میلیارد و ۵۹۷ میلیون ریال، سه ارگان نخست در لیست بدهی‌های سنواتی شرکت آب و فاضلاب استان هستند.

حسینی بیدار با اشاره به دیگر ارگان‌های بدهکار استان عنوان کرد: همچنین اداره کل ورزش و جوانان استان با بیش از ۷ میلیارد و ۶۸ میلیون ریال، طرح های مسکن مهر استان با بیش از ۴ میلیارد و ۵۱۴ میلیون ریال، دانشگاه علوم پزشکی در بخش غیر بیمارستانیبا بیش از ۴ میلیارد ریال بدهی، شرکت مخابرات با بیش از یک میلیارد و ۸۴۱ میلیون ریال و سازمان حمل و نقل و پایانه‌ها با بیش از یک میلیارد و ۲۷۸ میلیون ریال، دیگر ارگان‌های بدهکار به آبفای استان هستند.

او با بیان اینکه برخی فرمانداری ها، دادگستری، اداره کل ثبت اسناد و املاک و شرکت شهرک‌های صنعتی نیز در لیست بدهکاران قرار دارند، گفت: بخشی از مطالبات شرکت آب و فاضلاب استان همدان نیز مربوط به اداره کل تعاون، جهاد کشاورزی، اداره کل ارشاد اسلامی، سازمان زندانها، سازمان بهزیستی، سازمان آموزش فنی و حرفه ای، اداره کل اوقاف و امور خیریه، شرکت توزیع برق، اداره کل ثبت احوال، بانک مسکن، اداره کل هواشناسی، اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان است.

او خاطرنشان کرد: بیش از ۹ میلیون و ۶۱۰ هزار ریال از بدهی‌ها نیز مربوط به املاک غیر مجاز استان است.

مدیر عامل آبفای استان در ادامه با بیان اینکه اجرای طرح های آبرسانی هزینه بر است و انجام آن‌ها تنها با هزینه کرد بودجه‌های دولتی امکان پذیر نیست، عنوان کرد:گسترش خدمات آب و فاضلاب در شهر‌های استان در گرو پرداخت بهنگام آب بهای از سوی مشترکین خانگی و غیر خانگی است.

او یادآور شد: اگر چه برابر قوانین، شرکت آب و فاضلاب، امکان قطع موقت و حتی دائم انشعابات مشترکینی که در پرداخت به موقع آب بهاء تعلل می‌کنند را دارد، اما از آنجا که رویه شرکت همواره تعامل با مشترکین است، بنابراین انتظار بر این است تمامی مشترکین خانگی و غیر خانگی نیز با پرداخت به موقع آب بهای خود، شرکت را در ارائه هرچه بهتر خدمات یاری نمایند.

انتهای پیام/ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت آب و فاضلاب استان همدان شرکت آب و فاضلاب استان مشترکین خانگی میلیون ریال استان همدان آبفای استان اداره کل ارگان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۸۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان

فرماندار اردستان گفت: جاری شدن سیل، موجب ۵۲۰ میلیارد ریال خسارت به بخش‌های مختلف این شهرستان شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، سید محمدهادی احمدی طبا فرماندار اردستان گفت: بارندگی‌های شدید سه شنبه هفته گذشته (چهارم اردیبهشت) و جاری شدن سیل، موجب ۵۲۰ میلیارد ریال خسارت به بخش‌های زراعی، دامی و راه‌های روستایی این شهرستان شد.

وی افزود: براساس بررسی‌های انجام شده هنوز میزان خسارت وارده به طور کامل و دقیق مشخص نشده، اما برآورد‌های اولیه نشان می‌دهد که در حوزه راه‌ها حدود ۴۰۰ میلیارد ریال، در بخش کشاورزی ۷۰ میلیارد ریال و در بخش ساختمانی ۵۰ میلیارد ریال خسارت به شهرستان اردستان وارد شده است.

فرماندار اردستان تصریح کرد: براساس اعلام اداره هواشناسی میانگین بارش‌های سال زراعی جاری شهرستان به ۱۴۷ میلیمتر رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۱۱۳ میلیمتر، ۲۶ درصد و نسبت به بلند مدت ۳۵ درصد افزایش داشته است.

احمدی طبا زواره با بیان اینکه در نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان مقرر شد تمامی دستگاه‌ها آمادگی لازم را داشته باشند افزود: با پیش‌بینی‌هایی که از چند روز قبل انجام شده بود در حوزه شهری مشکل چندانی وجود نداشت و در حوزه راه‌های اصلی و جاده ترانزیت مورد خاصی وجود نداشت، ولی در جاده‌های روستایی هنوز ۲ مسیر دچار آبگرفتگی است که تلاش می‌شود با کمک نیرو‌های خدمات رسان تا پایان امروز این مشکل برطرف شود.

احمدی طبا زواره گفت: با همکاری مدیرکل مدیریت بحران استانداری و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان، ماشین آلات راه سازی مورد نیاز به شهرستان اعزام شدند و به کمک مسوولان محلی شتافتند که از همه آن‌ها تقدیر می‌شود.

وی افزود: دستگاه‌های مسوول باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به جبران خسارت‌های سیل اخیر اقدام کنند، همچنین با توجه به پیش‌بینی‌اداره هواشناسی که از روز سه شنبه در منطقه بارندگی خواهیم داشت روز دوشنبه نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان را برگزار خواهیم کرد و اداره‌ها در آماده باش خواهند بود.

فرماندار اردستان گفت: برای نخستبن بار بانک اطلاعاتی از تعداد ماشین‌آلات سنگین بخش دولتی و خصوصی شهرستان جمع‌آوری و در سیل اخیر نیز از ماشین‌آلات بخش خصوصی و معادن شهرستان استفاده شد.

دیگر خبرها

  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • خسارت هزار و ۴۷۰ میلیارد ریالی بارش‌های بهاری در خراسان رضوی
  • ۲۰ دوربین پلاک خوان برای نخستین بار در زابل نصب می‌شود
  • هشدار توانیر به مشترکان پرمصرف برق/ با استفاده از کولرگازی منتظر قبض نجومی باشید
  • کنترل هوشمند ترافیکی شهر زابل
  • قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
  • بهره‌مندی ۳۰۰ خانوار روستای سرپله آبدانان از نعمت آب شرب سالم و پایدار
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان
  • انجام بیش از ۳۰۰ هزار آزمایش کلرسنجی توسط شرکت آبفای یزد
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد