Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@02:17:32 GMT

گفتمان پوپولیستی در شأن مردم اردبیل نیست

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۹۸۳۹۵

گفتمان پوپولیستی در شأن مردم اردبیل نیست

ایسنا/اردبیل شهردار اردبیل گفت: گفتمان پوپولیستی و سیاسی‌کاری در شهرداری را شایسته و لایق مردم اردبیل نمی‌دانم.

حمید لطف‌اللهیان 21 تیر در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل با گرامیداشت روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها اظهار کرد: چرخه اصلی خدمات‌رسانی در شهرها و روستاها با محوریت دهیاری‌ها و شهرداری‌ها انجام می‌شود که مردم نمود و نشانه‌های آن را به صورت روزانه در مناطق شهری و روستایی به عینه می‌بینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: این مجموعه‌ها بدون تکیه بر منابع دولتی بیش از 300 نوع خدمات را به ساکنان مناطق شهری انجام می‌دهند که عمده این کارها با اولویت رفع مشکلات مردم و پرهیز از کارهای زاید و اضافی است.

شهردار اردبیل گفتمان پوپولیستی و سیاسی را به عنوان گفتمان مغایر با اهداف توسعه شهری و نگاه فرهنگی و اجتماعی به فعالیت‌های شهر و شهروندان توصیف کرد و گفت: در مسیر توسعه شهر آنچه که مهم و اساسی به نظر می‌رسد تلاش مجموعه شهرداری با صداقت کامل و بر اساس منابع درآمدی است تا عموم شهروندان بتوانند در سایه این خدمات زندگی مناسب و شایسته‌ای را تجربه کنند.

لطف‌اللهیان افزود: خدمات شهرداری روزانه در برابر چشم مردم است به طوری که الان شهرداری اردبیل به ارزش 600 میلیارد تومان طرح‌ها و پروژه‌های توسعه‌ای و عمرانی را در حال اجرا دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: همه این خدمات با کسب منابع و درآمدهای مردمی انجام می‌شود و سعی و تلاشمان بر این است تا ارزش و اهمیت این منابع درآمدی را بدانیم و با بهترین طرح‌ها و برنامه‌ریزی‌ها فعالیت‌های روزانه را به پیش ببریم.

لطف‌اللهیان از نصب المان ناوشکن سبلان در شهرک سینای اردبیل اشاره کرد و ادامه داد: به دنبال اصلاح و زیباسازی این میدان تلاش خواهیم کرد تا هفته دفاع مقدس المان ناوشکن سبلان را نصب و در این میدان راه‌اندازی کنیم.

وی اضافه کرد: در مسیرهای مختلف شهر به ویژه مسیر پیاده راه بسیج تا ارتش دیواره‌نگاره‌های متعددی اجرایی شده که همه آنها نمود و نشانه‌ای از ایثارگری‌ها و رشادت‌های فرزندان این مرز و بودم است و قطعا نصب این ناوشکن سبلان به همراه تندیس ناخدا صمدی می‌تواند نشانی از ایثارگری‌ها و فداکاری‌های فرزندان این خطه در نیروی دریایی باشد.

شهردار اردبیل بیان کرد: شهرداری برای موسسه خیریه امام رضا (ع) در صدور پروانه ساختمانی بخشودگی صد درصد را با مصوبه شورای شهر اعمال خواهد کرد تا این مجموعه بتواند خدماتی را به جامعه هدف خود که کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست هستند، ارائه کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرداري بودجه شهرداری ها شوراي شهر استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۸۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معتادان متجاهر بهبودیافته پاکبان می‌شوند

احمد احمدی صدر، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: در طرح مشارکتی بین سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی و سازمان پسماند شهرداری تهران مقرر شده معتادان متجاهر بهبود یافته و افراد آسیب دیده با هدف خروج از چرخه آسیب و بازگشت به خانواده و جامعه در حوزه پاک‌بانی فعالیت کنند که در این راستا بخشی از این افراد جامعه پذیر مشغول به کار شدند و بخش دیگر در حال ثبت نام و ارزیابی قرار دارند.

به گزارش مهر، وی افزود: عوامل این سازمان و سازمان پسماند به شکل دوره‌ای در تمامی ۲۰ مددسرا حضور پیدا می‌کنند و پس از تمایل این افراد و نام نویسی مورد پایش قرار می‌گیرند و در یک بازه زمانی کوتاه مشغول به کار می‌شوند.

احمدی صدر ادامه داد: حقوق و مزایای این افراد مطابق با قانون وزارت کار است که از سوی پیمانکاران سازمان پسماند با نظارت مدیریت شهری پرداخت می‌شود.

دیگر خبرها

  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • سند مقدماتی پیوست رسانه‌ای و گفتمان‌سازی شعار سال تدوین شد
  • ضریب اشغال بیمارستان سبلان اردبیل به ۸۵ درصد رسید
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • معتادان متجاهر بهبودیافته پاکبان می‌شوند
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • نگران رسوب پروژه های عمرانی معطل مانده در اردبیل هستیم
  • نصب ۳۵ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۷ اصفهان