Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- برگزاری کنگره‌ی سرداران و سه هزار شهید ایلام در راستای عمق بخشی به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در آینده نزدیک انجام می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام ، برگزاری کنگره‌ سرداران و سه هزار شهید ایلام در راستای عمق بخشی به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در در آینده نزدیک انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته سردار جمال شاکرمی کنگره‌ سرداران و سه هزار شهید ایلام فرصتی است تا فرهنگ ایثار و مقاومت را به نسل‌های امروز انتقال داد و از این طریق نسل امروز را با رشادت‌های مردان و زنانی آشنا کرد که در سخت‌ترین شرایط دوران دفاع مقدس توانسته‌اند با تقدیم جان از کیان ایران و اسلامی دفاع کنند و پاسدار حریم امن مرزهای کشور باشند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: در اهداف کنگره‌ سرداران و سه هزار شهید ایلام عمل به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند؛ «دقت کنید کنگره‌ها تبدیل به مجلس ختم باشکوه نشود» نصب العین برنامه‌ها بوده و با یک اقدام فرهنگی در صدد آن هستیم تا ضمن معرفی نقش و کارکرد مردم ایلام و سرداران و سه هزار شهید ایلام را در سطح ملی و بین المللی اقدام کنیم.

کنگره شهدای زنجان| ساخت مستند نیلوفران آبی در اهواز به روایت تصویر کنگره شهدای زنجان| روایت تسنیم از عملیات ساخت مستند "نیلوفران آبی" در اهواز / فیلمبرداری مستند از امروز آغاز می‌شود کنگره شهدای زنجان| معاون سپاه استان زنجان: وزیر ارشاد برای همکاری با کنگره شهدای زنجان اعلام آمادگی کرد

وی افزود: در این راستا از تمام ظرفیت‌ها در کمیته‌های 22 گانه بهره‌مند و خدمات متنوعی در ابعاد مختلف تحت عنوان نهضت خدمت رسانی به احاد مردم و در تمام مناطق استان هم‌زمان با برگزاری کنگره‌ سرداران و سه هزار شهید ایلام به انجام رسانیم.

شاکرمی خاطر‌نشان کرد: تمامی ادارات، نهاد‌ها، دستگاههای اجرایی استان و به ویژه اصحاب‌رسانه برای برپایی هر چه باشکوه تر کنگره سرداران و سه هزار شهید استان ایلام بسیج شوند تا این کنگره به بهترین نحو و شایسته نام ایلام و سه هزار شهید آن برگزار شود.

محمد بازوند مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام نیز که مسئولیت کمیته رسانه ستاد کنگره‌ سرداران و سه هزار شهید ایلام را بر عهده دارد به خبرنگار تسنیم در ایلام گفت: مردم ایلام نماد مقاومت، ایثار و پایداری در دوران 8 ساله دفاع مقدس بوده و این نماد باید به جهان معرفی شود.

وی معرفی نماد مقاومت، ایثار و پایداری مردم ایلام در سطح ملی و جهانی را در برگزاری کنگره‌ی سرداران و سه هزار شهید ایلام  مستتر دانست و افزود: برای این اقدام برنامه‌های متنوع و شاخصی انجام شده است که برنامه تلویزیونی آسمانی‌ها ، مستند‌های "قاسو" ، "و‌بلتا‌"، زندگینامه و خاطرات رزمندگان "تخریب‌چی" ،نمایش‌های رادیویی یکی از هزاران ، "پوتین 43"، بابا سردت نیست ، آن مرد در آتش آمد و طرح اپلیکیشن جبهه میانی در فضای مجازی از جمله این برنامه‌ها است که به جهت معرفی نقش استان ایلام در دوران دفاع مقدس در حال تدوین و اجرا است.

انتهای پیام/180/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کنگره شهدای زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۸۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه

اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه با حضور محسن منصوری معاون اجرایی رئیس‌جمهور در دهدشت برگزار شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077701 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه
  • شمارش معکوس: رانگنیک این هفته به بایرن جواب می‌دهد
  • در شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران چه گذشت؟
  • شمارش معکوس راه اندازی خط مسافربری دریایی خرمشهر به بصره
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • اعزام ۳۰۰۰ نفر از استان همدان به مناطق عملیاتی غرب کشور
  • شمارش معکوس برای اتمام آزادراه مراغه- هشترود+ فیلم
  • نمایش محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب
  • حفظ سرمایه اجتماعی با برگزاری مطلوب کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا