Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گفته سرپرست تیم ملی والیبال، این تیم پیش از آغاز المپیک دیدارهایی با تیم ملی آمریکا و همچنین فرانسه و روسیه خواهد داشت البته مشروط به مهیا شدن شرایط بازی.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال در جریان نشست خبری سرمربی این تیم که امروز برگزار شد، در رابطه با دیدارهای تدارکاتی پیش بینی تا پیش از آغاز المپیک توضیح داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: سرپرست تیم ملی آمریکا به من ایمیل زد و خواست در ژاپن بازی تدارکاتی داشته باشیم. با تیم های فرانسه و روسیه هم در لیگ ملت ها صحبت کردیم که اگر شرایط فراهم شد، بازی تدارکاتی انجام بدهیم.

 

وی ادامه داد: بازی با آمریکا را قبول کردیم مشروط به اینکه خودشان آنجا امکانات و سالن را فراهم کنند. برای روسیه و فرانسه با میزبان المپیک صحبت کردیم که گفتند امکانش نیست مگر اینکه بتوانیم سالن فراهم کنیم. به جز این سه درخواست، مورد دیگری نبوده است.

 

خوش حبر همپنین خاطرنشان کرد: ۱۲ نفر تقریبا مشخص شده است و آی دی کارتها را گرفته ام. از کمیته المپیک خواستیم به ما فرجه بدهند که اگر در لحظه آخر قرار شد بازیکنی جابجا شود، امکانش باشد. بر اساس لیستی که داده شده است، جلو می رویم. می توانند تا روز رفتن به ژاپن اسامی را تغییر بدهند.

والیبال امیر خوش خبر(سرپرست) تیم ملی والیبال ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: والیبال امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال ایران تیم ملی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۸۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه همکاری طالبان و ترکیه

به نقل از خبرگزاری باختر، حافظ ضیا احمد تکل معاون سخنگوی وزارت امور خارجه حکومت سرپرست طالبان در شبکه اجتماعی ایکس نوشت که در این دیدار درباره روابط دوجانبه، اقدامات مثبت اخیر در افغانستان و سفر هیات‌های بلندپایه سیاسی و اقتصادی بسیاری از کشور‌ها به افغانستان گفتگو شده است.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،مولوی امیرخان متقی سرپرست وزارت امور خارجه حکومت سرپرست طالبان در این دیدار، موضع تجاری ترکیه در برابر رژیم صهیونیستی را ستایش کرد و درباره آغاز تجارت با ترکیه از طریق راه لاجورد و برپایی نمایشگاه‌های مشترک در ترکیه و افغانستان با تلاش تجار هر دوکشور سخن گفت.

جنگ اونال کاردار سفارت ترکیه در افغانستان نیز گفت که آنان از پیشرفت‌های اخیر در افغانستان خرسند هستند و دوطرف باید برای گسترش روابط افغانستان و ترکیه به شکل مشترک تلاش کنند.

وی افزود که در روز‌های آتی پرواز‌های شرکت هواپیمایی «ترکیش ایرلاینز» به کابل آغاز می‌شود.

در این دیدار، دوطرف با اشاره به روابط «خوب و تاریخی» افغانستان و ترکیه، بر تلاش مشترک برای دستیابی به انتظارات دو کشور تاکید کرده اند.

دیگر خبرها

  • عبادی‌پور: جز از جانب مردم، حمایت دیگری نداشتیم
  • هفته اول خوب باشیم کسب سهمیه المپیک آسان خواهد بود
  • سرمربی تیم ملی والیبال: صعود به المپیک رویا نیست
  • پاداش یک میلیاردی برای تیم ملی والیبال در صورت صعود به المپیک/ گلایه‌های عبادی‌پور در مورد پروازها+ فیلم
  • پاداش یک میلیاردی برای تیم ملی والیبال در صورت صعود به المپیک/ گلایه‌های عبادی پور در مورد پروازها+ فیلم
  • واکنش سرپرست استقلال به برتری برابر ذوب آهن
  • حضور مشروط رسانه برای بازی نساجی و پرسپولیس
  • برنامه همکاری طالبان و ترکیه
  • تقوی: تیم ملی والیبال چند بازی تدارکاتی در برزیل برگزار خواهد کرد
  • غول خفته والیبال جهان علیه معجزه ایران!