Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، نشست «سیر تمدنی در سیره تاریخی ائمه معصومین (ع)» چهارشنبه ۲۳ تیرماه به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار می‌شود.

این نشست با حضور علی بیات عضو هیأت علمی دانشگاه تهران، سید حسین فلاح زاده عضو هیأت علمی دانشگاه باقرالعلوم (ع)، حجت الاسلام مهدی امیدی عضو هیأت علمی مؤسسه امام خمینی (ره)، محمد سوری عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، محمد باغستانی عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، زهرا روح اللهی امیری عضو هیأت علمی دانشگاه باقرالعلوم (ع) و سخنرانی حجت الاسلام امیر غنوی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یادآور می‌شود نشست «سیر تمدنی در سیره تاریخی ائمه معصومین (ع)» رأس ساعت ۱۷:۳۰ الی ۲۰ به صورت مجازی برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت پژوهشگاه مراجعه نمایند.

کد خبر 5256151

منبع: مهر

کلیدواژه: سیره اهل بیت ع پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دانشگاه باقرالعلوم شهادت امام جواد ع فعالیت های قرآنی معرفی کتاب امام جواد ع دفتر تبلیغات اسلامی اعمال ماه های سال ازدواج سازمان تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ماه ذی الحجة حوزه علمیه افزایش جمعیت قرآن هیات مذهبی عضو هیأت علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۸۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنکور در کمال امنیت و صحت برگزار شد/ تکرار در یک منطقه سیل زده

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی زلفی گل صبح شنبه در حاشیه سفر یکروزه به کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران، افزود: کنکور در کمال امنیت و سلامت برگزار و در یک منطقه سیل زده تکرار آزمون را داریم و داوطلبان این منطقه نگرانی از این بابت نداشته باشند.

وی با بیان اینکه برگزاری ۲ کنکور در هر سال مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است، کاهش اضطراب داوطلبان را از خروجی‌های این مهم دانست.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در کنکور امسال چند مورد تخلف بود که به هیأت‌های مرتبط و بخش نظارت معرفی و برخورد لازم انجام گرفت.

وی از تدوین برنامه برای حمایت از نخبگان خبر داد و ابراز داشت: با هدف جذب نخبگان، فعالیت‌ها و برنامه‌های متعددی اجرایی شد.

زلفی گل گفت: آئین نامه جذب نخبگان در محور هیأت علمی بازنگری و نخبگان معرفی شده از طریق بنیاد ملی نخبگان نیاز به شرکت در فراخوان‌های جذب هیأت علمی ندارند.

کد خبر 6089670

دیگر خبرها

  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ برگزار می‌شود
  • ائمه معصومین(ع) سرآمدان گفت‌وگو بودند/نباید به مقدسات توهین شود
  • هم اندیشی علمی مساله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود
  • هم اندیشی مسئله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود
  • ائمه معصومین(ع) سرآمدانِ گفت‌وگو بودند/ احساس مسئولیت مسلمانان، نسبت به تمام بشریت
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • کنکور در کمال امنیت و صحت برگزار شد/ تکرار در یک منطقه سیل زده
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • نشست «سواد بصری در مد و لباس» برگزار می‌شود
  • ما از تحقیقات غرب در حوزه فلسفه اسلامی بی‌اطلاع هستیم