Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  سند ساختمان باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال مدتی قبل به دلیل بدهی این فدراسیون به شرکت شستا به این سازمان واگذار شده بود. حال شستا تصمیم گرفته است از فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس اجاره بهای ساختمان های خود را دریافت کند.

شهره موسوی نایب رئیس فدراسیون فوتبال در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره این موضوع گفت: شستا هنوز این موضوع را به اطلاع ما نرسانده است، اما ما انتظار داریم این شرکت کمی با فدراسیون مهربان‌تر باشد و منطقی‌تر برخورد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ما فدراسیونی تحویل گرفتیم که بی سر و سامان بود و کلی بدهی داشت. ما توانستیم بخش زیادی از بدهی‌ها را پرداخت و بسیاری از مشکلات را رفع کنیم. ما در حال حاضر درگیر بسیاری از مشکلات خارجی از جمله بحث میزبانی‌ها هستیم. با این حاشیه‌های بیرونی، امیدواریم داخلی‌ها کمی با ما راه بیایند و تمرکز ما روی همان مشکلات و حاشیه‌های خارجی باشد.

موسوی درباره اینکه فدراسیون به دنبال تسویه حساب با شستا و پس گرفتن ساختمان فدراسیون است یا خیر، بیان کرد: این موضوعات به تیم حقوقی فدراسیون مربوط می‌شود و اینکه آیا می‌توانیم با پرداخت بدهی، سند را برگردانیم یا خیر، من اطلاع ندارم.

بیشتر بخوانید:

ابقای اسکوچیچ در سمت سرمربیگری تیم ملی فوتبال

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۸۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال ‌روس‌ها از کالاهای ایرانی

نایب رئیس اتاق بازرگانی جمهوری داغستان روسیه گفت: کالاهای ایرانی از کیفیت خوبی برخوردارند و این موضوع سبب استقبال شهروندان روسیه در سراسر این کشور شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، الدر بوتائف نایب رئیس اتاق بازرگانی جمهوری داغستان روسیه باحضور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو 2024 از غرفه استان قم بازدید و با سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم دیدار کرد. 

سیداکبر غلامیان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم در این دیدار بر افزایش تعاملات تجاری ایران به ویژه استان قم با روسیه تاکید کرد. 

وی افزود: روسیه به عنوان کشور دوست و همسایه ما، مقصد خوبی برای صادرات استان قم محسوب می‌شود و می‌توانیم با افزایش تعاملات خود ظرفیت‌های صادراتی این استان را بیشتر معرفی کنیم. 

نایب رئیس اتاق بازرگانی جمهوری داغستان روسیه نیز در این دیدار با اشاره به استقبال شهروندان روسی از کالاهای ایرانی، عنوان کرد: کالاهای ایرانی از کیفیت خوبی برخوردار هستند و این موضوع سبب استقبال شهروندان ما در سراسر این کشور شده است. 

بوتائف بیان کرد: ما به دنبال افزایش تعامل با ایران و قم هستیم و می‌توانیم ظرفیت‌های صادراتی قم در حوزه‌های مختلف را بیشتر در کشورمان معرفی کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کارخانجات تمام بدهی چایکاران را پرداخت کنند
  • استقبال ‌روس‌ها از کالاهای ایرانی
  • اصلاحات اساسی در اقتصاد برق، راهکار برون رفت از مشکلات بخش توزیع
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • جام جهانی پاراتیراندازی | تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • کمبود‌های دارویی و مشکلات بیماران