Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتیازات دیدار با آلومینیوم اراک برای نزدیک کردن پرسپولیس به یک قهرمانی دیگر بسیار حساس و مهم بود.

خبرگزاری میزان - تیم فوتبال پرسپولیس توانست در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر با حساب ۲ بر صفر مقابل آلومینیوم اراک به برتری برسد و جایگاه خود در صدرجدول را تقویت کند.

این دیدار برای سرخپوشان پایتخت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود، زیرا در همین هفته، سایر مدعیان هم به پیروزی رسیدند و کوچک‌ترین لغزشی از سوی پرسپولیس می‌توانست قهرمانی را از سرخ‌ها بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال شاگردان یحیی گل‌محمدی با ارائه یک بازی خوب در نیمه نخست و بازی متعادل در نیمه دوم، موفق شدند از سد حریف خود عبور کنند. نکته جالب در مورد این دیدار، نقش‌آفرینی سه خرید موثر باشگاه در نقل و انتقالات نیم فصل بود. شهریار مغانلو، مهدی ترابی و فرشاد فرجی که عملکرد خوب و قابل قبولی در دیدار با آلومینیوم داشتند، بهترین بازیکنان پرسپولیس بودند و به رقم زدن دو گل و همچنین کلین‌شیت کمک شایانی کردند.

جذب این سه بازیکن برای کادرفنی اهمیت ویژه‌ای داشت از این رو، مدیران باشگاه تلاش کردند هر سه را به لیست تیم اضافه کنند و جالب اینکه مغانلو، ترابی و فرجی با بهترین شرایط ممکن به پرسپولیس پیوستند.

برای جذب مغانلو، باشگاه تنها ۵۰ هزار دلار بابت رضایتنامه پرداخت و رقم قرارداد با این بازیکن تا پایان فصل، از تمام مهاجمان سرشناس لیگ، کمتر بود.

ماجرای جذب ترابی نیز، برای اهالی فوتبال بسیار جالب بود. با اینکه دو ایجنت با نامه غیررسمی خواهان دریافت ۱۵۰ هزار دلار برای این انتقال شده بودند، اما ابراهیم شکوری با استفاده از ارتباطات خود توانست بدون هزینه حتی یک دلار جهت اخذ رضایتنامه، ترابی را به پرسپولیس بیاورد. قیمت قرارداد این بازیکن حتی از بازیکنان معمولی لیگ هم پایین‌تر است.

در نهایت فرشاد فرجی، آخرین بازیکنی بود که در نیم فصل از شهرخودرو مشهد به پرسپولیس پیوست. این بازیکن برای رسیدن به پیراهن پرسپولیس، شخصا دست به جیب شد و رضایتنامه‌اش را دریافت کرد. او با رقمی باورنکردنی به پرسپولیس آمد که در مقایسه با مدافعان استقلال، سپاهان، تراکتور و حتی پرسپولیس حتی به چشم هم نمی‌آید.

هر سه خرید جدید باشگاه در نیم فصل، طرفدار پرسپولیس بودند و به همین خاطر، خودشان شرایط حضور در این تیم را تسهیل کردند.

بیشتر بخوانید: واکنش باشگاه استقلال به اظهارات سرمربی پرسپولیس

انتهای پیام/

برچسب ها: لیگ برتر لیگ برتر فوتبال پرسپولیس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ برتر لیگ برتر فوتبال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۸۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باورنکردنی؛ الهلال می‌خواهد الکساندر میتروویچ فوق‌ ستاره‌اش را بفروشد!  

 تیم فوتبال الهلال عربستان می‌خواهد بهترین بازیکن خود در فصل جاری را کنار بگذارد.

الکساندر میتروویچ، مهاجم صربستانی الهلال که در این فصل عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته، با جدایی از این تیم در نقل‌وانتقالات تابستان پیش رو شگفتی بزرگی را رقم خواهد زد.

بر اساس گزارش سایت اسپورت عربستان؛ ژرژ ژسوس، سرمربی پرتغالی الهلال با وجود عملکرد درخشان الکساندر میتروویچ مهاجم دیگری با توانمندی‌های بیشتری را برای فصل آینده در نظر دارد. میتروویچ گزینه ژسوس در نقل‌وانتقالات تابستان گذشته نبود و در روز‌های پایانی با توجه به عدم جذب بازیکنان موردنظر سرمربی پرتغالی به الهلال پیوست.

میتروویچ که در این فصل ۲۲ گل زده و بهترین گلزن لیگ حرفه‌ای عربستان پس از رونالدوی پرتغالی است در صورت قعطی بودن جدایی‌اش از الهلال دوباره در رادار تیم‌های اروپایی قرار خواهد گرفت.

منبع: طرفداری

tags # فوتبال سایر اخبار قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟ (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است!

دیگر خبرها

  • لیدر سابق پرسپولیس موثرترین بازیکن این فصل استقلال!
  • هر چه میز خدمت مسئولان خلوت‌تر باشد نمره آن‌ها بالاتر است
  • سرکشی از خانواده‌های شهدا برکات معنوی دارد
  • تأثیر تیم داوری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان| عصبانیت شدید ترابی از تعویض/ مأمور یگان ویژه مصدوم شد!
  • پرسپولیس و سپاهان با تساوی به رختکن رفتند
  • نمره قبولی اکسپو ۲۰۲۴؛ نمایشی از قدرت، اقتدار و امنیت ایران
  • باورنکردنی؛ الهلال می‌خواهد الکساندر میتروویچ فوق‌ ستاره‌اش را بفروشد!  
  • محمود کلهر: هر دقیقه‌ای که ترابی و اورونوف در زمین نیستند، پرسپولیس شانس گلزنی کمتری دارد
  • من به اوسمار نمره صفر را می دهم | خجالتی بودن بازیکن پرسپولیس کار دست تیم می دهد!