Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت مترو اعلام کرد: در صورت تزریق به موقع منابع مالی و با توجه به پیشرفت عملیات اجرایی برخی ورودی‌های در دست احداث ایستگاه‌های مترو، امکان بهره‌برداری از ۴ ورودی جدید تا پایان شهریور ماه امسال وجود خواهد داشت. خبرگزاری میزان_علی امام مدیرعامل شرکت مترو تهران درباره بهره‌برداری از ۴ ورودی ایستگاه مترو اظهار کرد: به موازات پیگیری برنامه‌های مربوط به افتتاح ایستگاه‌های شهید رضایی در خط ۶ و توحید در خط ۷، تلاش مستمری صورت گرفته تا ۴ ورودی جدید نیز در ایستگاه‌های برج میلاد، مهدیه، مولوی و رودکی آماده استفاده شهروندان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: البته انجام به موقع این تعهدات در صورتی میسر خواهد شد که منابع مالی مورد نیاز که عمدتاً جهت تامین پله‌برقی‌ها و آسانسور‌ها لازم است، در اسرع وقت تزریق شود تا بتوان درموعد مقرر شاهد گشایش ورودی‌های مورد اشاره باشیم.

امام بیان کرد: ورودی شرقی ایستگاه برج میلاد در ضلع شرقی بلوار آرش و جنب دانشگاه علوم پزشکی، ورودی شمال غربی ایستگاه مهدیه به عنوان ورودی مستقل خط ۷ در ضلع شمال غربی تقاطع خیابان‌های مولوی و حضرت ولیعصر (عج)، ورودی شمالی ایستگاه مولوی در ضلع شرقی چهارراه مولوی و جنب بیمارستان‌های اکبرآبادی و اشرفی اصفهانی، ورودی شرقی ایستگاه رودکی در باند شمالی - شرقی بزرگراه شهید نواب صفوی و تقاطع پل امام خمینی (ره) واقع شده‌اند.

مدیرعامل شرکت مترو تهران خاطرنشان کرد: با افتتاح این ۴ ورودی جدید، شمار ورودی‌های ساخته شده مربوط به ایستگاه‌های بهره‌برداری شده قبلی در دوره کنونی مدیریت شهری به ۱۶ ورودی خواهد رسید. بیشتر بخوانید: دو دسته افراد متخلف در خصوص درمان کرونا انتهای پیام/ برچسب ها: شورای شهر تهران برج میلاد

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شورای شهر تهران برج میلاد ۴ ورودی جدید بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۸۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط ۲ مترو تهران به پایانه جدید شرق متصل می شود

به گزارش همشهری آنلاین، پروژه توسعه شرقی خط ۲ مترو تهران که کلیات آن در طرح جامع حمل و نقل ریلی پایتخت به تصویب رسیده و برای تعیین کریدور نهایی نیاز به مجوزهای تکمیلی دارد، مورد بررسی مجدد قرار می گیرد. این مسیر ریلی _تونلی از آن جهت حائز اهمیت است که با راه اندازی بخش توسعه شرقی خط ۲ دسترسی شبکه مترو به پردیس مسافری شرق تهران (پایانه جدید شرق) امکانپذیر می شود. در جریان اقداماتی که برای بازسازی و راه اندازی پایانه جدید شرق مدنظر قرار گرفته، موضوع اتصال این پردیس مسافری به شبکه حمل و نقل ریلی درون شهری است. پروژه توسعه شرقی خط ۲ که اتفاقاً به پایانه جدید شرق ختم می شود، در طرح جامع حمل و نقل ریلی پایتخت مصوب شده است اما مسیر و محل ایستگاههای آن باید مورد مطالعه مجدد قرار گرفته و مجوزهای لازم را دریافت کند.

عملیات توسعه شرقی خط ۲ مترو شروع و حدود ۱۴۰۰ متر از این مسیر حفاری و تونل سازی شده و با حفر ادامه تونل به میزان تقریبی ۳۶۰۰ متر عملاً از ایستگاه فرهنگسرا به پردیس مسافری شرق دسترسی ایجاد می شود؛ حتی جانمایی ایستگاه پایانی این مسیر در طبقه منفی یک ساختمان اصلی پایانه جدید شرق هم صورت گرفته است.

در صورت تکمیل مطالعات مربوطه، اخذ مجوزهای لازم و تامین به موقع منابع مالی، امکان اتصال ایستگاه مترو فرهنگسرا به پایانه جدید شرق تا پایان سال آینده وجود دارد. البته بررسی های لازم جهت ایجاد دیگر مدهای حمل و نقل عمومی تا پردیس مسافری شرق نیز در حال انجام است و اگر امکان سنجی های صورت گرفته تایید شود، می توان به راه اندازی سایر سیستم های حمل و نقلی مثل قطار سبک شهری (ال آر تی) در این مسیر هم تدابیری اندیشید.

کد خبر 848739 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها مترو خط ۲ شهردارى تهران تهران مترو تهران

دیگر خبرها

  • طرح ملی آبرسانی به شهر تفرش در آینده ای نزدیک بهره برداری می‌شود
  • خط ۲ مترو تهران به پایانه جدید شرق وصل می شود
  • خط ۲ مترو تهران به پایانه جدید شرق متصل می شود
  • جابجایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو
  • جابه‌‌جایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو
  • جابجایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو 
  • جابه‌ه‌جایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو
  • زمان بهره برداری از خط ۱۰ مترو تهران اعلام شد
  • زمان بهره برداری از خط ۱۰ متروی تهران اعلام شد
  • عملیات حفاری خط ۱۰ متروی تهران