Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-27@23:16:07 GMT

افزایش تحویل هواپیماهای ایرباس در ماه ژوئن

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۹۸۸۴۳

افزایش تحویل هواپیماهای ایرباس در ماه ژوئن

تین نیوز

داده‌های منتشر شده توسط ایرباس نشان می‌دهد تعداد تحویل هواپیما به مشتریان توسط این شرکت در ماه ژوئن رشد چشمگیری داشته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، داده‌های منتشر شده توسط ایرباس نشان می‌دهد این شرکت هواپیماساز اروپایی در ماه ژوئن سال ۲۰۲۱ میلادی، ۷۷ فروند هواپیما به مشتریان خود تحویل داده است، که این تعداد معادل ۲۶ درصد از کل هواپیماهای تحویل داده شده توسط ایرباس در سال ۲۰۲۱ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به طور کلی، در ماه ژوئن ایرباس ۷۷ فروند هواپیما به ۴۴ مشتری خود در سراسر جهان تحویل داده است. این ارقام برای کل سال ۲۰۲۱ تاکنون شامل ۲۹۷ فروند هواپیما  و ۶۷ مشتری می‌شود. عمده هواپیماهای تحویل شده در این مدت باریک پیکر هستند، به عنوان مثال ایرباس در این ماه سی فروند A۳۲۰neo، بیست و شش فروند A۳۲۱neo، نه فروند A۳۵۰-۹۰۰، دو فروند A۳۵۰-۱۰۰۰ و یک فروند A۳۸۰ به مشتریان خود تحویل داده است.

رشد تحویل هواپیماهای مسافری در حالی اتفاق می‌افتد که پس از همه‌گیری ویروس کرونا در جهان و بحران اقتصادی متعاقب آن، صنعت هوانوردی تجاری با رکودی بی‌سابقه مواجه شده است. در این مدت بسیاری از ایرلاین‌ها هواپیماهای خود را زمینگیر کرده و سفارش‌های جدید خود را باطل کرده و یا به تاخیر انداخته‌اند. اکنون، رشد مجدد تعداد هواپیماهای تحویل شده به مشتریان می‌تواند به عنوان نشانه‌ای از خروج تدریجی صنعت هوانوردی تجاری از بحران و رکود تلقی شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: ایرباس ایرباس ایرباس ویروس کرونا صنعت هوانوردی شرکت ایرباس ویروس کرونا هواپیماهای مسافری ماه ژوئن تحویل داده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۸۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال و مدت قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد

کارشناس فعال در حوزه نقل‌وانتقالات فوتبال باشگاهی اروپا نوشت که همه کارهای انتقال مهاجم تیم ملی کشورمان به اینتر در پایان فصل ۲۵-۲۰۲۴ تکمیل شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، فابریتزیو رومانو خبرنگار و کارشناس سرشناس حوزه نقل‌وانتقالاتی فوتبال اروپا در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) از نهایی شدن انتقال مهدی طارمی به اینتر خبر داد.

رومانو در این باره نوشت: «قرارداد طارمی با اینتر تا ژوئن ۲۰۲۶ (به مدت دو سال) اعتبار داشته و بندی برای تمدید یک ساله قرارداد (تا پایان ژوئن ۲۰۲۷) دارد. همه کار‌ها تکمیل شده و باشگاه پورتو از این مسئله اطلاع یافته است.»

مهاجم تیم ملی که در تابستان سال ۲۰۲۰ با باشگاه پورتو قرارداد بست، در ۱۷۷ بازی با پیراهن تیم فوتبال این باشگاه ۸۸ بار موفق به گلزنی شد و ۵۴ گل برای هم‌تیمی‌های خودش ساخت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رسانه عبری: چین ارتش اسرائیل را به پهپاد مجهز می‌کند
  • تخت بیمارستانی تا شهریور ماه امسال ۹ هزار افزایش می‌یابد
  • اولین زیردریایی نظامی ساخت چین تحویل پاکستان شد
  • قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • هلی کوپتر ایرباس رکورد سرعت را شکست
  • انتقال و مدت قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • صادرات خودرو ترکیه / مشتریان اول: ایتالیا، انگلیس، فرانسه و آلمان
  • جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد
  • تعلل کویرتایر در تحویل فروش های اینترنتی
  • شیائومی نیامده رکورد زد!