Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد اخلاقی روز دوشنبه در نشست خبر با اصحاب رسانه در دفتر مدیریت تامین اجتماعی استان سمنان با بیان اینکه برای ترویج فرهنگ کار غیرحضوری به فرهنگسازی و آموزش به مردم نیاز است ابراز داشت: شهروندان کارهای مربوط به خدمات تامین اجتماعی را به منظور پیشگیری از شیوع کرونا و همچنین افزایش دقت و صحت، به صورت غیرحضوری انجام دهند و تا جای ممکن از مراجعه حضوری پرهیز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به طرح‌های عمرانی در دست اجرای تامین اجتماعی در استان سمنان افزود: در دامغان درمانگاه ملکی وجود دارد اما به دلیل قدیمی بودن ساختمان آن، درصدد ساخت درمانگاه جدید هستیم و مجوزهای لازم نیز اخذ شده است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان سمنان با بیان اینکه در ایوانکی درمانگاه استیجاری فعال است بیان کرد: موافقت‌نامه برای احداث درمانگاه در ایوانکی گرفته شده و امید است تا پایان سال ساخت این درمانگاه آغاز شود.

اخلاقی گفت: تجهیز و بهسازی آزمایشگاه و بخش سی‌سی‌یو بیمارستان شفا نیز با ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار در دست اقدام است.

وی بیان کرد: طرح بخشودگی جرایم کارفرمایان بدهکار از ابتدای اردیبهشت آغاز شد و تا پایان تیر ۱۴۰۰ مهلت دارد و کارفرمایانی که تا زمان تعیین شده مدارک خود را در سایت تامین اجتماعی بارگذاری کنند مشمول بخشش جرایم می‌شوند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان سمنان با اشاره به تغییر سکوی نرم‌افزاری‌ سازمان تامین اجتماعی گفت: سکوی نرم‌افزاری برای دریافت فهرست حق بیمه، تا ۱۰ روز دیگر به نشانی es.tamin.ir تغییر می‌کند.

تعداد بیمه شدگان اجباری تامین اجتماعی استان ۷۰۲ هزار نفری سمنان در پایان سال ۹۹ به ۱۶۹ هزار و ۸۷۲ نفر رسید.

برچسب‌ها سازمان تامین اجتماعی سمنان درمانگاه خسارت بیمه بیمه درمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی سمنان درمانگاه سازمان تامین اجتماعی سمنان درمانگاه خسارت بیمه بیمه درمان تامین اجتماعی استان استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۹۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمانگاه تخصصی دیابت، طب کار و رادیولوژی دیجیتال همدان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، صبح امروز با حضور سردار امیری فرمانده انتظامی استان، سرهنگ سالاروند رئیس حفاظت اطلاعات و دکتر حیدری معاون بهداد پلیس استان درمانگاه تخصصی دیابت، درمانگاه تخصصی طب کار و رادیولوژی دیجیتال در معاونت بهداد افتتاح شد.

معاونت بهداد پلیس استان در راستای خدمات درمانی با کیفیت به کارکنان انتظامی و خانواده‌های آنها و همچنین شهروندان استان همدان نسبت به توسعه بخش‌های درمانی در هفته سلامت اقدام کرد.

گفتنی است در همین راستا صبح امروز با حضور سردار امیری فرمانده انتظامی استان، سرهنگ سالاروند رئیس حفاظت اطلاعات و دکتر حیدری معاون بهداد پلیس استان درمانگاه تخصصی دیابت، درمانگاه تخصصی طب کار و رادیولوژی دیجیتال در معاونت بهداد افتتاح شد.

شایان ذکر ارائه خدمات در معاونت بهداد پلیس استان برای شهروندان عزیز امکان پذیر بوده و محدودیتی در این خصوص وجود ندارد.

کد خبر 6089519

دیگر خبرها

  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به تامین اجتماعی؛ چرا کسی حرفه ما را به رسمیت نمی‌شناسد؟
  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • نامه سرگشاده قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است
  • بیش از ۷۰ درصد جمعیت کردستان از خدمات وزارت کار بهره‌مند هستند
  • ضریب اشغال بیمارستان سبلان اردبیل به ۸۵ درصد رسید
  • ​بیمه شدگان تامین اجتماعی فورا بخوانند
  • درمانگاه تخصصی دیابت، طب کار و رادیولوژی دیجیتال همدان افتتاح شد
  • تاثیر افزایش دستمزدها در رشد تعداد بیمه‌شدگان