Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون فوتبال گفت که خوشحالی و بقای برخی افراد در ناکامی فوتبال ملی کشورمان است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، شهاب‌الدین عزیزی خادم در حاشیه مراسم امضای تفاهم‌نامه مشارکت در هزینه‌های تیم فوتبال المپیک گفت: بسیار خوشحالم که امروز در خدمت شما عزیزان هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از زحمات برادر عزیزم صالحی امیری که در دوره تصدی ریاست کمیته ملی المپیک هستند، تشکر می‌کنم و برای وی و تیم همکارشان در این شرایط سخت کرونایی آرزوی بهترین‌ها را دارم. ان‌شاءالله به لطف الهی کاروان المپیک کشورمان شکوهمندانه و سرافرازانه بتواند مقام و مدال برای مردم ایران کسب کند.

وی در ادامه اضافه کرد: تیم ملی فوتبال کشورمان در گردنه سخت تاریخی قرار داشت و در خرداد ماه سال جاری از این راه سخت عبور کرد. برای رسیدن به مرحله نهایی جام جهانی باید از این مسیر سخت عبور می‌کردیم. صالحی امیری، دولت محترم، اصحاب رسانه و هیئت رئیسه، همه همراه همکار و همدل کنار تیم ملی ایران بودند و در نهایت این تیم به اذن الهی توانست این خشنودی را برای مردم به ارمغان بیاورد. امروز شاید یکی از بهترین روزهای فدراسیون فوتبال است.

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه یک مدل همکاری آگاهانه ایجاد شده است، تصریح کرد: نهایتاً برای ملت عزیز و منافع ملی ماه‌ها صحبت کردیم و جلسه داشتیم. در این خصوص با این همکاری جدید یک برنامه‌ریزی برای تیم ملی المپیک آینده فوتبال ایران المپیک داشته باشیم. ساختن نسل جدید برای فوتبال ایران که بتواند حداقل بیشتر از یک دهه موفقیت ملی را رقم بزند سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی شود.

تفاهم‌نامه فدراسیون فوتبال با کمیته ملی المپیک

عزیزی خادم بیان کرد: امیدوارم این مدل بتواند به گونه‌ای عمل کند که همه ما یاد بگیریم می‌شود با منافع تعریف شده و مشترک، خرسندی ملت عزیز ایران را رقم بزنیم تا آموزشی برای همه ما باشد که از ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم و به مسیری نرویم که برخی بقا و خوشحالی خود را در ناکامی یک مجموعه ملی فوتبال ببینند. البته این افراد در قبال اجماع ملی که تمام قد در کنار فوتبال ملی ایستادند، کم هستند. من هم بسیار خوشحالم و امیدوارم که همه یاد بگیریم در هر جایگاهی که هستیم، همکاری را بر عدم همکاری ترجیح بدهیم.

وی این اتفاق را مبارک توصیف کرد و گفت: این اتفاق میمون را ارج می‌نهیم. امیدوارم با حضور صالحی امیری و داریوش مصطفوی، برنامه‌ریزی منسجمی داشته باشیم تا تابوی نرفتن به المپیک را بشکنیم و نسلی نو و فصلی نو برای فوتبال رقم بزنیم. مسیر فوتبال از حیثت مدیریتی و فنی رو به توسعه است و قطعاً تمهیداتی برای تغییرات ساختاری و نسلی خواهیم داشت. ما به دور از جناح‌بندی‌های سیاسی از تمام ظرفیت‌های فدراسیون فوتبال استفاده خواهیم کرد و نوع انتخاب‌ها مبیّن همین رفتار فدراسیون است.

«رویکرد مبتنی بر نگاه از حیث اقتصادی و درآمدزایی برای ما مهم است.»، رئیس فدراسیون فوتبال ضمن بیان این جمله خاطرنشان کرد: در بُعد فنی مذاکراتی با مهدی مهدوی‌کیا داشتیم که سابقه بالایی در حوزه تیم های پایه داشته است و منتظریم مذاکراتش با هامبورگ به نتیجه برسد. همچنین با توجه به تجربه گرانبهای بین‌المللی او واقعاً حیف بود که از تجربه بالای این عزیز استفاده نشود و مهدوی‌کیا همراه بنده در 10 بازی آینده تیم ملی هم به‌عنوان مشاور حضور خواهد داشت. همچنین مهدوی‌کیا حضور پُررنگی در تمامی رده‌ها خواهد داشت.

مهرعلی: مهدوی‌کیا مشاور فنی عزیزی خادم در تمام حوزه‌های فوتبال ملی خواهد بود

عزیزی خادم با بیان اینکه تمام تمرکز برای تیم المپیک انجام شده و باید به دنبال تغییر نسل در جام جهانی 2030 بود، عنوان کرد: قطعاً حضور مصطفوی به‌عنوان یک مدیر خوشنام فوتبالی که تجربه بالایی در حوزه مدیریتی فوتبال دارد، به ما کمک خواهد کرد. امیدوارم همه کمک کنیم در هر جایگاهی هستیم، این فضا را به شکل مستمر ادامه دهیم. از تمام مسائلی که خدای ناکرده لطمه‌ای به حیثیت فدراسیون خواهد زد، پرهیز می‌کنیم. نگاه ما صیانت از منافع فوتبال ملی است. امروز امضای این تفاهم‌نامه با این کیفیت برای اولین بار رخ می‌دهد و خیلی خوشحالیم که این اتفاق می‌افتاد.

وی با ابراز امیدواری به اینکه در روزهای آینده نیز این قبیل تفاهم‌نامه‌ها و همکاری‌ها انجام شود، اظهار داشت: از صالحی امیری تشکر کنم و امیدوارم بتوانیم برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشیم. بحث پایه‌ها و کمیته جوانان را پیگیری می‌کنیم. بر اساس برنامه کمیته جوانان حرکت می‌کنیم و در صورت توافق با مهدی مهدوی‌کیا، از او خواستیم به‌عنوان مشاور فنی فدراسیون به ما کمک کنند. به هر حال وی تجارب بالایی دارد و در حوزه تیم ملی بزرگسالان از او مشاوره خواهم گرفت.

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه ایران باید در کوران سخت‌تری به میدان برود و فضای بسیار دشواری پیش رو دارد، تصریح کرد: هنوز به طور شفاف تکلیف بحث میزبانی مشخص نیست و سطح فنی حریفان بالاست. امیدوارم با همگرایی در بخش‌های مختلف، به‌خصوص بزنگاه سخت تاریخی مرحله نهایی پیش رو، در این فصل نو و این گردنه سخت با کمک هم عبور کنیم و یک بار دیگر باعث شور و شعف برای ملت پُرافتخار و متمدن ایران شویم. برای موفقیت تیم بزرگسالان دست همگان را مجدداً به گرمی می‌فشاریم، چرا که تیم ملی به کمک همه ارگان‌ها نیاز دارد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک شهاب الدین عزیزی خادم فدراسیون فوتبال ایران کمیته ملی المپیک شهاب الدین عزیزی خادم فدراسیون فوتبال ایران رئیس فدراسیون فوتبال صالحی امیری برنامه ریزی فوتبال ملی تفاهم نامه مهدوی کیا تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۹۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میدان داری مردم و دولت پیش نیاز تحول فرهنگی است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه سیاسی نماز جمعه این هفته که با حضور پرشور زائران و مجاوران در حرم مطهر رضوی برگزار شد، با اشاره به ابعاد فرهنگی و دستاوردهای گسترده عملیات وعده صادق اظهار کرد: این روزها نقل هر محفل و مجلسی، صحبت پیرامون دستاوردها و پیامدهای عملیات وعده صادق است و عمدتاً این موردتوجه است که چقدر از این موشک‌ها به هدف نشسته و چند درصد رهگیری شده اما آنچه مهم‌تر از همه بود، اراده قوی، قدرتمند و مقتدرانه نیروهای مسلح ایران بود که اسرائیل را ذلیل کرد، هیمنه آن را درهم شکست و قلب مسلمانانی را که حکام آنها، افراد دست نشانده، سرسپرده و بی لیاقت وابسته به جهان استکبار بودند، شاد کرد.

ایشان افزود: تمجیدی که از این عملیات در سطح عالم صورت گرفت، نسبت به ملتی بود که ۴۵ سال است در معرض تهاجمات و تحریم‌های پیوسته دشمن هستند اما نه تنها عقب ننشسته اند بلکه امروز در این منطقه پربلا میدان داری می‌کنند.

ضرورت صیانت از فرهنگ انقلابی در جامعه

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی با تأکید بر ضرورت حفظ فرهنگ انقلابی در اقشار مختلف مردم و به خصوص جوانان خاطرنشان کرد: آن چیزی که نسل جوان ما باید درباره آن بیندیشد و ابعاد و سرمنشأ آن را دنبال کند، همین روحیه و فرهنگ انقلابی است. شما که شاهد این قهرمانی و قدرت هستید، امروز آن را لمس می‌کنید اما پیش از اینها، در دفاع مقدس بود که جهان درک کرد ایرانی‌ها حتی اگر هم با گوشت و پوست باشد اما در فتح المبین و خیبر عقب نشینی نمی‌کنند.

ایشان ادامه داد: یک عده افراد کوتاه فکر و اندک اندیش بودند که از همان روزهای اول به امام (ره) می‌گفتند شما با چه قدرتی می‌خواهید به مصاف شاهی بروید که دنیا پشت سر اوست اما هدف برآورده شد، مردم آمدند، این نهضت را به سرانجام رساندند و با سینه خشک به مصاف گلوله داغ رفتند تا کربلایی که شنیده ایم و شنیده اید، یکبار دیگر در خیابان‌های مشهد و تهران و تبریز و قم و اصفهان تکرار شود. اراده این ملت، پرورش یافته بر بستر انقلابی است که در فرهنگ خداباوری ریشه دارد. امام بزرگوار به مردم در این خط جهت داد و اندیشه‌ای را نهادینه کرد که در اراده انقلاب، دفاع مقدس و اکنون عملیات وعده صادق نمود پیدا می‌کند.

نیازمند تجدیدحیات فرهنگی هستیم

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: امروزه این نگرانی وجود دارد که نکند فرهنگ انقلابی گری در جامعه و به خصوص نسل جوان توسط دشمن براندازی شود. وقتی بینش‌های انقلابی رو به ضعف بگذارد و چشم‌ها متوجه زرق و برق جریان‌های مادی باشد، بدیهی است که این فرهنگ تضعیف شود و آن زمان است که آن اراده قوی رو به ضعف خواهد گذاشت

ایشان تأکید کرد: ما به یک تحول و تجدید حیات فرهنگی نیاز داریم تا نسل آینده بتواند در بستری از جهت گیری های انقلابی ملت رشد کند. این تحول هم باید از ناحیه ملت و دولت به صورت همزمان باشد؛ ملتی که فراتر از فرهنگ مشتری مداری در میدان باشد و دولتی که مافوق یک ناصح مشفق، برای صیانت از فرهنگ هزینه بدهد.

آیت الله علم الهدی گفت: اینکه شما بنده را ببینید و بابت حضور بانوان بدحجاب در بافت پیرامون حرم گلایه کنید، این همان منطق مشتری مداری است. عزیز من، فقط به گفتن ما نیست بلکه مردم و به خصوص جوانان متدین ما باید خودشان میدان داری کنند. از سوی دیگر، حکومت هم باید فراتر از یک ناصح مشفق، در میدان باشد و هزینه‌های اجرای فرهنگ را بپردازد چون صیانت از فرهنگ، هزینه دارد. نمی‌شود ما در سازمان برنامه و بودجه بنشینیم برای همه چیز کشور برنامه ریزی کنیم و بعد دست آخر ببینیم چقدر پول باقی ماند و همان خرج فرهنگ باشد.

ایشان بیان کرد: اگر مردم بخواهند یک گوشه بنشینند، تماشاچی باشند و بگویند آقای خطیب نماز جمعه، آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن، اینطور نمی‌شود! برادران و خواهران، جهت گیری انقلاب در جامعه ما با میدان داری مردم محقق می‌شود.

مراقب تکرار و تحریف کلام رهبری باشیم

امام جمعه مشهد با انتقاد از تحریف کلام و منطق رهبر معظم انقلاب در میدان عمل اظهار کرد: مایه تأسف است که امروزه شاهد تکرار و تحریف منطق رهبری در سطح مسئولان هستیم. به طور مثال، اوامر قطعی و صادرشده از ناحیه ولایت در مسائل فرهنگی به جای اینکه عمل شود، موردتکرار مستمر قرار می‌گیرد و مسئولین به صورت پیوسته همان چیزی را می‌گویند که رهبری فرموده اند. این چه بساطی است؟ رهبری می‌فرماید که عمل شود، نه اینکه شما تکرار کنید.

ایشان افزود: از یک جنبه دیگر، همین بحث جذب حداکثری که یکی از راهبردهای مقام معظم رهبری و به این معناست که همه جریانات دولتی و تشکل‌های مردمی همت کنند تا افراد از جریان‌های لائیک و لامذهب خارج و به جمعیت انقلابی افزوده شوند. این مبنای کلام و عمل است اما گاهی اوقات حرکت‌های ضدارزش و ناهنجاری در فلان برنامه تلویزیونی یا فلان نهاد حکومتی اجرا می‌شود که وقتی پیگیر می‌شویم، جواب می‌دهند به خاطر جذب حداکثری است. کدام جذب؟ می‌خواهید به بهانه پرکردن سبد جمعیت انقلابی، همان کسانی را هم که انقلابی هستند، از خود برنجانید؟

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: مثلاً همین اواخر، اینکه پیوسته بر بازگشت عناصر ناپاک، ضدانقلاب و خارج نشین تأکید می‌شود، این از همان مصادیق تحریف است. وقتی هم که سوال می‌کنیم می‌گویند به خاطر جذب حداکثری. عزیزان من، حداکثری که با آوردن اینها جذب می‌شود، نه جذب شما بلکه جذب همین افراد می‌شود. این چه منطقی است که شما دارید؟

ایشان با اشاره به آیه ۱۱۲ سوره مبارکه هود ادامه داد: خداوند متعال در قرآن کریم می‌فرماید «فَاسْتَقِمْ کَمَا أُمِرْتَ وَمَنْ تَابَ مَعَکَ وَلَا تَطْغَوْا إِنَّهُ بِمَا تَعْمَلُونَ بَصِیرٌ» یعنی اگر شما در جریان استقامت خود، یک اراده قوی در مردم ایجاد کردید اما پاسدار آن نبودید، این طغیان در برابر نعمتی است که خداوند بینا به شما عنایت کرده و در درگاه پروردگار حساب و کتاب خواهد شد. برادران و خواهران، عزیزان من، مبنای عمل این است. کسانی که در بعضی حرکت‌ها و جریان‌های مردمی، مدعی توسعه فرهنگ دینی هستند، باید بیایند جامعه دینی را توسعه بدهند. این همان تحولی است که هم برپایه دستگاه‌های حکومتی و هم مبتنی بر اراده مردمی، می‌تواند منجر به اقتدار مضاعف ملت در عرصه‌های مختلف شود.

کد خبر 6089034

دیگر خبرها

  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • تیر و کمان در زمین‌های تنیس شیرودی! / فدراسیون تماشاگر حراج کورت‌های تنیس
  • «حفاظت» به بقای گونه‌ها کمک می‌کند
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی ایران
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • شناخت دشمن نیاز به تقویت بصیرت انقلابی دارد
  • میدان داری مردم و دولت، پیش نیاز تحول فرهنگی است
  • میدان داری مردم و دولت پیش نیاز تحول فرهنگی است
  • ایران‌پوریان: تراکتور همیشه در نقل‌وانتقالات بازنده است