Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-03@22:31:44 GMT

ارزش ارزهای دیجیتال صعودی شد

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۹۹۴۱۳

ارزش ارزهای دیجیتال صعودی شد

به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ضریب سختی استخراج بیت کوین به عنوان یکی از شاخصه‌های بسیار موثر بر روند قیمتی بیت کوین کماکان در کف یک ساله خود قرار دارد و تحلیل بیشتر کارشناسان این است که بهبود این ضریب نیازمند زمان خواهد بود به ویژه آنکه استخراج کنندگان چینی که بزرگ‌ترین گروه استخراج کننده بیت کوین در جهان هستند، تحت تاثیر رویکرد جدید و سختگیرانه دولت چین مجبور شده‌اند تجهیزات خود را به دیگر کشورها انتقال دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
بررسی سفارشات صورت گرفته در صرافی‌های بزرگ ارزهای دیجیتالی نشان می‌دهد که کماکان بسیاری از معامله گران انتظار ریزش بیشتر بازار را دارند و سفارشات فروش کماکان به میزان قابل توجهی، بالا باقی مانده است.بخشی از انتظار ریزشی بازار ناشی از فرا رسیدن سررسید قراردادهای شرکت گری اسکیل است که از دارندگان بزرگ رمزارزها در جهان محسوب می‌شود و در نتیجه این اتفاق، عرضه در بازار زیاد خواهد شد.در یک تصمیم عجیب و بی سابقه، شبکه اجتماعی تیک تاک اعلام کرد ممنوعیت‌های جدیدی برای تبلیغات در نظر گرفته که یکی از آن‌ها ممنوعیت تبلیغ ارزهای دیجیتالی بوده است.صرف نظر از اینکه کاربر این شبکه اجتماعی در کدام نقطه از زمین سکونت داشته باشد، طبق تصمیم گیری جدید اجازه اظهار نظر یا تبلیغ در خصوص ارزهای دیجیتالی را نخواهد داشت. این شبکه اجتماعی از شبکه‌های محبوب برخی کاربران به ویژه دوج کوین بود.مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر یک هزار و ۴۱۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۰.۶۲ درصد بیشتر شده است.در حال حاضر ۴۹ درصد کل بازار ارزهای دیجیتالی در اختیار بیت کوین و ۱۷ درصد در اختیار اتریوم است.گفتنی است، بیت کوین ۱۲ سال پیش توسط گروه گمنامی از معامله‌گران بر بستر بلاک‌چین ایجاد شد و از سال ۲۰۰۹ معاملات اولیه آن شکل گرفت.بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۶۴۲.۴۸ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۳.۷۹ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد. اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۲۵۰.۳۷ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۷.۰۶ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.     تتر با نماد اختصاری USDT یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۶۲.۲۲ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۴.۲۳ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.قیمت ارزهای دیجیتالی قیمت انواع ارزهای دیجیتالی از جمله بیت کوین، اتریوم در ۲۱ تیر ۱۴۰۰ :نرخ ارزهای دیجیتال لحظه‌ای در حال تغییر است و اعداد جدول در زمان تنظیم این خبر ثبت شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کرونای دلتا هور العظیم قطعی برق 1400 بحران آب طالبان موج پنجم کرونا ارزهای دیجیتال رمزارز بیت کوین کرونای دلتا هور العظیم قطعی برق 1400 بحران آب طالبان موج پنجم کرونا ارزهای دیجیتالی ارزهای دیجیتال میلیارد دلار ارزش بازار کل بازار بیت کوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۹۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار بورس ۱۲ اردیبهشت؛ شاخص کل ۳۹۰۱ واحد افت کرد

به گزارش خبرنگار مهر بازار بورس امروز در اخرین روز معاملاتی هفته با افت ۳۹۰۱ واحد به کار خود پایان داد و شاخص کل به عدد ۲,۲۶۴,۹۲۴ رسید.

همچنین شاخص هم وزن نیز با ۴۲ واحد رشد به عدد ۷۵۰,۸۴۳ رسید.

از نمادهایی که امروز موجب افت شاخص کل شدند می‌توان به نمادهای فملی، فولاد، کچاد، فارس، کگل و شستا اشاره کرد.

با کاهش حجم معاملات سهام و حق تقدم سهام به ۶.۵ میلیون برگه در بازار روز جاری، ارزش معاملات خرد رقم دو هزار و ۸۲۷ میلیارد تومان را ثبت کرد. همچنین حقیقی‌های بازار نیز روند خروج سرمایه از بازار را ادامه دادند تا خالص خروج پول حقیقی از بورس امروز به ۲۱۴ میلیارد تومان برسد.

در معاملات امروز نماد فن افزار بیشترین ارزش معاملات بازار سهام را به خود اختصاص داد که ارزش معاملات آن ۹۲ میلیارد تومان بود.

پس از فن افزار، ثفارس بیشترین ارزش معاملات را داشت و شستا رتبه سوم بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص داد و پس از آن، دو نماد کرومیت و فملی در رتبه‌های بعدی بیشترین ارزش معاملات قرار گرفتند.

در جدول حجم معاملات نیز سهام شستا با تعداد ۵۵۴ میلیون و ۱۴۹ هزار و ۹۶۴ سهم در صدر قرار گرفته است. ذوب در رتبه دوم بیشترین حجم معاملات بازار قرار گرفت و رتبه سوم به وبملت تعلق داشت. دو نماد کرمان و وتجارت نیز در رتبه‌های بعدی بیشترین حجم معاملات بازار قرار داشتند.

در معاملات چهارشنبه، ۵۸ نماد صف خرید داشتند و ۴۲ نماد با صف فروش مواجه بودند. مجموع ارزش صف‌های خرید با رشد ۳ درصدی نسبت به روز کاری قبل به ۱۵۴ میلیارد تومان افزایش یافت و مجموع ارزش صف‌های فروش نیز با کاهش ۲۲ درصدی به ۲۴۹ میلیارد تومان رسید.

کد خبر 6094265 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • ۵ دقیقه ای وارد بازار ارز دیجیتال شوید (+لینک)
  • ۵ دقیقه ای وارد بازار ارز دیجیتال شوید
  • سامانه آموزشی ترید در بازار ارز دیجیتال مبتنی‌بر هوش مصنوعی طراحی شد
  • کلاهبرداری تتر چیست و چطور آن را تشخیص دهیم
  • سقوط آزاد رمزارزها؛ افت ۱۸ درصدی قیمت بیت‌کوین در یک ماه
  • بازار بورس ۱۲ اردیبهشت؛ شاخص کل ۳۹۰۱ واحد افت کرد
  • افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی برای دریافت مالیات بر ارزش افزوده خلاف قانون است
  • مخالفت مجلس با افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی
  • کمبودی در عرضه چای نداریم
  • مخالفت مجلس با افزایش ۱۰ درصدی تعرفه تاکسی‌های اینترنتی