Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مسعودگلشیرازی رئیس اتاق بازرگانی اصفهان با اشاره به توانمندی بالای بانوان اصفهانی از صادرات بیش از ۴۰۰ میلیون دلاری بانوان عضو اتاق بازرگانی در ده ماه گذشته خبر داد و تصریح کرد: این عدد نشان دهنده این است که اصفهان صنعتی در حال گذار به دوران فراصنعتی بر پایه توسعه صادرات و تجارت می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: هیات رئیسه و هیات نمایندگان پارلمان بخش خصوصی اصفهان به همراه کادراجرایی با برگزاری جلسات صبحانه کاری می‌توانند علاوه برآگاهی از چالش ها، خواسته‌ها و نقطه نظرات فعالان عضو اتاق وگنجاندن این موارد در برنامه‌ها و رویکرد‌های خود، اعضاء را از مزایای خوشه سازی و شبکه سازی منتفع نمایند.

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان اعضاء را پشتوانه اصلی اتاق بازرگانی دانست و تصریح کرد: انسجام و قدرتمند بودن اعضا در قدرت چانه زنی پارلمان بخش خصوصی اصفهان با دستگاه‌های اجرایی وحاکمیتی به منظور توجه هر چه بیشتر به رفع مشکلات زیرساختی فعالان اقتصادی استان حایز اهمیت است.

گلشیرازی، ضمن اشاره به افزایش چشمگیر مشارکت اجتماعی بانوان در جامعه گفت: برای ورود به دوران فراصنعتی اصفهان مشارکت حداکثری بانوان درجامعه فرصت مغتنمی است.

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان افزود: توانمندی افراد فارغ از جنسیت ایشان ملاک اصلی گزینش در ساختار اجرایی اتاق بوده است.

او توجه ویژه به کارآفرینان صنعتگر صادرکننده توانمند برای نقش آفرینی در دوران فراصنعتی را درکنار استفاده از پتانسیل فارغ التحصیلان نخبه دانشگاهی که بخش قابل توجهی از آن‌ها را بانوان تشکیل می‌دهند در طی این دوران، مهم ارزیابی نمود.

گلشیرازی تعمیق مسئولیت پذیری و نقش آفرینی فعالان اقتصادی و تجار نسبت به جامعه را دکترین اتاق نسل سوم بیان و تصریح کرد: تحقق اجتماعی منسجم در حوزه مسئولیت اجتماعی در ایجاد نگاه مناسب به فعالان اقتصادی حایز اهمیت است.

او در ادامه سخنان خود از ایجاد ساز و کار راه اندازی دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی اصفهان در دمشق سوریه خبر داد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اتاق بازرگانی بخش خصوصی صادرات غیرنفتی اتاق بازرگانی اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۹۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوتاهی در معرفی استان کرمان قابل قبول نیست

ایسنا/کرمان رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان با انتقاد از عملکرد وزارت میراث فرهنگی به دلیل کوتاهی در معرفی استان کرمان گفت: وظیفه وزارت میراث فرهنگی است که کرمان را معرفی کند و سوال اینجاست که کرمان با این همه ظرفیت‌های گردشگری چه جایگاهی دارد؟ 

سیدمهدی طبیب زاده ظهر امروز هشتم اردیبهشت ماه در نشست هم اندیشی حوزه میراث فرهنگی و گردشگری با اصحاب رسانه اظهار کرد: کرمان و ظرفیت‌های آن متاسفانه آنگونه که باید معرفی نشده است.

وی با بیان این مطلب که کرمان نسبت به سایر استان‌های دیگر ناشناخته‌تر است، تصریح کرد: باید حلقه‌های گردشگری در استان کرمان شکل بگیرد و رسانه‌ها کرمان را با آنچه که هست، معرفی کنند.

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمان تصریح کرد: به دنبال معرفی متفاوت و واقعی استان کرمان هستیم و کرمان را به عنوان مقصد گردشگری و سرمایه‌‍گذاری قرار دهیم.

وی ادامه داد: رونق اقتصاد گردشگری کرمان مستلزم ورود توریست داخلی و بین المللی است و جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی می‌تواند در این زمینه کمک کند.

طبیب زاده عنوان کرد: رسانه‌های استان در برگزاری جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بسیار موثر خواهند بود.  

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمان بیان کرد: برای برگزاری این جشنواره باید همه نهادها و سازمان‌ها همکاری کنند زیرا میراث فرهنگی و اتاق بازرگانی به تنهایی نمی‌تواند آن را برگزار کنند.

وی اظهار کرد: صاحب نظران بگویند که تولید محتوای کرمان چگونه باشد تا گردشگران به استان جذب شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • تعطیلی پنج‌شنبه‌ یا شنبه؛ کدام یک برای تحقق «شعار سال» سودمند است؟
  • معرفی چهار زنجیره تولید چهارمحال‌وبختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • کوتاهی در معرفی استان کرمان قابل قبول نیست
  • کرمان میزبان جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی است
  • آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایران
  • اجرای طرح‌های اقتصادی باید از مسیر دانشگاه بگذرد
  • حضور بیش از ۳۳ کشور آسیایی در اجلاس آسیا(ACD) به میزبانی اصفهان
  • موافقت وزارت خارجه با تعطیلی شنبه به جای پنجشنبه
  • طرح انتقال تعطیلات پایان هفته اقدام منفی برای تجارت؛ شعار سال محقق می‌شود؟